Esu tikras, jog apie šį žaidimą yra girdėję beveik visi. Net jeigu ir neteko bandyti, tai pavadinimas, kuris milijonams žaidėjų visame pasaulyje sukelia įvairiausias emocijas. Jis buvo kuriamas net 4 metus, todėl visiškai aišku, kodėl dauguma serijos fanų imdavo sapnuoti naktinius košmarus. Na, atrodo dabar jų naktys turėtų būti gerokai lengvesnės, nes žaidimas jau pasirodė Japonijoje ir naujausias Square Enix darbas yra prieinamas plačiajai publikai. Na, bent jau tai, kuri gyvena Japonijoje. O likusiam pasauliui buvo gražiai pasakyta – vėliau.

Turbūt šią seriją drąsiai galima vadinti labiausiai pasikeitusia. Kardinaliai buvo pašalintas ankstesnis žaidimo stilius ir be ceremonijų sukurtas jau daugumoje šiuolaikinių žaidimų esantis RPG modelis. Išbandyti jo veiksmingumą mums bus lemta Ivalice pasaulyje, kurį Final Fantas Tactics veteranai turėtų atpažinti iš šio žaidimo PlayStation ir Game Boy Advance versijų. Puikus CG filmukas žaidimo pradžioje, supažindina su Dalmascus karalyste ir jos kova už nepriklausomybę. Filmuke yra demonstruojamos princesės Ashe vestuvės už jauno, galbūt vaikino, kuris galbūt yra princas. Iškart po to, veiksmas nusikelia į kovas su įsiveržėliais į Dalmascą.

Po filmuko ir kelių apmokymų, galiausiai atsidursite Dalmasco sostinėje Rabanastre ir gausite valdyti pirmąjį savo Final Fantasy XII personažą Vaan, ganėtinai tuščią žmogystą. O kaip jau greitai pastebėsite, be žmonių, šiame mieste yra daug ir kitų rasių, tarp kurių viera, bangaa ar seeq. Per pirmuosius žingsnius žaidime, turėtumėte ne tik gauti patarimus, kurie padės jums susigauti tolesniuose siužeto vingiuose, bet taipogi ir savo kaliu išbandyti visas FF serijoje atsiradusias naujoves. Pirmoji yra tikslais paremtos misijos, pavyzdžiui, pati pirmoji bandyta prašė susekti tam tikrą monstrą netoli Rabanastre miesto.

Bet turbūt apie patį didžiausią patobulinimą, kuris pirmą kartą atsirado ilgoje FF serijoje, tai visiškai skirtingą visa žaidimo sąsaja. Kaip jau matėme pasirodžiusioje demo versijoje, FFXII turės šiuolaikiniuose tinklo vaidmenų žaidimuose sutinkamą kovų sistemą. Tikrai manau, jog daugeliui žaidėjui ji bus puikiai pažįstama, o nejaučiantiems nostalgijos, netgi ir geresnė nei senesnėse dalyse matyta. Dabar jūs kovosite su priešu jau vidurį lauko ir pavargus, netgi, galima pabėgti.

O be magijos ir įvairių užkeikimų naudojamų mūšio lauke, mūsų dar lauks ir kita vieta, kur naujovių vėjas padvelkė ne ką mažiau. Tai specialūs sugebėjimai. Na, kaip daugelis FF fanų turbūt prisimena, dešimtoji serijos dalis siūlo gan įdomią savo veikėjų tobulinimo sistemą. Kur lentos principu galėjote nuspręsti kiekvieno tobulėjimo kelią. Naujausia dalis, vadinama „license board“ savo išdėstymu labai panaši į šachmatų lentą. Joje tarsi skirtingi langeliai, rodo skirtingus sugebėjimus ginkluotėje, šarvuose ir juodojoje, bei baltojoje magijoje. Už kiekvieną nužudytą priešininką gaudami taškus, galėsite atrakinti skirtingus šios „lentos“ kvadratus ir juose rasti tam tikrus sugebėjimus.

Jau nuo Final Fantasy VII kiekviena serija stebino savo dideliu techniniu pranašumu ir aukšta kokybe. FFXII atrodo ketina sumušti visus rekordus frančizėje, kadangi jau vien ką reiškia pamatyti kiekvieną iš filmukų, kurių kokybė nepalieka abejingo nė vieno. O pažiūrėjus į aplinkas ir veikėjų animacijas, turėtų būti tikrai aišku – tai jau beveik viršūnė to, ką gali parodyti senukas PlayStation 2. Telieka konstatuoti vienintelį dalyką – šis žaidimas japoniškoje versijoje atrodo nuostabiai, tai vienas iš laukiamiausių PS2 žaidimu šiais metais. Kol kas Europoje tikslios pasirodymo datos dar nėra žinoma, bet tai turėtų būti neužilgo po to, kai jis pasirodys JAV, o gal net vienu metu. Belieka laukti ir tikėtis.

Parašyta pagal www.gamespot.com informaciją