Rodos dar nedaug laiko praėjo nuo tos dienos, kai išsipildė daugelio pirmo asmens šaudyklių gerbėjų norai ir svajonės. Half- life 2 atėjo, padarė tikra fps revoliuciją, išėjo, ir paliko begales klaustukų, tačiau išpildė žaidėjų lūkesčius ir viltis, dėtas per visus šešerius laukimo metus. Nereikėjo ilgai laukti, kad sužinotum apie šio legendinio žaidimo tęsinį. Half- life 2: Aftermath nebus naujas žaidimas, o tiksliau, išplėtimas senajam. Galbūt būtent jis padės suprasti ir atsakyti į visus rūpimus klausymus. Nors kūrėjai išlieka savimi ir apie detales nekalba noriai, tačiau pabandykime viską sudėlioti į vietas ir pažvelgti, kas mūsų laukia ateityje.

Half life 2: Aftermath turės patobulintą „source“ variklį. Bus įdiegta nauja technologija, kuri leis personažų akims realistiškai reaguoti į šviesos efektus, kurie atrodys įspūdingiau nei Half-life 2 žaidime. Prie visų pataisymų prisideda „bugų“ panaikinimai bei dar daug smulkmenų, kurios leis grožėtis rezultatu. Dėl šių patobulinimų gali pakilti sisteminiai reikalavimai, tačiau pamačius, kaip „Half life 2“ sklandžiai veikia ir ne pirmus metus gyvuojančiuose kompiuteriuose, baimintis nevertėtu. Blogiausiu atveju, daugelį efektų bus galima paprasčiausiai išjungti. Nors pakeitimų ir bus, tačiau tikėtis ryškiai matomų skirtumų nevertėtų, nes grafika ir taip atrodo nepriekaištingai, tačiau keletas pakoregavimų tik suteiks daugiau žavumo ir realistiškumo.

Į žaidimą sugrįžta daugelis herojų ir veikėjų. Tarp jų yra tokios personos, kaip Daktaras Kleineris, Alyx, ŠUO, paslaptingasis G-MAN ir kiti. Visus juos įgarsins tie patys žmonės, kaip ir Half life 2 žaidime, tad ir vėl girdėsime puikiai kalbančius personažus. Jau gana senai buvo žinoma, kad Alyx vaidmuo žaidime taps artimesnis. Buvo galima išgirsti daug įvairių spėjimų. Vienas artimiausių buvo tai, kad naujame išplėtime valdysime būtent ją, tačiau vos pamačius pirmuosius vaizdus, tapo aišku, kad taip neatsitiks. Pats bendravimas su mergina taps daug artimesnis, o juk kitaip ir negalėjo būti po to, kai tiek patirta, tiek pergyventa. Jos būvimas kartu su jumis taps naudingesnis ir įdomesnis. Alyx judesių arsenalas bus gerokai papildytas, kadangi kautis reikės tikrame pragare. Kadangi kūrėjai nori tobulinti ją kaip asmenybę, galima numanyti jog žaisdami sužinosite daugiau apie jos charakterį, būdo bruožus ir praeitį. Kaip jau supratote, vaikščioti vienam tiek daug laiko nebereikės. Pabrėžiama, kad tiek daug reklamuoti veikėjai, Half-life 2 žaidime, nebuvo visiškai išnaudoti, nes beveik visą laiką buvote vienas, todėl „Aftermath“ bendrausite daugiau. Gerai tai ar blogai, spręsti jums.

Nėra jokių abejonių, kad tinkamiems bendražygiams, visų pirma reikia gero dirbtinio intelekto. Teigiama jog senieji herojai išmoks naujų triukų ir galimybių. Tai džiugina, kadangi Half- life 2 žaidime jūsų sąjungininkai nesielgdavo labai protingai. Svarbu ir tai, jog keliaujant kartu su Alyx ar kitais herojais, netūrėtumėte problemų. Pripažinkite, kad daugelyje žaidimų, kompiuterio personažai, tik maišosi ir jus lėtina. Tikėkimės, kad taip neatsitiks su Half-life.

Apie pačių įvykių eigą daug informacijos nėra, o jos ir nereikia tikėtis. „Valve“ tikrai neketina atversti visų savo kozirių dar nepasirodžius žaidimui. Žaidimo siužetas vystysis iškart po įvykių ankstesnėje dalyje. Jūs sunaikinote citadelę ir ji ima byrėti. Jos padariniai ( Angl.: Aftermath ) yra katastrofiški ir griūdama ji naikina visą „City 17“, todėl dauguma žmonių mirs ir jums teks pabėgti iš šio miesto. Aišku tik tai, kad didžioji veiksmo dalis vyks pačiame „City 17“. Visose aplinkose lauks begalės senų priešų, kuriuos papildys ir keletas naujų rūšių. Pamenate skruzdžių liūtus, kuriuos vėliau prisijaukinote ir jie tapo jūsų pagalbininkais? Išplėtime galite susilaukti ir daugiau pagalbos iš priešų, kurie gali jaustis išduoti ar nusivylę įvykiais. Kalbant apie siužetą, kūrėjai teigia, jog šiame išplėtime jie atsakys į senus, anksčiau žaidime iškeltus klausymus, ir tuo pačiu pateiks naujų, tuo sudomindami žaidėjus. Istorija vėl žada būti neeilinė, mat siužetą, kaip ir ankstesnėse dalyse, kurs Markas Leidlou , kuris savo biografijoje yra parašęs daug puikių fantastinių knygų bei gavęs už jas nemažai apdovanojimų. Reklaminiame E3 parodos filmuke, buvo galima pastebėti ir siaubo elementų: netikėtai atgyjančios būtybes, niūrios, tamsios aplinkos. Galima teigti jog naujame papildyme atmosfera taps gerokai šiurpesnė.

Žaidėjai, kuriems rūpi tinklo batalijos, bus nuvilti. „Aftermath“ yra orientuojamas į vieno žaidėjo istoriją, todėl pakeitimų nebus. Kadangi atsiras nemažai naujų vietovių, bus sukurti ir nauji žemėlapiai, kuriuose galėsite kautis, tačiau tai viskas, ką žada kūrėjai.

Na ir pabaigai keletas abejonių, pamastymų ir vilčių. Nors kūrėjai dar prakaituoja dirbdami prie „Aftermath“, teigiama, kad šis išplėtimas yra tarsi naujas epizodas ir jau tapo aišku, kad išplėtimas bus trumpesnis nei Half-life 2. Kiek trumpesnis, niekas pasakyti negali, tačiau tikėkimės, kad skubėdami darbuotojai neišbrauks daug įvairių elementų, kaip tai atsitiko su Half-life 2. Nieko nėra pasakoma apie naują ginkluotę bei naujus monstrus. Taip pat neaišku, kada pasirodys žaidimas. Viename interviu buvo užsiminta, kad „Aftermath“ turėtu atsidurti žaidėjų kompiuteriuose dar prieš Kalėdas, tačiau mes puikiai žinome, kaip „Valve“ laiku sugebėjo išleisti Half-life 2. Kompanija išlieka savimi ir stengiasi nutylėti daugiau nei įmanoma, na, o kaip bus, dar pamatysime. Half-life – didingas žaidimas ir norisi tikėti, kad toks bus ir „Aftermath“

Rimvydas, Games.LT