Galiu prisipažinti, jog šios progos laukiau išties su dideliu pasimėgavimu. Visai kas kita yra rašyti apie savos šalies žaidimą, ypatingai kai žinai, jog jis pirmasis, na bent jau toks, kuriam reikėtų rašyti recenziją. Jau vien dėl tokių faktų aš žaidimui be jokių abejonių ar svarstymų pridėjau kelis balus. Jis to tikrai vertas.
Taigi po tokios paaiškinamosios įžangos, galime pulti ir prie pačio žaidimo. Taigi PSI: Sibiro Konfliktas visų pirma mus pasitinka visapusiškai lietuviškas. Taip, netgi dialogai ir įvadinis filmukas yra lietuviškas. Tiesa pasakius truputi net išsigandau ir pradėjau jaustis nejaukiai, tik išvydęs pristatomąjį filmuką, o ir pačiam žaidime kelios pirmos minutės buvo skirtos adaptacijai (pasirodo kokie mes jau nutautėję tapome). Tačiau pražaidus pirmą valandą, nei kareivių balsai, nei įgarsinti filmukai nebekelia jokios nuostabos. Vėliau netgi iškyla mintis – aš noriu taip žaisti VISUS žaidimus.
O tas įvadinis filmukas kaip tik pradeda pasakoti apie tolimoje galaktikoje įvykusį konfliktą tarp ateivių, kurių vienas pabėga į žemę (būtent jo atvykimas ir minimas kaip 1906 metų meteorito nukritimas). Jam įkandin atseka priešiška ateivių grupė norėdama jį sugauti ir, na patys žinote ką padaryti. Būtent jie atvyksta 1967 metais, todėl veiksmas ir vyksta tada, o ne 1906 metais. Bet atvykę ateiviai ne tik, kad nesuranda pabėgusio savo rūšies atstovo, bet ir įsivelia į konfliktą su Tarybine Armija.
Taigi su tokiais tikslais tolimajame Sibire įsiplieskia tarpgalaktinis konfliktas. Jums iš viso bus pasiūlyta šį konfliktą išspręsti 12-oje misijų. Šešios bus skirtos ateiviams ir šešios žmonėms. Pačios misijos, nors ir nepasižymi itin didele įvairove, tačiau tikrai yra smagios žaisti, o ir užduočių atlikimas nereikalauja itin didelio smegenų apkrovimo. Žinoma, jei žaisit naujoko režimu. Tiek seržanto, tiek veterano režimai jau pateikia daugiau siurprizų ir didesnių jūsų strateginių gabumų išmanymo.
Ir nors žaidimo istorija iš pirmo karto ir gali pasirodyti šiek tiek banali, nes juk daugelis iš mūsų vien išgirdę žodį ateiviai, susiraukiame ir ištariame savo verdiktą – ir vėl kažkokia fantastinė nesąmonė, tačiau daugeliui siūlyčiau susilaikyti nuo išankstinio nusistatymo. Taip, žaidimo istorijoje ir vėl puola ateiviai, bet šįkart jau ne Ameriką, o Rusiją, ir ne Maskvą, o tolimąjį Sibirą. O jų tikslas irgi ne išnaikinti visą žmoniją, o surasti vieną saviškį. Bežaisdami mes sutiksime ir daugiau įdomių vingių siužetą, kad ir rusų kareivį Tkačenko, kuris su mielu noru reiškia norą padėti ateiviams, kadangi jis į armiją pakliuvo per prievartą. Primena kažką?
Dar prieš PSI: Sibiro Konflikto pasirodymą, Wireframe Dreams tvirtino, kad žaidime bazės statymo mechanizmas bus visiškai supaprastintas. Skubu pabrėžti, jog jis netgi labai visiškai supaprastintas. Jau žaidimo pradžioje mums yra duodama pagrindinė bazė, kuri pas ateivius vadinama motinėle, o pas rusus – arsenalu. Jums tereikia surasti taip vadinama biomazgą ir ten įtvirtinti šią bazę, kuri gali gaminti daugiau karių. Žaidimo pinigų, už kuriuos ir reikės gaminti naujus karius, yra gaunami priklausomai nuo jūsų užgrobtų biomazgų kiekio: kuo jų daugiau, tuo daugiau ir pinigų gausite.
