Skydive: Proximity Flight – kompanijos Gaijin Entertainment kūrinys, kuriame pajusime, ką reiškia būti ekstremalaus sklandymo su parašiutu mėgėju.
Oro nardytojai
Adrenalinas, baimė, greitis, kurį pasiekus paima panika. Tokius įspūdžius kūrėjai iš Rusijos, pasižymėję žaidimu Il-2 Sturmovik: Birds of Prey, supakavo, užantspaudavo ir išsiuntė PSN vartotojams. Žaidime įsijaučiame į sklandytojo su parašiutu vaidmenį, su kuriuo, specialaus kostiumo pagalba, sklandysime per begalines kalnuotų vietovių erdves.

Bernulio principas
Paleidęs žaidimą, ir kol kas nieko apie jį nenutuokdamas, pasirenku pirmąjį – „Challenges“ režimą. Įkrovos lange pamatau, jog žaidime gausiu išbandyti PS3 pultelio Sixaxis funkciją. Įkrovai pasibaigus, prieš akis atsiranda sportininko pasirinkimas. Išsirenku merginą, kuri atrodo kaip skraidanti voverė ir pradedu žaidimą.

Lygio pradžioje mūsų valdomas sportininkas stovi kalno viršūnėje, o paspaudus kvadratą – nušoka, ir išskleidęs specialaus kostiumo sparnus tarp galūnių bei kūno, sklendžia erdve. Priklausomai nuo to, kokią konfigūraciją pasirenka žaidėjas, oro nardytojas paklūsta į pultelio vartymą, arba į analoginės vairalazdės judesius. Taip valdydami sportininką, turime prasklęsti pro lygyje išdėstytus žiedus. Už ore atliktus manevrus, renkame taškus. Tuo pačiu, užsipildo ir apačioje esantis adrenalino indikatorius. Kai šis būna pilnas, pamygę atitinkamą mygtuką, adrenalino perteklių paverčiame į didesnį sklendimo greitį. Kadangi kinetinė ekstremalo energija nuolatos mažėja, reikia apsiskaičiuoti taip, jog greitis ir sklandytojo aukštis nebūtų per maži. Antraip teks paragauti žemės, ir lygį pradėti iš pradžių. Surinktas nustatytas taškų kiekis, ar prasklęstas atitinkamas žiedų skaičius reiškia, jog keliausime į kitą, sunkesnį žaidimo lygį.

Sudėtingumo lygis
Antrasis žaidimo režimas – lenktynės, kuriose lenktyniausime su kitais trimis oro nardytojais. Dirbtinis intelektas šiame žaidime puikiai žino, kokia trajektorija sklęsti, kad pavyktų gerokai atsiplėšti nuo gyvo priešininko. O šiam tenka bandymo būdu pačiam išsiaiškinti šią trajektoriją.

Laisvo stiliaus režimas – iš savo pavadinimo pats viską apie save pasako. Tai veikiausiai technines žaidimo galimybes pademonstruojantis laisvas kritimas be jokių laiko ar taškų apribojimų.

Išliekamoji vertė
Be gan neblogai atrodančios žaidimo grafikos, žaidimą sunkiai galima būtų vadinti turiningu. Nedidelis kiekis atrakinamo turinio nekompensuoja ryškiausios žaidimo ydos – savybės atsibosti po pirmųjų dešimties žaismės minučių. Iš kurių pusės užtenka, norint pamatyti praktiškai visą siaubingai ribotą žaidimo funkcijų aibę.