Reklamos mobiliuosiuose įrenginiuose kompanija “AdMob”, kurią 2009-siais įsigijo “Google” atliko apklausą, kurioje dalyvavo apie 1400 planšetinių kompiuterių vartotojų, siekdama išsiaikinti, kokiems tikslams šiuo metu naudojami jų įrenginiai. Vien pačios “AdMob” tinkle per praėjusius pusę metų duomenų srautai iš planšetinių kompiuterių augo daugiau nei 300%. Pačią ataskaitą galima rasti čia.

Neturintiems laiko skaityti visos ataskaitos, štai keletas įdomybių: net 84% vartotojų planšetinius kompiuterius naudoja žaidimams, 78% – informacijos paieškai, 74% – el. Paštui. Nepopuliariausios naudojimo sritys: apsipirkimas – 42%, el. knygų skaitymas – 46%, vaizdo ir garso medžiagos vartojimas – 51%.

Taip pat paaiškėjo, kad net 77% vartotojų, nusipirkę planšetinį kompiuterį, pradėjo gerokai mažiau naudotis pilnaverčiais staliniais ar nešiojamais kompiuteriais (the times they are a-changing…). Tačiau tik 28% vartotojų teigė, kad planšetinis tapo jų pagrindiniu kompiuteriu. Taigi, vilties, kad planšetiniai neišstums pilnaverčių, turinio kūrimui tinkamų kompiuterių vis dar yra ;).