Šiuo atveju mums tereikia pasiimti keletą herojų, apie kuriuos beje truputi vėliau, suburti jiems palaikymo komandą ir siųsti ją vykdyti misijų. Jei jai nepasiseks, tuomet turėsite labai ilgai sėdėti ir laukti kol prisikaups pakankamai pinigų ir jūs vėl galėsite atstatyti savo armiją. Toks labai įdomus savotiškas va bank. Siųsti po vieną ar mažomis grupelėmis karių tikrai neverta, nes visų pirma, kad ir kokie lengvai pažeidžiami atrodo priešai, tokios avantiūros bus nuslopintos iškart.
Tačiau gerai, jei visgi kūrėjai turėjo tikslą sukurti strateginį žaidimą, kuriame pagrindinis dalykas būtų karyba, o ne statyba, tai kurgi mano armija, su kuria aš galėčiau kaip tikras strategas planuoti mūšius? Kur palaikymas iš oro? Visas man siūlomas kareivių ar karinių mašinų pasirinkimas kuo puikiausiai tiktų pirmai misijai, kurioje dar daugelis iš mūsų tik priprantame prie žaidimo. Tačiau kai su tokiu pasirinkimu man iškeliama užduotis įvykdyti visas žaidimo misijas, tuomet jau atsiprašau.
Taigi, visi tie didieji taktiniai elementai apsiribodavo galingiausių karių pastatymu (nes kareivių, kaip patrankų mėsos, statymas išvis nenaudingas, aš net nesupratau kam jie skirti?), jų priskyrimu prie kokių nors herojų ir paleidimas į mūšį. Tikrai tikiuosi, jog jei Wireframe Dreams sumąstys išleisti papildymą, pirmą vietą skirti didesnio karinių vienetų pasirinkimo kūrimui, tarp kurių būtinai turi būti ir kareivių transportavimo objektas, nes šiuo metu jų paskirtis iš viso neaiški, galbūt oro pajėgų inkorporavimas ir šiek tiek kitokių pinigų rinkimo mechanizmo padarymu. Kad, pavyzdžiui, pinigus gautum ne tik už biomazgus, bet ir už sunaikintus priešus ar specialius pastatus žaidime. Tiesiog, kad būtų didesnės jų gavimo galimybės.
Tuo tarpu herojai, jau kita žaidimo pusė ir, galiu pasakyti, įdomesnė nei tikėjausi iš pradžių. Tai yra daug stipresni koviniai vienetai nei visi kiti eiliniai, kurie dažnai vieni padaro daugiau kaip pusę darbo. Tačiau pernelyg pasikliauti jau ne verta, nes tas nenugalimumo įspūdis dažnai gali turėti skaudžių padarinių, kadangi vieno herojaus atgaivinimas irgi kainuoja įspūdingus pinigus. Todėl būtina įsiminti, kad vienas herojus be jį palaikančios komandos yra nedaug vertas.
Žaidime taip pat yra ir dar viena detalė, skirianti herojus nuo paprastų kareivių – tai galimybė tobulėti. Už kiekvieną nukautą priešą, jūs gaunate tobulėjimo taškus, kuriuos savarankiškai galite išleisti kiekvieno iš herojų tobulinimui, tarp kurių galima pakelti šaudymo stiprumą, jo greitį ir daugybę kitų, naudingų dalykų. Gaila, tik kad šių tobulinimų yra ne tiek jau daug, praleidus pirmas misijas už ateivius, jau gan greitai galima beveik visus herojus ištobulinti iki maksimumo. O ką veikti toliau? Stebėti ką sugeba ištobulinti herojai.
