,,Medal of Honor: Airborne‘‘ – Skrendant pro priešų dangų

Šis ,,Gamespot“ interviu su žaidimo vykdomuoju prodiuseriu Patrick Gilmore, mus supažindins dar geriau su ilgiausia serija turinčių ,,Medal of Honor‘‘ naujausių žaidimų.

,,Medal of honor: Airborne‘‘ tai dar vienas naujas žaidimas iš kompanijos ,,EA‘‘, kuris toliau pratęs Antrojo Pasaulinio karo šaudyklės ,,Medal of Honor‘‘ serija. Kurį nukels mus į dangų, į veiksmo sukuri, ten, kur dar nei viename iš šios žaidimų serijos ankščiau neteko mums būtį. Ir šiuo metu yra svarbiausia tai, kad šis žaidimas bus pirmasis iš šios serijos, kuris pirmiausiai pasieks naujos kartos konsoles tai PlayStation 3 ir Xbox 360, o tik vėliau bus perkeltas į kitas platformas. O dabar galite pasiskaityti ką apie šį žaidimą kalba ir jo vykdomasis prodiuseris Patrick Gilmore.

Kaip sekasi šio žaidimo kūrimo darbai ?

Patrick Gilmore: Fantastiškai, mes esame labai sujaudinti žaidimo ,,Medal of Honor: Airborne‘‘ kūrimų ir bus tikrai įdomų perkelti šį žaidimą į naujos kartos konsoles. O šiaip savaime suprantama, kad tuo pačiu tai yra ir iššūkis mums patiems, dirbant nuolatos su naujausiomis technologijomis.

Koks bus skirtumas tarp šio žaidimo versijos senosioms platformoms ir naujos kartos konsolėms?

Patrick Gilmore : Visose platformose, žaidimo ,,Medal of Honor: Airborne‘‘ istorija bus tą patį ir suksis apie 82-antrąją desantininkų divizija. Tai pat pačio žaidimo ,,Medal of Honor Airborne‘‘ varikliukas, buvo per stiprus, kad jį butu galima pritaikyti ir ant kitų platformų, iskaitant ir PC. Tad, kuriant ant naujos kartos konsolių, mes šį varikliuką šiek tiek sušvelninome ir jums tikrai nereikėtu jaudintis, dėl šio žaidimo perkėlimo ant senesnių platformų. Nes geriausias kelias kuriant kita ,,Medal of Honor‘‘ serijos dalį yra išlaikyti panašumus visose platformose. Bet žinant tai, kad tiek senesnioms ir naujoms konsolėms šį žaidimą projektuoja dvi skirtingos komandos. Tai jus žinoma išvisite tarp šių konsolių ir daugiau skritingų detalių žaidime.

Kodėl jus pasirinkote būtent desantininkų divizija naujajame ,,Medal of Honor‘‘ žaidime ?

Patrick Gilmore : Mes sunkiai dirbome, kad sukurtume, kažką bendro kas sujunktu visas žaidimo misijas. Ir nusprendėme žaidime suteikti daugiau dėmesio patiems jo personažams. Tad mintis įšokti iš lėktuvo vykdant karines operacijas su kitais susijaudinusiais savo komandos draugais, buvo kažkas naujo. Ir mes šia 82-antrąją divizija pasirinkome išskirtinai todėl, kad tai patį ilgiausia ir didžiausia parašiutininkų divizija šiame laisvame pasaulyje.

O Jungtinės Amerikos Valstijos buvo paskutinė šalis padariusi didžiule klaida ankščiau laiko dislokuodama šį buri. Ir jei ne šių parašiutininku divizijos žmonių drąsa ir ryžtingumas, tai greičiausiai jie būtų žuvę. Ir jei atsigręžtume atgal tai šį 82-antrą divizija turi ilgiausia išgelbėtu žmonių sąrašą ir yra didvyriai iki šių dienų.

Kaip jus ruošiatės įterpti į žaidimą siužeto linijos istorija, laisvose ir nelinijiniuose misijose ?

Patrick Gilmore : Mes norime žaidėjui papasakoti viską kuo aiškiau, ką jam teks padaryti vienoje ar kitoje žaidimo misijoje. Bei leisti žaidėjui pačiam nuspręsti kaip jis norėtu užbaigti sėkmingai misiją. Pradžiai mes stengiamės sukurti linijini žaidimą, bet eksperimentuodami ir bandydami žaidimą padaryti nelinijinių, leidome žaidėjui pačiam užbaigti misijas skirtingais keliais.

