
Vr-zone skelbia, kad yra tik 3% tikimybė, jog R520 čipas turės 24 pikselinius konvejerius. Taigi, praktiškai visiškai nėra šansų naująjame ATI gaminyje išvysti 32 konvejerius.
Akivaizdu, kad ATI iki šiol bando paslėpti problemas susijusiais su 90nm techprocesu ir tegali atsakyti nVIDIA’iai tik su 16 pikselinių konvejerių. Tačiau konvejerių stoką ATI žada padengti didesniu procesoriaus dažniu, kuris, kaip teigiama, bus minimum 700Mhz.
Jeigu ATI nuspręs, jog R520 turi turėti 16 pikselinių konvejerių – naujasis produktas bus išleistas rugpjūčio-rugsėjo laikotarpį, jeigu sugalvos įdiegti 24-32 – R520 išleidimo data bus nukelta į šių metų paskutinį ketvirtį.
24 Komentarai
Neutrino
Sitas interview su NVidia vyriausiuoju mokslininku Davidu Kirku yra oficialiai pripazintas „abejotinu“. Sis zmogus tikrai supranta apie ka sneka ir yra gaves, jeigu neklystu, du Siggraph apdovanojimus, todel jo snekos svelniai tariant keistos… Daug protingu, su 3D susijusiu, zmoniu jau seniai pradeje manyti, kad Davidas Kirkas „perejo“ i marketingo departamenta, nes jau ne pirma karta „nusisneka“ oficialiuose interview. Kas link R520 tai cia niekas nieko negarantuoja, bet yra labai rimtu uzuominu apie rastro operatoriu ortogonaluma visiems formatams, iskaitant ir FP16(HDR). ROP’ai ir yra „atsakingi“ uz MSAA.
Matas
Kurgi ne – tu geriau zinai nei nVIDIA mokslininkas.
Parasyk kur skelbiama, kad sis straipsnis abejotinas.
Neutrino
Siulau reguliariai apsilankyt forumuose, ypac 3D technology & Hardware, ten rasi nuomones ir faktus is LABAI patikimu saltiniu. Tarkim is auksto profilio 3D zurnalistu, NV/ATI ir kitu kompaniju darbuotoju, zaidimu kureju ir siaip zmoniu su EE daktaro laipsniais. Be to, ne vienas is ju turi NDA sutartis su gamintojais ir jie tikrai zino apie ka kalba, nors tiksliai pasakyti negali, bet kartas nuo karto numeta uzuomina kuri viska pasako. Dar daugiau ten vyksta labai auksto lygio diskusijos, kuriose apie 3D galima suzinot turbut daugiau nei skaitant visu kitu straipsnius kartu sudejus. Na ir zinoma ten rasi visur pripazintus ir labai nuodugniai parasytus straipsnius, kuriuose buna labai idomios info.
Galu gale, apie sita interview ten buvo diskusija, kur rimti zmones paneige informacija apie HDR ir AA. HDR MSAA yra visiskai tas pats kas ir normali MSAA, tik skirtumas tas, kad Oversamplingas ir Downsamplingas vyksta su FP16(64Bitu) Render targetais, kitaip tariant HDR AA tik reikia daugiau tranzistoriu ir atminties pralaidumo. Pamatysi ta kai pati NVidia prades palaikyti HDR AA, lygiai kaip anksciau tas pats Kirkas aiskino, kad „a jack of all trades is a master of none“, noredamas sumenkinti unifikuotos shaderiu architekturos svarba, o dabar jau kalba kitaip, dabar jau gal ir neblogai… Pasigirsta gandu, kad tolimesneje perspektyvoje pati NV gali pereiti prie Unifikuotos strukturos… Netikek viskuo ka girdi marketinginiuose interview, cia apie visus gamintojus.
FLaWLeSS
Nu čia tai smagiai dėjai – pirmą kartą šiame forume kažką įdomaus sužinojau – pagarba ?