Kad ir kaip keistai atrodytų, tačiau vietos kur galėjome laukti blogiausio, pasirodo yra jau ne tokios blogos, o tos vietos kur norėjosi geriausio, yra šiek tiek silpnokos. Būtent taip atsitiko ir su grafika. Galima drąsiai teigti, jog ji tikrai nepadarytų gėdos jokiam šiuolaikiniam strateginiui žaidimui. Viskas yra labai gražiai apipavidalinta. Gamta arba ten kur mes kovojame, kartais nelabai noriai rodo visus savo gražumus, tačiau vietų, kuriose reikėtų piktintis, manau, tikrai nerasime. Puikiai atrodo ir statiniai, kaip kad geležinkelis, miestas, kuriame netgi galime rasti universalinę parduotuvę, bei daugelis kitų kaimiečių trobelių.
Didesni gamtos romantikai gali džiaugtis aukštos įtampos laidais, užtvankomis ar vandens bokštais, kurie visi yra puikiai detalizuoti ir smagus tiek pažvelgti, tiek ir pakovoti šalia. O kur dar įvairių kultūrų laukai ar tamsūs miškai – visko net neapsakysi. Gal tik keik daugiau prie šiuolaikinių technologijų pripratusi akis, nelabai noriai priims vandenį (ypatingai ten kur bėga iš užtvankos), kažkoks nelabai tikroviškas jis pateiktas.
Kitas grafikos aspektas yra patys koviniai daliniai ir mūšiai. Jei vertintume aplinkos ir karinių vienetų grafiką, tai pastarieji būtų tikrai aukštesnėje vietoje. Tereikia žvilgterėti į išties gražiai atkurtus sovietinius kareivius, kad ir į tankus ar stebėjimo sunkvežimius. Priartinus kamerą arčiau, taip ir sugrįžti į tuos laikus. Peršasi mintis, jog kūrėjams nostalgijos jausmai buvo užklupę tikrai ne vieną kartą. Tuo tarpu ateiviai jau kitas reikalas. Aš tikrai negaliu kaltinti tikroviškumo stoka, nes pats nesu asmeniškai kol kas nė vieno dar matęs, tačiau pernelyg realistiškais juos tikrai nepavadinčiau. Galbūt šiuolaikiniai fantastiniai filmai jau padarė savo.
Jeigu garso kokybės trūkumą iš tikrųjų lėmė didelė laiko, o galbūt ir pinigų stoka, tuomet dar galima atleisti. Taip, daugelyje vietų jis nėra pakankamai geras, tačiau pakenčiamas tai jau tikrai. Tiek ateivių, tiek ir rusų armijos kareivių balsai vietomis tikrai šaunūs, tačiau kartais norisi, kad jų nebūtų. Esu optimistas, todėl tikiuosi, kad tai tiesiog techninės klaidos, kurios ištaisomos lengvai ir jei sulauksime papildymo, apie garsą galėtume šnekėti daug palankiau. Beje, nenustebsiu jei tai bus jūsų pirmieji išgirsti lietuviški žodžiai žaidime.
PSI: Sibiro Konfliktas yra tas žaidimas, kurį jus būtinai turite pabandyti ir visiškai nesvarbu mėgstate jūs strategijas ar ne. Ir kas svarbiausia tai sakau ne tik todėl, kad esu savo šalies patriotas, bet ir kaip žaidėjas. Prisipažinkime, juk ne kasdieną mes gauname galimybę sužaisti lietuvišką žaidimą, tuo labiau pačių lietuvių kurtą. Galbūt rinkoje jau galėjome ir anksčiau rasti bandymus daryti žaidimus lietuviškus, tačiau labai dažnai tai tiesiog virsdavo didele eiline nesėkme. Nesinorėtų, jog jei anksčiau pirkote tokį produktą ir buvote apgauti jo kokybės, kad ir šįkart blogai pamanytumėte apie PSI. Į šį žaidimą Wireframe Dreams žiūrėjo kaip į tikrą savo vaiką, tai nėra paprastas noras užsidirbti pinigų, tai yra didelis, didelis noras įrodyti, jog ir lietuviai moka kurti gerus žaidimus! Tam pradžia yra puiki, tikiu, kad jau greitu laiku sulauksime dar daugiau žinių ir ne ką mažiau džiuginančių.
