„Adobe“ laiko veltui nešvaisto“, „Adobe ir Macromedia – vienoje dėžutėje“ – tokiomis ir panašiomis antraštėmis mirguliuoja užsienio IT žiniasklaida. Nesunku suprasti, kodėl. Nepraėjus nė savaitei po to, kai JAV rinkos reguliavimo tarnybos leido „Adobe“ nupirkti „Macromedia“ už 3,4 milijardo JAV dolerių, „Adobe“ skuba integruoti šios bendrovės programas į savo produktus.

Pristatyti du programų rinkiniai, į kuriuos bus dedami ne tik „Adobe“, bet ir „Macromedia“ įrankiai.

Pirmajame iš jų, kuris turėtų būti skirtas dizaino profesionalams, bus šešios jau egzistuojančio „Adobe Creative Suite 2“ rinkinio programos – „Photoshop“, „Iliustrator“, „InDesing“, „GoLive“, „Acrobat 7“, „Cue“. Draugiją joms palaikys „Macromedia Flash Professional 8“ – bene populiariausia „Macromedia“ programa. Visas rinkinys kainuos 1600 JAV dolerių.

Antrajame naujame įrankių rinkinyje „Web Bundle“ nuo šiol bus „Macromedia Studio 8“. Kaina – 1900 JAV dolerių. Už tai vartotojai gaus visas „Macromedia Studio 8“ paketo dalis: „Flash Pro 8“, „Dreamweaver 8“, „Fireworks 8“, „Contribute 8“ bei „Flash Paper 2“. Įdomu tai, kad „Flash Paper“ programa ligi šiol buvo „Adobe Acrobat“ konkurentė. Dabar, kai „Adobe“ nusipirko „Macromedia“, iš „Flash Paper“ pardavimų uždirbs būtent jie. Ironiška.

Rinkos specialistai „Adobe“ blaškymąsi, programų rinkiniuose paliekant ir savo, ir buvusių konkurentų „Macromedia“ produktus, darančius vos ne tą patį, vertina skeptiškai. Jų teigimu, kuo greičiau „Adobe“ apsispręs, kokios programos bus vystomos ateityje, tuo geriau.