Šis žaidimas nebuvo taip išreklamuotas, kaip dauguma kitų FPS žanro žaidimų. O mano dėmesį Combat Arms patraukė dėl dviejų savybių: jis Online pirmo asmens šaudyklė ir visiškai nemokamas.

Pats žaidimas tebėra naujas(beta stadija baigėsi dar visai neseniai). Techninių klaidų neradau, bet žemėlapių kiekis per mažas(apie 3 – 5 žemėlapius). Vienas iš jų, pavadinimu „Junk Flae“, buvo beveik visuose serveriuose, o man jis labai patiko dėl nedidelio ploto, šviesios ir spalvingos aplinkos, bei greitais susišaudymais.

Kiti žemėlapiai nėra tokie spalvingi ir originalūs, tikriausiai todėl ir neišpopuliarėjo. Be to, kraunantis žemėlapiui parašoma trumpa informacija, kodėl čia vyksta kova.

Veikėjo išvaizdos pasirinkimas labai skurdus. Pradžioje galima pasirinkti vieną iš 4 skirtingų karių. Vėliau galima išsinuomoti akinius, šalmus ir kitas aprangos dalis bei ginklus. Kai kam įvaizdis labai svarbus, todėl akinius ar gražesnę kepurę, kuri neprideda galios ar gynybos, jie tikriausiai vis tiek pirktų. Deja, žaidime pirkti daiktų negalima, tik juos išsinuomoti tam tikram laikotarpiui(1, 3, 7, 30 ir 90 dienų).

Toks parduotuvės tipas sugalvotas gan originaliai: nereikia pirkti naujo ginklo mirus/kovos metu, o išsinuomotą daiktą prarasi tik pasibaigus laikui. Kainos nėra tokios didelės. Beveik visi ginklai kainuoja apie 1000$ dienai, o per tiek laiko galima pinigus atsidirbti su stambiu kaupu. Šarvai ir šalmai – pigesni, po 300 – 700$, o anksčiau minėtieji akiniai – 150$ dienai.

Ginklų įvairovė mane nustebino, nors žaidimas tebėra naujas, jau yra virš dešimt pagrindinių ir tik 3 papildomi ginklai(kažkodėl prie jų yra ne tik pistoletai, bet ir vinčesteris). Kitais metais turinčiame pasirodyti „Battlefield Heroes“ žaidime priešininką užmušti nebus lengva, nes ginklai nepadarys daug žalos, užtat per „Combat Arms“ nušauti priešą nebus sunku, neskaitant Heatshot‘ų – mirtinos gali būti ir dvi ar trys kulkos. Vinčesteris bus praktiškai nenaudojamas, nes su juo visai nėra laiko nusitaikyti. Kitą vertus granatų sprogstamoji galia žaidime tiesiog milžiniška, visai nesunku susprogdinti du ar tris priešus, esančius gan toli nuo sprogimo vietos. O kalbant apie sprogimus, bus galima išsinuomoti granatsvaidį(tikslaus pavadinimo nežinau (v) ), kuris turės 3 šovinius, bet truputį silpnesnius už tikras granatas.

„Combat Arms“ grafika labai primena „Counter-Strike“ išvaizdą, nors kūrėjai ir naudojo savo kurtą varikliuką. Vienintelis didesnis skirtumas – sprogimų išvaizda.

Garsai irgi nėra originalūs ar negridėti. Aišku, viskas skamba, iš dalies, tikroviškai, bet norėtųsi kažko įdomesnio, o ne metais iš metų einančius vienodus garso takelius. Tikėkimės, kad ateityje žaidimų kūrėjai sugebės perkelti garsus į aukštesnį lygį.

Be to, žaidime yra lygių sistema. Viskas prasideda nuo civilio rango ir kyla nuo nužudymų skaičiaus. O už pakeltą rangą gauni pinigų sumą (1 – 3 tūkst.). Nors žaidžiau nedaug pasiekiau 3 lygį, o vėliau reikia daugiau XP, todėl naujo lygio pasiekimas gali ir užtrukti.

Deja, kol kas žaidimas veikia tik Amerikoje, bei Korėjoje, o greitu laiku veiks ir Europoje. Kitą vertus per beta testavimą ir per pora dienų po jo žaidimą žaisti galėjo visi, nesvarbus iš kokio žemyno.

Apskritai, „Combat Arms“ tikrai geras būdas praleisti laiką, o dar nemokamai. Iš kitos pusės visas žaidimas per daug panašus į „Counter-Strike“ ir primena atnaujinimą, o ne visiškai atskirą ir nesusijusį su CS žaidimą. Belieka dar truputi palaukti bent kelių žaidimo atnaujinimų ir tada nuspręsti: likti prie CS ar kito Online FPS, o gal pereiti prie šitos naujos šaudyklės.