258 Komentarai
Game Fan
3123 ish 18358, sakyciau visai neblogai VISAI NEBLOGAI! jega noreciau isbandyt, man tai atrodo pakankamai visai nieko, tuo labiau kad as atprates nuo ultra geru zaidimu. tai man jega as patriotas !!!! go go go lithuania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (i)(i)
Game Fan
nu bet screnshotus pavepsojau tai va tie rusu kareiviai tai kazkokie ilgapirsciai:-] vo medziai tai irgi atrodo kaip is kartono suklijuoti, o ateiviai kuo jum uzkliuvo, nepagaunu, visai noormaliai atrodo, grazus tokie.. 😉 dar kareivi kazkoki prie ateivio sumaitota maciau, tai visai gerai atrodo. man tai nieko, nors empire earth net ir pirmo vaizdeliai fainiau atrodo, bet vistiek jega jau pasiekimas. noriu isbandyt B)(!)(u)(!)(u)(!)(u)(!)(u)(!)(u)(!)
****Shock****
Cia dar prazia sukurs antra paskui trecia BUS JEGA ;);)
Demokritas
Kada laukti papildymo? 🙂
Katatonia
Turite galvoje patch’ą ar kitą versiją?
idoll
tai lygint ir lygiuotis ir reikai su geriausiais.
O su kuo lygint, su freewariniais flashiniais zaidimukais?
Niekas nereikalauja kad multikai butu kaip pas blizza, ar grafika kaip as EQ2.
Ir koks skirtumasjis lt ar ne lt? daigtas arba geras arba sudas..
O recenzija irgi superine.. tas blogai.. bet kentet galima anas dar blogiau bet ishbedos irgi galima kenteti.. zaidimas pabosta ir monotonishkas bet kadangi lietuvishkas.. rekomenduoju visiems isigyti… pridejo kelis balus itariu kad 4-5 :P.. 8-4~4. va cia mazdaug realus ivertinimas.. be to no multiplejer.. seip saitai uz toki dalyka dar -2 balus prideda.. 😛
Substancid
man rods iswis jis gamespot niekam nerupi ir nera skirtumo. Lietuviskas zaidimas ir apie ji tegalima pasakyti tik gera;)
Demokritas
Na papildymo. Kaip būna papildymai žaidimams. Su keliomis naujomis misijomis, keliais atnaujinimais ir keliais naujais ateiviais, kariais, ginklais ir galimybėmis.
Žinoma gal per daug noriu, bet vistiek įdomu. O šiaip gal atskleistumete kokie jūsų ateities planai? Gal kokių kitų projektų ruošiates imtis?
Katatonia
Apie tokio pobūdžio papildymą galvojame, būtinai įtrauktume ir multiplayer režimą, tačiau ar toks papildymas bus daromas, kada jis bus daromas ir kas konkrečiai jame bus dar per anksti kalbėti. Kažkokios konkretesnės prognozės bus tik po to, kai žaidimą išleisime užsienio rinkose ir galėsime vertinti jo populiarumą.
Kitų projektų, be abejo, imtis planuojame, tačiau kažką konkretaus dabar skelbti dar būtų smarkiai per anksti 🙂
Demokritas
to Katatonia
Na bet kuriuo atvėju didžiausios jums sekmės. Labai palaikau jūsų komandą ir džiaugiuosi, kad Lietuvoje irgi pagaliau pradėta kurti žaidimus! Tik nenuleiskite rankų, jei nutiks kokia nesekmė.
Artojas
Aš užjaučiu tavo (ir kitu cia panasiai mastanciu) vaikus jei ju turi ar turesi. Pirmi zingsniai, pirmi zodziai, pirmas piesinys… Tokiais pasakymais „Nu ne.. Ne Ciurlionis o Teplionis. Pripaise nesamoniu. Nesvarbu kad tai dare artimas zmogus ir kad galimybes ir amzius jo dar ne tos.“ traumuosi vaika.
