Kompanija Nival jau nuo pirmųjų savo žaidimų garsėjo kaip viena iš retų kompanijų, kurios žaidimai yra gana kokybiški kūriniai. Tačiau bent iki šiol nei vienas iš jos kūrinių netapo tokiu kultiniu hitu kaip koks GTA: Vice City ar Doom 3. Vargu ar ir naujajam jų kūriniui Blitzkrieg 2 pavyks tokiu tapti, tačiau kaip ten bebūtų žaidimas bus vertas visų (o ypač strategijos žanro mylėtojų) dėmėsio. Papasakosiu kodėl.

Blitzkrieg 2 žaidimo veiksmas vyks antro pasaulinio karo metu. Bus galima kovoti už rusų, vokiečių, bei amerikiečių pusę. Deja, pastarosios pusės mano bandytoje ankstyvoje žaidimo versijoje dar nebuvo, tačiau tikėkimės, kad tai pasirodys galutinėje versijoje.

Visos kovos dažniausiai apsiriboja užgrobimu priešų būstinės, kurią užgrobsite palaikę savo karius šalia tam tikrą laiko tarpą, priklausantį nuo pasirinkto žemėlapio arba/ir jo nustatymo (žaidimo tinkle variante). Tiesa, yra vienas bet! Begrobdami taip privalote pasistengti padaryti taip, kad visi jūsų kariai-grobikai nekovotų su priešo pajėgomis.

Nors jūs užgrobsite ir visas priešo būstines žemėlapyje, jei priešas turės dar šiek tiek karių turės praeiti dar šioks toks laiko tarpas, kol bus pripažinta jūsų pergalė. Na, suprantama, per šį laiką priešas gali bandyti atsikovoti bent vieną iš savo būstinių. Ir jeigu jam tai pavyks, žaidimas tęsis toliau…

Todėl žaidime svarbu ne tik pulti, bet ir gintis taip pat planuoti savo puolimo, ginybos strategiją. Galima užima visokius žmonių namelius, bei kitus įvairiausius pastatus, kurių žemėlapiuose gana dažnai pasitaiko. Juose galima paslėpti savo pėstininkus. Toks pastatas taps išties puikiu ginybos įtvirtinimu, padarančiu daug daugiau žalos, nei atskiros ginkluotosios grupelės. Be šio būdo galima padaryti savuosius tankus laikinai nematomus priešo pajėgoms, bei statyti laikinus įtvirtinimus šalia jų. Tiesa, toks nematomumas yra labiau sąliginis, nes priešas iš karto pamato tanką, kai šis tik išauna.

Nenaudingi pastatai, tiltai – beiveik viskas gali būti sugriauta. Na išskyrus pačias bazes. Sugriautus pastatus galima suremontuoti. Tuo užsiima inžinieriai. Beje, atrodo, pastarųjų gauti pačiais pirmais karo metais jums vargu ar pavyks, todėl teks stengtis ir be jų išsiversti. 🙂

Žaidimas yra suskirstytas į epochas tarp 1939-1945. metų. Kiekviena jų pasižymi skirtingų ginklų, bei technologijų skaičiumi. Todėl žaidėjas žaidžiantis 1939 metais turės gal tik kokį ketvirtadalį visų karo priemonių, kurias gali turėti žaidėjas žaidžiantis 1945 metais. Pvz. 1939 metais tikrai negalėsite pasiūsti savo bombonešio subombortuoti priešo bazės, o 1945 tai jau bus seniai įprastas dalykas. Jei užsinorėsite žaidimo metu pereiti iš vienos epochos į kitą, jums tai vargu ar pavyks (čia jums ne koks Age of Empires serijos atstovas :-P).

Ginkluotės įvairovė yra labai panaši: nesvarbu ar kovosite už rusus ar už vokiečius bendras galimos gauti ginkluotės kiekis dažniausiai bus toks pats.

Teko girdėti, kad ginkluotė yra tuo tikroviškesnė, kuo senesnių laikų. Na bet kadangi aš esu ginkluotės ekspertas, tai į šį klausimą tikrai nesigilinsiu.

Blitzkrieg 2 žaidime taip pat jūs negalėsite statytis ir ginkluotės fabrikų. Visa tai bus atsiunčiama kažkokiu paštu. Bandytoje versijoje užsakytos karo priemonės atsirasdavo šalia mano bazės. Tiesa pasakius jie tiesiog išryškėdavo (na kažkas panašaus, kai iš nematomo tampa matomu). Kadangi toks teleportavimasis nemažai daliai beta testo dalyvių nepatiko, visai galimas dalykas, kad galutinėje versijoje tai bus pakeista.

Žaidimas tinkle bus įmanomas tiek LAN’e tiek ir Internete, bei Nival.net tinkle. Pastarasis tinklas, bus oficialiai pristatytas būtent kartu su Blitzkrieg 2 žaidimo išleidimu. Pagal savo panaudojimo sritį jis labai panašus į Blizzard prižiūrimą Battle.net. Galbūt tai netgi savotiškas ir Nival iššūkis… 🙂

Na šiam kartui tiek. Belieka palaukti pilnos žaidimo versijos, kuri turėtų pasirodyti jau šių metų rugsėjo mėnesį.