„Symphony Of the Origin“ – tai dar vienas iš japoniškas RPG, sukurtas kompanijos „Kemco“. Jame galime turbūt rasti viską, ką ir kituose japoniškuose RPG – vyrukai su milžiniškai kardais ir keršto misija. Kūrėjai stengėsi taip sukurti žaidimą, kad jis primintų senovišką 16 bitų žaidimą vaidmenimis savo pasauliu bei užduotimis.

Apie ką mes čia?!!

Žaidimo pasaulyje žmonės kaunasi su demonais, vadinamais blogiais (angl. evils), kurie nužudo pagrindinio veikėjo – Railo(Ryle) – tėvus. Šis veikėjas suranda tokį į robotą panašų padarą, vadinamą golemu. Šis apsaugo Railą nuo pavojų. Tuomet abu karaliaus nurodimu vyksta rinkti pajėgų prieš blogius.

Jie žygiuoja pas elfus ir nykštukus, ieškodami pagalbos. Prie būrio prisijungia įdomūs veikėjai: tokie kaip Elfė Rumil, dvylikametė nindzė Karin, nykštukas su kirvuku bei jo golemas. Visi jie ketina išgelbėti pasaulį nuo demono Jenowin.

Žaidime taip pat sutiksite ir dar įdomesnių veikėjų. Na, tokių kaip vienaragis vampyras, kuris demonstruoja savo meilę mūsų būrio nindzei ir tamsioji elfė Granha, kuri demonstruoja savo „elegantiškus“ judėsiukus. Visi šie veikėjai yra gana gerai nors ir nenorės prisijungti prie būrio, tačiau bus gana gerai išplėtoti, todėl bus įdomu žaisti.

Vis labiau artėjant prie žaidimo pabaigos teks patirti daugiau siužeto posūkių, kurie tikrai gali priversti išsižioti iš nuostabos. Na, o savaime gerai, nes nuspėjamas turinys, jei nėra kažkokios nuostabios mechanikos, padaro žaidimą gana neįdomų.

Mechanika ir kiti svarbūs dalykai

Žaidimas nenukrypsta toli nuo įprastos japoniškų žaidimų vaidmeninimis mechanikos, bet pasiūlo įdomią įgūdžių įgijimo sistemą. Vieno ištobulinto ginklo patobulinimus galima perleisti kitam ginklui. Kovos vyksta kovos ekrane, tačiau nėra atsitiktinių priešo sutikimų (angl. Random Encounter), todėl galima laisvai jų išvengti. Dešianiajame kampe yra eilutė iš keturių stulpelių, kuri rodo ar galite naudoti specialias atakas.

Žaidimas yra ganėtinai lengvas, net žaidžiant sunkiausiu režimu, todėl patarčiau, net nebandyti paprasto. Ten tiesiog per lengva. Pralaimėjus kovą, neišmeta į „Game Over“ ekraną. Vietoj to gražina atgal į tapatį kambarį su pilna gyvybės eilute ir be jokių bausmiu (pvz., kai atimami lygiai).

Žaidime yra ir InApp pirkimai, kurių aš prasmės asmeniškai nesupratau. „Symphony Of the Origin“ ne taip pigiai kainuoja (apžvalgos rašymo metu – 10$), o čia dar siūlo patobulinimus pirktis! Parduotuvėje už realius pinigus galima įsigyti SOP valiutos. Jos taip pat galima gauti už kovas (5 kovos = 1 SOP). Už šiuos piniginius vienetus galima nusipirkti sunkesnių požemių ar veikėjų, bet žaidimo perėjimui tai nėra būtina.

Šio žaidimo trukmė apie 10-12h, kas tarp tokio stiliaus žaidimų yra šiek per mažai.

Trūkumai ir privalumai

Vaikščiojimo animacija padaryta labai įdomiai. Kažkaip atrodo, kad žaidimas stringa… Be to, dar ir ne pats geriausias vertimas, nes kartais tikrai atrodo, kad pats galėčiau geresnį parašyt… Na jis kaip ir teisingas, bet kartais pavartotos ne tos gramatinės struktūros…

Veikėjų modeliai, piešiniai gerai padaryti, tačiau žaidimo pasaulis (angl. overworld) atrodo blankiai. Toks šiek tiek sintetinis. Tai gerai galima pastebėti, žiūrint į vandens animacijas.

Iš kitos pusės, „Symphony Of the Origin“ turi nuostabų įgarsinimą… Nežinau, galbūt būtent dėl to šis žaidimas ir įgavo tokį pavadinimą… Ji tokia dinamiška, kad žaisti būna iš ties nuostabu.

Verdiktas

Tradicinių japoniškų RPG mėgėjams patiks. Visgi, visiems kitiems, kurie nori naujovių kažin… Kitavertus, palyginus su kitais kompanijos „Kemco“ žaidimais šis kolkas geriausias.