Kiekvienas dalykas yra kuriamas ir vertinamas atsizvelgiant i visas aplinkybes. Ir i jas butina kreipti demesi. PSI buvo kurtas Lietuvoje. Kurtas Lietuviu. Ir isleistas Lietuvai. Cia net nereik patriotizmo, uztektu tik pagarbos kitu darbui ir paskatinimo, kad naujai gimstanti verslo saka neuzdustu lospyje nuo dvokianciu komentaru. Gedykites po galais.
Katatonia
Na, va čia ir yra problema – mūsų globalinės ekonomikos epochoje neįmanoma (ypač mūsų industrijoje) orientuotis į kažkokį „Lietuvos lygį“. Tokio lygio daugelyje sričių tiesiog nėra. Pirkėjui neįdomu, kur buvo sukurtas produktas, jam svarbu to projekto lygis, todėl tai, kad „PSI buvo sukurtas Lietuvoje“ mums nėra pasiteisinimas, jei kažkas buvo padaryta nepakankamai gerai.
Tik kitas reikalas – Lietuvoje visi yra įpratę prie piratinių žaidimų. Todėl žmogui, kuris visą gyvenimą žaidė tik AAA lygio žaidimus, gautus nemokamai, PSI, už kurį dar ir 30 Lt teko sumokėti, gali ir tekt kažkiek nuvilti. Nes taip, iki „Warcraft 3“ mes netempiame 🙂 O va jei žaidėjai žinotų, kad už AAA žaidimą reikia sumokėti 150 Lt, tuomet imtų suprasti, kad yra skirtingos kategorijos, skirtingos nišos ir kiekvienoje jų keliami kiti reikalavimai.
Bet kuriuo atveju – kritika mūsų tikrai neatbaidys 🙂
idoll
nenorejau fleimo 🙂
8.4
vs
7.7
🙂
idoll
Niekas ir nezada baidyti 🙂
Bet pvz ar jus ziurite 2006 B kategorijos filma.. ar mieliau pasiziurit 1985 gera A kategorijos filma? Ash renkuosi antra varinta, nebent tik ish smalsumo pradedu ir nepabaigiu pirmo varianto. cia per televizoriu.. nemokamai..
Ar jus nesikeiktumet nueje uz 5 lt.. ir paziurejes B kategorijos filma kinoteatre..
Ir kokios nuotaikos isheinate susimokejes 16 Lt po gero filmo.
Toliau kalbant apie filmus.. biudzetas labai svarbu.. bet jis ne viskas.
Nemazai mazo (salyginai) biudzeto filmai aplenke super turtingus filmus, ir aisku yra ish viso investuota/uzdirbta prasme genealiu projektu, pzv Bleiro ragana. Su geimais sendiena tas pats kaip ir su filmais.. daugiamilijonines investicijos etc etc. Bet neimkim EA.. imkim seip projektukus.. kur su salyginai mazomis cehbra padare kazka..:
visu laiku nr.1
Doom…!
po to nr.2
Counter Strike
nezinau kiek buvo investuota bet pasaulis buvo soke kai ish nezinomos studijos sulauke:
Far Cry
Praktiskai ish niekur atsirado:
Gothic
Tai pat ir po kazkokiu platformeriu Warcraft atsirado.