Žaidėjas tai pat turės galimybe pilnai valdyti parašiutą ir nusileisti ten, kur jam atrodys tinkamiausia ir tokių būdų pabandyti misija užbaigti kitokiais keliais. Tad žaidimo istorija priklausys tik nuo pačio žaidėjo.

Ar daug įvairių misijų žada būti žaidime ?

Patrick Gilmore : Misijos vyks ore iššokant iš lėktuvo ir žemėje. Daugiausiai misijų teks įvykdyti didžiuliuose plotuose, žinoma jums vykdant specialias operacijas nereikės išnaršyti kiekvieno ploto lopinėlio. Ir kokias misijos užduotis įvykdyti reikės, jums bus viskas nurodyta.

Tai pat bus ir netikėtu ir visai nelauktų misijų, kurias sutiksite tiesiog vaikščiodami po šį pasaulį. Pavyzdžiui, reikės jums vienoje misijoje surasti vokiečių susisiekimo centrą ir įvykdyti viską, kas bus nurodyta jūsų užrašu knygelėje ir misijos ekrane.

Tad misijų apimtis bus labai dinamiškos ir žaidėja tiesiog įtrauks. Ir vienas iš pagrindinių žaidimo aspektų, kas žaidėja dar labiau įtrauks, bus žvalgybos misijos ir įvairus ir netikėti įvykiai.

Ką jus galėtumėte pasakyti apie tuos šuolius iš lėktuvo ir kokios tai patirties duotu žaidžiant ?

Patrick Gilmore : Patirtis leistu žaidėjui iš lėktuvo šokinėti savarankiškai, kur viską išmoksit perėja šokinėjimo su parašiutu iš lėktuvo instruktažą. Tuomet viską išmokę galėsite kontroliuoti visa šuoli ir pati parašiutą ir nusileisti tam tikroje vietoje. Tai pat ir sužinosite tinkama aukšti, kuomet galima jau šokti iš lėktuvo.

Tuomet vykdant misijas žaidėjas galės greičiau ir tiksliau nusileisti už savo buri ant įvairiausių objektu tai: pastatu stogu, sienų, siaurų gatvelių arba net pasirinkti ekstremalius budus kaip išdaužiant lango stiklus, ir dar daug įvairiausių kitokiu nusileidimo būdų.

Ko mes galime tikėtis šiame žaidime iš ginklų ?

Patrick Gilmore : Mes pridėjome šį karta tikrai nemažai privalumu į ginklus, kur jus tikrai rasyte savo mėgstama ginklą iš viso arsenalo. Ir faktiškai jus galėsite savo virtualiame kūne nešiotis ginklų tik tiek kiek tilptų realybėje. Visi ginklai žaidime bus sukurti autentiškai, pagal realius Antrajame Pasauliniame kare naudotus ginklus. Tai pat žaidėjas galės šiuos ginklus pats modifikuoti ir pritaikyti geriau kovai.

Jus teigėte, kad naudojatės naujausiomis technologijomis, kad pademonstruotumėt išties realistiškus žaidimo veikėjus ir aplinkas ?

Patrick Gilmore : Taip mes pakėlėme žmogaus dirbtinio intelekto kartele žaidime, dar aukščiau. Ir pasinaudojus naujausiomis technologijomis, žaidimui suteikėme nauja žmogaus išvaizda, elgėsi, garsus ir kitus dalykus, kurie atrodo išties neįtikėtinai, kur jus nei viename žaidime dar nebuvote to mate. Ir pratestavus visa tai ant Playstation 3, mums parodė, kad mes dar daug įdomių dalykų galime sukurti ypač su žaidimo tekstūromis ir animacija, kurios padarytu žaidimo veikėjus dar realistiškesnius.

Ką jus galėtumėte pasakyti mums apie žaidimo tinklę režimus ?

Patrick Gilmore : Tinklo režimą mes tai pat įdėsime į žaidimą. Bet daugiau apie šiuos režimus jus sužinosite tik artėjančia savaite.

Naujasis žaidimas iš ,,Medal of Honor‘‘ serijos ,,Airborne‘‘ pasirodyti turėtu jau šių metų ketvirtyje.