„Tiny Lab Productions“ – grynų gryniausių lietuvių įkurta studija – „Android“ naudotojams pasiūlė išbandyti savo pirmąjį blyną skirtą mobiliesiems telefonams. Pirmojo blyno pavadinimas – „Gotcha!“. Šiame nedideliame žaidime teks pabūti ateiviu, kuris, pasinaudodamas savo šviesos taku, turi „įsiurbti“ įvairius gyvūnus į savo kosminį laivą. O ateiviai grobia karves, avis, kiaules, jaučius… Tai gali reikšti viena. Ateiviams trūksta kepsnių ir vilnonių kojinių bei pirštinių!

Laviruojant kosminį laivą virš įvairių ūkinių pastatų, mums teks įsiurbinėti gyvūnus, vengti piktų ūkininkų bei jų kulkų. Ûkininkai nėra tokie kieti, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Pasinaudojant savo šviesos taku, juos galime mirtinai išgąsdinti ir netrukdomai vėl grobti mums būtinus galvijus. Žaidime yra šeši scenarijai, kurie susideda iš keturių lygių. Kiekviename lygyje, norėdamas laimėti, turi sučiupti po atitinkamą kiekį gyvūnų. Tarp jų kartas nuo karto bus įsimaišiusių ir „blogųjų“ augintinių. Bandant pagrobti blogąjį gyvūną arba daugiau nei reikalaujama, iš mūsų bus atimamas kosminis laivas. Praradus visus laivus – baigtas žaidimas. Žinoma, viską apsunkina tai, jog kiekviename lygyje yra nustatytas laiko limitas, kuriam išsekus, taip pat – baigtas kriukis. Taigi, būkite pasiruošę paprakaituoti, o ne nosis krapštyti.

Visi telefono ekranėlyje matomi objektai yra labai labai gražūs. Gyvūnai yra lengvai atskiriami, spalvingi. Kosminis laivas, pagal visas tradicijas, yra lėkštės formos, su permatomu viršumi, kad galėtume matyti valdomo ateivio emocijas. O jos yra tikrai išraiškingos. Skraidant virš daržinių pilkasis įsibrovelis yra susikaupęs, susitelkęs į gaudymą. Pačiupus karvę ar kitą galviją – išspaudžia šypsenėlę. Aplinkos savo grožiu nenusileidžia kitiems mobiliųjų telefonų hitams. Jos yra spalvingos, išraiškingos, turinčios savo temą. Helouvyno ar rudens scenarijai sudarys paslaptingumo įspūdį, tačiau palieka vienintelį neįgyvendintą dalyką – trūksta pabaisų :[. Manau, jog kūrėjai jų atsisakė siekdami žemesnio amžiaus reitingo. Saulėti kraštovaizdžiai primins ir sutriuškins mega hito „Angry Birds“ pristatytas aplinkas. Tikrai taip. Aplinkos čia yra gražesnės ir kokybiškesnės nei „Piktuosiuose paukščiuose“. Pažiūrėjus į besileidžiančią saulę, išartus (tikriausiai artojo) laukus, iš karto prisimename kaimą. O prieš akis vaikštinėjantys augintiniai visa tai tik sustiprina.

Kosminė lėkštė (ar laivas, kaip jums patogiau :]) valdomas gana paprastai. Ji juda padedant telefone esančiu judesio davikliu. Pavertus telefoną kairėn – laivas taip pat pajudės kairėn. Pajudinus dešinėn – į dešinę pusę. Gyvūnus siurbiantis lazeris yra šaunamas palietus ekraną. Tiesa, žaidžiant teko pastebėti, jog laivas ne visada reaguoja į prilietimus ir keletą sekundžių tampa nejautrus lietimui. Lygiuose, kuriuose yra duodama mažai laiko, tai gali tapti tikru nervų ir kantrybės tampymu. Tikiuosi, jog kūrėjai tai pastebės ir ištaisys šią klaidą.

Žaidime norėtųsi didesnės įvairovės ar kokių patobulinimų kosminiam laivui. Įpusėjus žaidimą, jis pradeda pabosti. Nepamaišytų tokie laivų patobulinimai, kaip dvigubas spindulys ar apsaugos skydas. Tačiau, visada yra galimybė, jog „Tiny Lab Productions“ sukurs antrąją šio žaidimo dalį. Jau mintyse sukasi galimi pavadinimai. Štai, kad ir: „Gotcha! 2 – Return of the flying saucer“, arba „Gotcha! The second invasion”. TLP, prašom :].

Apibendrindamas noriu pasakyti, jog „Gotcha!“ yra puikus lietuvių žingsnis į mobiliųjų telefonų žaidimų karuselę. Lengvi, visoms amžiaus grupėms tinkantys žaidimai yra puiki proga tobulėti, išpopuliarėti ir galimybė kibti į rimtesnių žaidimų kūrimą. Tikiuosi, jog lietuviai „Tiny Lab Productions“ nesustos, ir toliau vystys savo idėjas. O pagalvojus apie „Gotcha!“, mintys iškart kyla apie „Told ya!” :].