Iš žurnalo VA PlayStation 2005/08. Autorius: ID

Destroy All Humans vertas vien pagyrimo už savo nestandartinę istoriją. Mums tenka ateivio vardu Crypto Sporidium 137 vaidmuo. Mūsų tikslas — nusileisti į žemę ir surasti Crypto Sporidium 136, kuris besileisdamas į žemę patyrę avariją. Ir mes jį turime surasti kuo greičiau, naudojant visas priemones bei naikinant žmoniją, kad ji nesurastų Crypto Sporidium 136 ir neatskleistų ateivių technologijų.

Mūsų valdomas veikėjas — iš išvaizdos standartinis ateivis, toks kokį jau senai įsivaizduoja žmonija. Crypto leidžiama naudotis trimis atakų tipais kovojant su žmonėmis: savo ginklu, fizinėm galiom bei skraidančia lėkšte. Ateiviuko ginklas gali šaudyti visokio tipo amunicija: granatomis, elektros srovėmis, skausmingais zondais, suskaldančiais priešą į dalis. Fizinės galios taip pat gan stipri mūsų veikėjo savybė. Jis gali pamatęs gyvą objektą, pasiversti į tokį pat identišką originalui ir ramiai sau vaikščioti žmonių minioje, neatkreipdamas niekieno dėmesio klausytis kitų žmonių dialogų bei rinkti informaciją, išsiurbdamas kitų smegenis. Tačiau atskleidus savo tikrąją tapatybę gali kilti tikras sąmyšis, pasirodyti policija, kariuomenė ar dar kitos pajėgos. Crypto turi galimybę naudotis ir telekineze. Jos dėka jis be jokio vargo gali mėtyti objektus bei juos kilnoti iš vienos vietos į kitą. Netgi karvė neatsilaiko su savo svoriu prieš ateiviuko telekinezę ir tampa tarsi krepšinio kamuolys.

Kuomet pasirodo stipresnės jėgos kaip, pavyzdžiui, kariuomenė, Crypto nieko nelaukdamas lenda į savo skraidančią lėkštę, kurios galingiems pabūklams negali prilygti jokia žmonijos technologija. Kova su žmonija ore bei ant žemės atrodo kaip skirtingos kovų sistemos, tačiau jų valdymas bei kovos gan panašios viena į kitą. Nukovę priešus specialiu prietaisu, išsiurbsime iš jų DNR. DNR žaidime — tarsi ateivių pinigai. Jais mes galime tobulinti savo veikėją, jo ginklus bei skraidančios lėkštės pajėgumą. Taip pat su DNR galime atrakinti papildomas misijas, tačiau jos išties nuobodžios bei neįdomios. Dažniausiai tenka tiesiog sudalyvauti kvailose lenktynėse iš taško į tašką, arba žudymo varžybose, kuriose tenka nukauti atitinkamą kiekį priešų bei išsiurbti iš jų atitinkamą kiekį DNR.

Žaidimo laikotarpis — penkiasdešimtieji. Kūrėjams puikiai pavyko atkurti šio laikotarpio atmosferą. Vietiniai žmonės gyvena būtent šiuo laikotarpiu, jie dažnai juokauja apie komunizmą bei tuo laikotarpiu gyvenusias žvaigždes. Žaidime aplankysime išties įvairių vietovių, pavyzdžiui, kariuomenės bazę, seną fermą ar miegantį pakrantės miestelį.

Destroy All Humans „geimplėjus“, nors ir siūlo nemažai kovos būdų, yra gan niūrokas bei monotoniškas. Nuolatinis priešų naikinimas bei jų DNR rinkimas kartais gali pasirodyti tikra kančia. Vienintelė atgaiva — vienas kitas juokingas epizodas ar juokingi ateivių dialogai, kurie leidžia trumpam atsiriboti nuo monotoniško veiksmo. Žaidimą galima pereiti per maždaug 8 valandas. Žinoma, galime užtrukti ilgiau, jei kiekvieną lygį mėginsime pereiti 100%, tačiau abejoju, ar atsiras norinčių tai daryti.

Žaidimo grafika gan standartinė. Veikėjų modeliai, jų animacija bei efektai nieko ypatingo neparodo, bet ir nenuvilia. Garsai bei muzika šiek tiek aukštesnės kokybės. Dialogai tiek žmonių, tiek ateivių įgarsinti išties puikiai. Žmonės kalba kaip žmonės, o ateiviai — nežemiškais balsais. Muzika išties puiki, simfonijos puikiai padeda sukurti atitinkamą žaidimo atmosferą.

Destroy All Humans — žaidimas, turintis išties retą bei neeilinį siužetą. Ateivių invazija ir kova prieš žmones — gan išradinga idėja, tačiau to neužtenka geram žaidimui, kadangi visa kita žaidime gan vidutiniška. „Geimplėjus“ pasenęs bei monotoniškas. Žaidimą būtų galima siūlyti nebent pasiskolinti vienam ar keliems vakarams, kadangi po jų jis jau bus atsibodęs.