Kompanija IBM JAV Patentų biure užpatentavo reklamos DVD diskuose technologiją. Jos esmė štai tokia – diskuose filmas įrašomas taip, kad kas tam tikrą laiką jį pertraukia užsakovų apmokėtos reklamos. Visiškai taip pat, kaip ir žiūrint televizorių.

Reklamos į filmą įjungiamos taip, kad jų nebūtų galima prasukti ar tiesiog apeiti per dalių pasirinkimo meniu. Taigi, belieka ramiai grožėtis reklama arba keliauti pasidaryti reklamos. Jei norisi to išvengti, tereikia sumokėti tam tikrą mokestį. Taigi, galimi du peržiūros budai – arba žiūrime su reklama ir nemokamai/labai pigiai, arba be reklamos ir kiek brangiau.

Technologijos aprašyme numatyta ir galimybė DVD grotuvui prisijungti prie interneto bei iš jo parsisiųsti naujų reklaminių klipų. Iš vienos pusės, džiugina pasirinkimo laisvė, na o žvelgiant kitaip galima įžiūrėti ir dar vieną būdą iš mūsų, vargšų vartotojų, prisiplėšti.

Kaip ten bebūtų, kol kas nežinia, kaip šią technologiją vertina didžiosios kino studijos, o būtent nuo jų pozicijos daug kas ir priklauso.