aisku kai pirmas blynas gal ir negalima pykti… 🙂
bet kam tada saukti kaip cia gera kaip cia gerai.. jeigu nera gerai 😛
Artojas
Kalba eina apie tai kaip tu pasakai kad tai negerai. Ar skeli i dantis nepasvertais zodziais kad zmonem noras praeitu, ar paaiskini motyvuotai ir argumentuotai. As pvz apie zaidimus rasau jau beveik 10 metu ir po tiekos laiko galiu drasiai sukritikuot ir sumalt su dulkem 9 is 10 AAA zaidimu. Ir visa tai padaryti remdamasis pavyzdziais ir irodymais. Klausimas. Kodel taip nera daroma? Todel kad viskas turi buti pasverta. Kaip ir nuomone apie pirma lietuviska zaidima.. Taip zaidimas kurtas pasaulinei rinkai. Taip jis bus B kategorijos ir speju Ten bus parduodamas uz B kategorijos kaina. Lietuvoj niekas nera mate B kategorijos zaidimu, nes 80proc ju yra tragiski ir net is tolo neprilygsta PSI, t.y. niekas ju nesisiuncia. Todel vertinimas ir lyginimas su triple A man atrodo absurdiskas. Kita vertus gal cia nacijos bruozas. Mes gi iprate i degancia kaimyno darzine nunesti dar daugiau alyvos. Jei kazkam sekasi pavydim. Jei nesiseka dziugaujam. Jei kazkas susizeide papilam druskos. Jei kazkas padare kazka didelio (cia tinka ir PSI atveju) pasistengiam sutrypt, kad neuzstotu saules. Na mes tokie. Na ir ko as cia kovoju su vejo malunais :)?
idoll
🙂
Na ash priesh paty zaidima nieko neturiu. Super kad ji padare. Super kad lietuviai. Nerelus zaidimas kaip uz 30 Lt ir dar lietuviu kalba!
Ir jei ji vistik ishleis uzsienyje ir uz boxed seta ims ne 40$ o 12$ gal visai neblogai uzsidirbs..
jis yra ok..
Bet kai jis gavo ivertinima.. 8… is 10
uz ka? 🙂
Artojas
Dar karta perskaityk viska ka rasiau ir suprasi :). As 8 irgi neduociau. Rasiau pirma zvilgsni sitam zaidimui kaip matai daviau 7.4. Jei tai butu ne lietuviu kompanijos darbas duociau 6.5 t.y. uztai kad jis lietuviskas dadejau nepilna bala. Kodel? Todel kad manau, kad jie jo verti. Beto kainos/kokybes santykis irgi puikus. O net play? O ka tas net play? Teoriskai jis apibrezia ne zaidimo kokybe o jo ilgaamziskuma t.y. kiek laiko po to kai baigsi single tu dar megausies juo online. Procentaliai paimam. Kiek strategiju mes zaidziam ar net isbandom lan ar online? As jau nekalbu apie sakykim max payne arba tomb raider. Zaidimai suvertinti gerai bet tinklo rezimo ner, pro gameriui kad iveikt reik dvieju vakaru. Kaina virs 100 litu. Kodel niekas neverkia? Nes ziuri i kitus dalykus. Va ir su PSI. As ziuriu i kitus dalykus, manau blacknemo irgi. Ir mum visiem deretu..
Rusioj daug zaidmu gaudavo 9 is 10 nors buvo verti dvejeto. Siendien spauda ten savus sklapuoja ziauriau nei svetimus. Bet siendien galima. Kai rashysiu teksta bent jau apie 10-aji retail’ui padaryta lietuviska zaidima. Irgi busiu negailestingas ir akiu neuzmerksiu. Siendien gi.. as mielai pakritikuociau zaidima (kazkiek to padariau rashydamas first look) bet jokiu budu jo nenuvertinsiu. Na bet jau pradedam sukti kalba ratu apie ta pati :). Gana gal.. Games.lt pervertino. Our bad. Neveltui salia yra galimybe irashyti savo vertinima ka manau daugelis ir padare. Taigi yra is ko rinktis…
cipher27
Idomu.
“ Bet neimkim EA.. imkim seip projektukus.. kur su salyginai mazomis cehbra padare kazka..: visu laiku nr.1 Doom…! po to nr.2 Counter Strike nezinau kiek buvo investuota bet pasaulis buvo soke kai ish nezinomos studijos sulauke: Far Cry Praktiskai ish niekur atsirado: Gothic Tai pat ir po kazkokiu platformeriu Warcraft atsirado. „
Perskaičiau aš tokius pasvarstymus ir nusprendžiau savo 2 centrus pridėti.
