Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2009/09. Teksto autorius: Kyo

Dideli robotai dar ne viskas, dėl ko būtų verta išbandyti Transformers: Revenge of the Fallen.

Su palengvėjimu dabar prisimenu, kaip pirmą kartą kino teatre žiūrėjau pirmą transformerių filmą ir man jis nepatiko. Atsimenu, jog net neliečiau žaidimo, nes žinojau, kad jis man nepatiks dar labiau. Bet štai su antrosiomis tiek filmo, tiek žaidimo dalimis situacija kiek kitokia. Pamatęs antrąjį filmą likau maloniai nustebintas ir jaučiau, kad jis ne tik pateisino mano lūkesčius, bet ir pranoko. O žaidimą (nors ir buvau informuotas, kad jį kūrė jau kita studija) vis tiek vertinau skeptiškai. Bet štai dabar aš jį apžvelginėju ir net ruošiuosi skirti gan gerą įvertinimą. Įsitikinau, kad kartais į kai kuriuos dalykus požiūris gali pasikeisti itin greitai, nes ne visada yra taip, kaip atrodo…

Kai pamačiau, kad naująjį žaidimą apie transformerius kūrė Luxoflux, man iškart akyse prašviesėjo. Juk tai tie patys žmonės, kurie sukūrė Vigilante 8 (pagrindinis Twisted Metal konkurentas, kurio, deja, nebuvo PC) bei True Crime: Streets of L.A., kurio recenziją kažkada teko rašyti į „PC Klubą“. Ir dabar jie ėmėsi transformerių. Ką galiu pasakyti? Regis, jiems pavyko su turimu biudžetu pasiekti maksimumą. Geriau sukurti žaidimą galėtų nebent dar didesnė kūrėjų studija, turinti dar daugiau pinigų ir laisvo laiko.

Nepaisant istorijos

Nors žaidimas ir yra labai gražios išvaizdos, įprastų vaizdo intarpų čia nėra. O būtent dėl to bežaidžiant nelabai gali sektis suprasti, apie ką žaidimas. Bet kūrėjai, akivaizdu, į tai ir netaikė. Juk daugelis žais ar jau žaidžia šį žaidimą pasižiūrėję kino filmą, todėl viskas, ko žaidėjui gali reikėti, yra dideli stiprūs robotai ir visa griaunantys ginklai. Ir kūrėjai padarė viską, kad tai suteiktų. Čia bus galima griauti, sprogdinti ir kitaip niokoti aplinką tol, kol priešininkų robotai bus sunaikinti.

Kartais pasitaiko ir egzotiškesnių užduočių: apsaugoti kokį nevykėlį žmogų nuo priešų robotų atakos ar palydėti iki kokio nors taško kitus robotus, stengiantis apsaugoti juos nuo pavojaus. Tik gaila, kad užduotys vis tiek ilgainiui ima kartotis, o minimalūs filmo istorijos atšvaitai daugiau trukdo nei prablaško ir todėl žaidžiant kartais kyla nuobodulys. Bet negaliu nepagirti kūrėjų už tai, kad į žaidimą įdėjo šiokius šokius animacinio serialo apie transformerius epizodus, kuriuos žaidėjas gauna kaip apdovanojimą, kai įvykdo kokį nors reikalavimą, pavyzdžiui, surinkti tam tikrą kiekį energonų (taip šiame žaidime vadinami taškai).

Kas gali būti geriau už blogą robotą?

Labai gerai, kad kūrėjai žaidėjui leidžia laisvai rinktis, ką kontroliuoti ir kurioje pusėje žaisti: autobotų ar deceptikonų. Ir nežinau, ar čia tik man pasirodė, ar taip buvo padaryta sąmoningai, bet susidaro toks įspūdis, kad ne tik deceptikonų kampanija žaidime yra įdomesnė, bet ir jie patys stipresni už autobotus. Nors abiejų pusių robotai turi labai panašius gebėjimus. Beje, nepaisant to, kuriojė pusėje žaidžiama, visad reikia šaudyt į gerokai mažesnius ar smulkesnius transformerius, kurie laksto arba važinėja po ekraną ir tiesiog aklai atakuoja žaidėją. Tokie robotai aplinkui zuja nuolat, o kadangi jie identiški, žaidimas vietomis vėlgi įgrysta. Nors kartais ir smagu šaudyti tiems mažiesiems į galvas ir gauti už tai milžiniškus užrašus headshot arba eksperimentuoti su skirtingomis valdomų transformerių galiomis. Vieni gali patys pasigydyti (bet tokie yra nuobodžiausi), o kiti, tarkim, apsvaiginti savo priešininkus ir gerokai juos sulėtinti.

Alternatyva

Taigi jei pasižiūrėjai filmą ir tau jis labai patiko, kelias vienas — išbandyk šį žaidimą, nes yra labai didelė tikimybė, kad jis tau patiks. Jeigu ir neužkabins jo stilius, tai bent jau smagiai praleisi laiką daužydamas robotų galvas arba žaisdamas tinkle patikrinsi savo draugų ar kitų žaidėjų galimybes ir reakciją. Žaidimas tikrai neblogas, nors kartais ir atsibosta, įgrysta ar pasirodo nesubalansuotas. Bet išmėginti, pasikartosiu, verta, ypač kad pažaistum deceptikonus…