„Halo 3 ODST“ buvo anonsuotas kaip kelėtos valandų trunkanti „Halo 3“ ekspancija. Ji turėjo nuraminti fanus iki Halo: Reach pasirodymo, kuris beje įvyks vėlyvais 2010 metais. Tačiau ši maža idėja išaugo į kai ką didesnio – paketa kurį tiesiog privalo turėti kiekvienas „Halo“ fanas. Nusipirkę jūs gausite 8ių valandų kampaniją, visiškai naują „co – op“ režimą – „firefight“ ir antrą diską su visais „halo 3 multiplayer“ žemėlapiais. Tai tikrai nėra tęsinys, bet tai yra dar vienas, puikus žaidimas nuo „Bungie“.

Šį kartą jums teks pamiršti „Master Chief‘ą“ kuriam negaliojo jokie traukos dėsniai, kuriam nuolatos regeneravosi gyvybių stulpelis ir kuris galėjo turėti po ginklą abiejuose rankose. Šį kartą jūs valdysite vieną iš „ODST“ būrio karių ( Orbital Drop Shock Tropper ) ir komandos nariai į jūs kreipsis „Rokie“ (naujokas) pravarde.

Jūsų istorija prasidės dar aukštai virš žemės, kartu su savo būriu lysite į mažus vienviečius erdvėlaivius kuriais turėsite kirsti žemės atmosferą ir nusileidus į užpultą naujosios „Mombasos“ miestą ji išvalyti nuo priešų būrių. Deja komandos pasirinktas, atmosferos kirtimo laikas negalėjo būt blogesnis. Kaip tik tuo momentu, skrendant „ODST“ nariams pro milžinišką priešų laivą, „Master Chief‘as“ ( Halo 2 įvykiai ) jame privertė „Pranašą“ evakuotis iš laivo. Evakuacijos erdvėlaivio banga buvo tokia stipri jog ji išsklaidė „ODST“ narių laivukus ore kaip ranką – pulką musių.

Praėjo 6 valandos po tai kai „Naujokas“ atgauna sąmonę. Kitaip sakant jis pramiegojo visą kovą už naująją „Mombasą“ ir žemiečiai tikrai mūšio nelaimėjo. Dabar naujokas stovi vienas, atskirtas nuo būrio, tamsoje, kur gatves apšviečia tik žmonių paliktos mašinos ir reklamų iškabos. Norint išgyventi „Naujokui“ teks surasti savo komandos narius, kurie taip pat išsimėtę po milžinišką ir negyvą „Mombasos“ miestą. Visa žaidimo visuma sudaro stiprią vienatvės atmosferą, tačiau, kad per daug neliūdėtumėt, jums kompanija palaikys – miesto dirbtinis intelektas, kuris valdo visas miesto patalpas. Jis su jumis plepės, pasiūlys vaistinėlių, pasakys kur eiti, o pačioje žaidimo pabaigoje gerokai jus nustebins.

Žaisdami naujoko rolę jūs pasijusite tarsi detektyvas. Naudodami savo „ODST“ šalmo skaneri, kuris jums leis lengvai laviruoti tamsoje, jūs ieškosite daiktų kurie ką nors pasakytu apie jūsų komandos narių padėtį. Aptikę kokią nors užuominą, tarkime sienoje įstrigusį šalmą, viskas apsivers aukštyn kojom ir jūs valdysite viena iš komandos narių iki to momento kai tas šalmas įstrigs į sieną.

Pastarieji „Halo“ žaidimai galėdavo mums pasiūlyti masyvius kovos laukus, kuriuose lengvai buvo galima pasiklysti. „ODST“ keičia formulę ir milžinišką „Mombasos“ miestą suskirsto į mažesnius sektorius. Tokia naujovė išėjo į naudą, nes dabar žaidėjas gali lengviau tyrinėti miestą ir rinkti paslėptus garso įrašus, kurie jums papasakos kas dėjosi mieste, kol naujokas buvo be sąmonės.

„ODST“ kampanija yra iš ties smagi, tačiau ji turi tam tikrų trūkumų kurie žaidimo eigoje labai išryškėja. Kartais jums pasirodys jog jus keliaujate nuo posto iki posto kur atlaikote priešų bangas ir vėl keliaujate į kitą vietą atlikti to paties. Žaidimo atmosfera yra itin stipri. Aplinkos, muzika ir amžina naujoko tyla privers jus jaustis vienišiausiu žmogum pasaulyje ar galaktikoje šiuo atveju. Tačiau žaidžiant kampanija su draugu, visa atmosfera ir kovų intensyvumas nueina šuniui ant uodegos. Tad padarykite sau paslaugą ir pirmą kartą pereikite kampanija vieni.

Nereikėtu užmiršti ir labai įtraukiančio „FireFight“ režimo. Kad ir kaip būtu smagu žaisti „Call of Duty WaW: Nazi Zombies“ ar „Gears of War 2 Horde“ režimus, „FireFight“ formulė yra kur kas smagesnė. Jūs ir trys jūsų draugai turėsite atsiginti nuo nesibaigiančių priešų antpuolių. Žinoma jūsų komanda turės bendrą vaistinėlių ir kulkų krūvelę, tad bus svarbu ne tik likti gyvam, bet ir savotiškai saugoti savo draugus, nes pasibaigus kulkoms ir vaistinėlėms suprasite jog prieš priešų būrio vadą su kūjų atsilaikyti nepavyks. Įgijus įgūdžių „firefight“ režime, jūsų mačai užtruks net iki kelių valandų, kurios bus įsimintinos jums ir jūsų draugams. Atkreipkite dėmesį jog kalbu apie jūsų draugus, o ne kitus žmones tinkle. Kaip ir „halo 3“ čia irgi nėra galimybės kurti mačo kambarių ar jungtis prie jų. Tad jei jūsų draugai nebus prisijungę, jums praktiškai nepavyks sukurti gero ir smagaus „firefight“ mačo.

O jei jūsų draugų ir nebus prisijungusių tuomet galėsite griebti antrąjį žaidimo diską kuriame rasite visus „halo 3 multiplayer“ žemėlapius ( kuriuos galėjote parsisiųsti už „Microsoft“ taškus „Xbox LIVE“ tinkle ), plius – tris, visiškai naujus žemėlapius. Antrame diske viskas atrodys ir bus kaip ir „Halo 3“ žaidime, tad nesitikėkite naujovių kurias matysite „ODST“. Tačiau antrasis diskas tikrai nenusileidžia savo verte pirmajam, nes „Halo multiplayer“ režimas per pastaruosius du metus nei kiek nepaseno ir dar iki šios dienos žmonės juo mėgaujasi, o dabar atsiradus trims naujiems žemėlapiams, žaidimas tinkle tik labiau pagyvės, tad jums tikrai derėtu jį išmėginti.

Žaidime tikrai yra vietų kuriose būtu galima tobulėti, tačiau kalbant apie „Halo“ frančizės fanus, be abejonių, galima sakyti jog kiekvienam fanui derėtu turėti šį paketą. Galbūt jūs praradot susidomėjimą „Halo“ visata per šiuos metus, o galbūt nesat, net jos matę, tačiau įsigiję „ODST“ gausite nors ir trumpą, bet gerai atšlifuota kampaniją ir puiku „multiplayer“ režimą „firefight“ kuriame patirsite daug smagių akimirkų su draugais ir antrą diską su visa krūva „multiplayer“ žemėlapių. Tad jei išties mylite „Halo“, nieko nelaukite ir įsigykite savo kopiją.