Sklando gandas, kad stiprindamas pozicijas konkurencingose Vakarų rinkose kinų kompiuterių gamintojas „Lenovo“ gali įsigyti vieną iš smulkesnių konkurentų. Tarp galimų pirkinių minimi ne geriausius laikus išgyvenantys „Fujitsu Siemens“.

„Nors ir liekame atsargūs, jau laikas imtis naujų iššūkių. Rinkoje girdime daug kalbų apie galimą augimą perkant kitą bendrovę arba su ja bendradarbiaujant“, – mįslingai kalbėjo už „Lenovo“ finansus atsakingas Wong Wai Mingas duodamas interviu laikraščiui „South China Morning Post“.

Naujausiais rinkos tyrimų duomenimis, „Lenovo“ šiuo metu yra ketvirtas pagal dydį kompiuterių gamintojas. Trečiosios pozicijos jie neteko po to, kai „Acer“ nupirko bendroves „Gateway“ ir „Packard Bell“. „Lenovo“ tenka apie 7,9 procento kompiuterių rinkos.

Pelno maržos kompiuterių gamyboje nedidelės, tad šios rinkos dalyviai labai varžosi dėl kuo didesnės jos dalies, kuri leidžia derėtis dėl geresnių sąlygų su dalių tiekėjais ir tokiu būdu didinti pelningumą. Tuo pat metu kompiuterių rinkoje dirba daug stambių žaidėjų, ji labai susiskaldžiusi – na, labiau nei, tarkime, vaizdo procesorių pasaulis.

Specialistų teigimu, „Fujitsu Siemens“ įsigijimas gal būt padėtų „Lenovo“ sustiprinti savo pozicijas Europoje. Kita vertus, kompanijai gali būti pigiau stiprinti savo pačių prekės ženklą, o ne pirkti kitą bendrovę.