Naujajai „Google Chrome“ naršyklei startas tikrai pavyko. Pažvelgus į interneto pulsą sekančios bendrovės „Net Applications“ duomenis matyti, jog vieną procentą internautų masės ji užkariavo per mažiau nei dešimt valandų nuo savo pasirodymo.

0,5 procento žyma įveikta jau po pirmų dviejų valandų. Po to sekė 1,5 procento, pasiekti po mažiau nei paros, tačiau vėliau „Chrome“ naudotojų dalis krito ir po paros stabilizavosi ties 1,06 procento.

Toks startas laikytinas labai sėkmingu, nors 1 procentas ir atrodo gana kuklus skaičius. Juk 1% atitinka nei daug, nei mažai – apie 14 milijonų vartotojų. Ir visa tai – vos per parą.

Žinoma, prie startinio populiarumo daug prisidėjo tai, kaip dažniai premjeros išvakarėse apie „Chrome“ parašė naujienų svetainės. O rašė jos tikrai daug – pačių „Google“ naujienų tarnyba užfiksavo daugiau nei 3000 publikacijų per dvi paras.

Aš pats jau antra diena sėkmingai naudoju „Chrome“ savo darbiniame kompiuteryje vietoje anksčiau jame buvusios „Firefox“. Ir kol kas įspūdis gana geras, nors kiek stinga kelių pamiltų plug-in’ų…