Sekantieji naujienas galbūt dar prisimena, kai šių metų vasarą du žaidimų kūrėjai šiek tiek nesutarė. Kiek vėliau visa tai aprimo ir, regis, kūrėjai susitaikė. Tačiau, vistik tuo viskas nesibaigė.
Visai neseniai, „Activision“ vadovui Bobby Kotick’ui duodant interviu žurnalui „Edge“, jis buvo paprašytas pakomentuoti buvusią situaciją.
„Tim’as Schafer’is. Vyras, viešai mane pažeminęs. Aš su juo niekada nesu susitikęs. Mes karu nesame dirbę.“ atsakė Kotick’as.
Tuomet jis pasakė, jog džiaugiasi neišleidęs „Duoble Fine“ kurto „Brutal Legend“. Džiugesio priežastis – žaidimas nėra jau toks puikus „Activision“ vadovo akimis.
„Aš tikrai neprisidėjau prie „Brutal Legend“ kūrimo. Pamenu, kaip viename iš kompanijos vadovybės susirinkimų buvo nuspręsta atšaukti projektą. Tai įvyko, nes Schafer’is užtęsė kūrimo laiką, jam neužteko numatyto biudžeto, jis neišpildė savo pažadų, o ir pats žaidimas nebuvo jau toks puikus.“
Po šių žodžių „Eurogamer“ žurnalistai užpuolė Tim’ą Schafer’į savo prašymais pakomentuoti tokius „Activision“ vadovo žodžius. Ir, žinoma, „Duoble Fine’ įkūrėjas neatsisakė.
„Vietoj to, kad išsakytų savo nusiskundimus man, jis nusprendė apdrėbti purvu darbą, ties kuria dirbo visa mano komanda – grupė žmonių, kurių jis vos neišmetė iš žaidimų industrijos.“
„Dar liūdniau, kad pačiam Kotick’ui prireikė dviejų mėnesių, kad atsakytų į mano žodžius“ pridėjo žaidimų dizaineris.
Pats Tim’as Schafer’is šį kartą jau nepuolė savo priešininko, tad nereikia tikėtis, kad vėliau jis vėl atsiims savo žodžius.
Bet ir tai dar ne pabaiga. Į konfliktą įsikišo minėtojo „Brutal Legend“ leidėjai „EA“.
„Kaip Kotick’as elgiasi su savo darbuotojais, galime aiškiai suprasti iš pareiškimų teisme“ puslapiui „Gamasutra“ pareiškė „elektronikų“ atstovas sapudai Jeff Brown.
„Jo išgirtoji studija gyvena iš trijų žaidimų serijų. Pirmoji – fantastinis pasaulis, prie kurios jis net negali prisiliesti. Antroji – po truputį vis praranda savo kokybę, bet vadovui tai nerūpi. Trečioji – šiuo metu populiari, bet nesunkaia gali būti sugadinta vadovaujant tokiam žmogui“
Nėra labai sunku nuspėti, ką Jeff Brown turėjo galvoje. Pirmoji serija – „World of Warcraft“, antroji serija „Guitar Hero“, o trečioji serija „Call of Duty“.
Tikriausia dabar gresia Bobby Kotick’o atkirtis, tačiau jo dar nėra.
6 Komentarai
GarizzAS
Tai tegul išsiaiškina kaip vyrai vienąkart ir eina kurt gerų žaidimų, nesidrabstę purvais per daug… 😀 :-] :-]
(Įdomu kodėl) man atrodo, kad už viso šito slypi kokie tai pinigai…
Dantistas
Kotick’o snukis mane keistai veikia, pamatęs jo snuki, pradedu pykti. Negaliu pakęsti šio žmogaus, žaidimus jis mato tik kaip pinigų melžimo įrankį, stengiasi kuo daugiau pinigų iš jų išspausti (nesakau, kad kitos kompanijos nebando išspausti pinigų iš savo kūrinių, bet jie tikrai nedaro to tokiais apgailėtinais metodais), netgi iš tokių juokingų dalyku kaip jų vadinami DLC, kurie tėra tik keli nauji mapai „sup mw2“,ant pačių serijų fanų jiem nusišikt, mano manymu, vadovai kaip jis tiktai kenkia, na , bent tikėkimes, kad prie blizzardo kūrinių jis dar ilgai negalės per daug kišti savo purvinų nagų.
DeusexHR
(u) Jo mane irgi nervina jo snukis. Matosi, kad jis aferistas. Jaučiu savo motina parduotu.
ramzamanas
Būtų lietuvis jis, tipo koks Bobislovas Kotikauskas arba tiesiog Bobikas, eitų jis į seimą su tokiu aferistišku snukiu. Garantuoju !!!
GarizzAS
(u) Jo… Mūsų valdžia, tikrąja to žodžio prasme, legendinė. Valinskas, Ezopas, Valinskienė… 😀
Artojas
1. Kotikas ir Schafferis niekada nebuvo susitaikę. Jie tiesiog nebendravo. Tiksliau Kotikas niekaip nereagavo į Schafferio išpuolius.
2. Kotikas nesakė, kad jis džiaugiasi neišleidęs Brutal Legend. Jis sakė, kad jam nenuostabu, kad žaidimas neišleistas.
3. EA įsikišo todėl, kad tame pačiame interviu Kotikas labai žiauriai papylė srutų ir ant jų. Tiesą sakant visa intervo nuotaika buvo EA reputacijos žudymas ir kaltinimai leidėjo atžvilgiu.
4. Aš tikiuosi, kad top management lygemnyje šitas laistymasis šūdais neišplis. Tuom leidžiu suprasti, kad tikiuosi, kad Bobis vėl užsidarys metams ir nieko nekomentuos atsimušinėdas PR skyriaus sugeneruotais generic reportais, kad „Kotikas netoks“.
Šiaip labai neskanus tas interviu, kaip ir visa šita pastarųjų dienų istorija.
Vakar pastebėjau, kad Ubisoft gražiai paišo.