Šiais metais „nVidia“ planuoja aktyviai stiprinti savo pozicijas rinkoje. Kompanija užsimojo ne tik didinti atotrūkį nuo ATI namų kompiuterių srityje, bet ir padvigubinti mobiliems telefonams bei nešiojamiems kompiuteriams skirtų savo lustų pardavimus.

60% stalinių kompiuterių naudoja integruotas vaizdo posistemes (!), kurių nei ATI, nei „nVidia“ įtakoti negali – tai pagrindinių plokščių gamintojų ir tokių gigantų kaip „Intel“ žaidimų aikštelė. Taigi, lieka 40% stalinių kompiuterių rinkos, kurioje amžini konkurentai gali varžytis. ATI tenka 48% šios laisvesnės erdvės, na o „nVidia“ – 52%. Iki metų galo „nVidia“ tikisi padidinti savo dalį iki 62%.

Nešiojamų kompiuterių rinkoje ATI pozicijos itin stiprios – kompanijai tenka 70% jos. „nVidia“ tikisi pasinaudoti numatomu nešiojamų kompiuterių rinkos augimu bei pabandyti bent minimaliai pasipriešinti ATI.

Pardavimų padvigubėjimas mobiliesiems telefonams skirtų lustų sektoriuje reikštų, kad „nVidia“ pajamos iš šios srities viršys 100 mln. JAV dolerių sumą.

Ambicingi planai, greta kurių kažkodėl pasigendu priemonių, kuriomis žadama siekti jų įgyvendinimo, sąrašo. Tai itin aktualu nešiojamų kompiuterių rinkoje, kur rimtesnis „nVidia“ pasipriešinimas konkurentams ATI kol kas sunkiai įsivaizduojamas.