Nr. 1. Visų pirma „Doom“ nebuvo pirmas id software komandos žaidimas. Pirmasis buvo „Commander Keen“ išleistas 1990 metais. Klausimas būtų toks: kas šiandien tokį žaidimą prisimena ? Antrasis žaidimas buvo „Wolfenstein 3-D“ , išleistas 1992 metais, ir tik 1993 metais išėjo „Doom“. Tų laikų kompiuterių galimybės buvo silpnesnės už kai kurių dabartinių mobiliųjų telefonų, todėl ir reikalavimai modeliams/tekstūroms/dirbtiniam intelektui/viskam kitam buvo kokius 100 kartų mažesni. Taigi Doom nebuvo „pirmas blynas“, o naturali evoliucija.
Nr 2.
„Counter Strike“ nėra pilnavertis produktas iš žaidimo gamybos pusės ta prasme, jog tai mod’as. „Counter Strike“ naudoja Half-Life varikliuką, kurį darė kompanija Valve nuo 1996 beveik trejus metus. Tuo metu Half-Life buvo ypatingas tuo, jog leido žaidėjams laisvai modifikuoti lygius, dirbtinį intelektą bei kai kuriuos kitus parametrus. Ko pasekoje ir gimė „Counter Strike“. Beje, po Half-Life varikliuku buvo sukurta keli šimtai mod’u, ir tik vienas iš jų tapo super populiarus – „Counter Strike“.
Nr 3.
Far Cry, gamintojas CryTek Studios. Far Cry development’e dalyvavo arti 100 žmonių, daugelis iš jų jau buvo sukurę 3-4 žaidimus. Pavyzdžiui: Chris Auty – anksčiau dirbo prie: „Counter Strike“, „James Bond 007: Nightfire“, „Half-Life: Day of Defeat“, „Half-life: Condition Zero“; Richard Tsao – ansčiau dirbo prie: „Asheron’s Call 2“, „Dungeon Siege“, „MechWarrior 4“.
cipher27
Antra dalis, atsakymas idoll:
Nr 4.
Visus anksčiau parašytus faktus as išskaičiau web’e „pagoogle“nes. Kadangi Gothic vokiečių tvarinys, o vokiškai nesuprantu – tai kažkokių faktų apie istoriją nepateiksiu.
Nr 5.
Visų pirma „Warcraft I“ nebuvo pirmasis Blizzard kompanijos žaidimas. Prieš jį ši kompanija dirbo kaip pagalbinė kompanija prie eilės žaidimų DOS, Macintosh, Sega Genesis and Super Nintendo platformose. Keletas iš jų: „The lost vikings“, „Blackthorne“, „The Death and Return of Superman“. Tai gi, „Warcraft“ iš nieko neatsirado.
Reziumuojant( ka aš norėjau pasakyti, kol nepamiršau ): reikėtų gerai paieškoti žaidimo, kuris kompanijai būtų pirmas ir iš kart super hit’as. Stebuklų nebuna, čia realybė. Faktas yra tas, jog jei nežinoma kompanija pagaliau išleidžia hit’a 3-5 projektą, visiems būna šokas, kaip čia yra, kažkoks naujokas tokį žaidimą padarė. O šokas būna del to, kad pirmųjų projektų niekas nežinojo, ir kompanija liko nežinoma.
Žaidimų industrijoje yra kategorijos: D, C, B, A, AA, AAA. „PSI: Sibiro konfliktas“ tikrai netaiko į super hitų AAA kategoriją. Tačiau gal į ją taikys sekantis ar dar sekantis projektas. O tas šaukimas, „kaip čia gerai, jei negerai“, tai šaukiama, jog gerai savo kategorijos ribose, o ne gerai visur. Labai akivaizdu automobiliu pramonėje: puikiausiai galima reklamuoti, daug privalumu rasti kokiame nors „BMW 3“, tačiau jo lyginti su kokiu nors „Ferrari“ – nelabai prasmės yra, ar ne ?
Artojas
Tu vel apie ta pati 😉 Nu tau va dar pavizdys:
Kojines, vilnones, ziemines Maximoj. 10lt.
Kojines, vilnones, ziemines, mezge mylima senele. Priceless.