Pete Hines šiuo metu yra „Bethesda Softworks“ viceprezidentas, atsakingas už viešuosius ryšius ir marketingą. Galima teigti, jog jis yra vienas iš trijų įtakingiausių šios kompanijos darbuotojų. Galima teigti, kad tai vienas iš daugiausiai apie „Fallout 3“ galinčių papasakoti žmonių! Pasitaikė puiki proga ir mes, žinoma, nepasikuklinom ir uždavėm krūvą klausimų!

Kodėl Bethesda nusprendė įsigyti Fallout fračizę ir pradėti „Fallout 3“ žaidimo kūrimą? Ar tam buvo kažkokių rimtų priežasčių?
Tuo metu mes ieškojome antrojo projekto „Bethesda Game Studios“ komandai. Tuo metu ji jau dirbo ties „The Elder Scrolls IV: Oblivion“ žaidimo kūrimu. Tiesiog pasakėme, kad jei ir kurti ką nors ko geriau didingiausias dalykas būtų kažkas susijusio su „Fallout“, todėl mes susiradome tą licenziją, ją įsigijome ir pradėjome jos pagrindu paremto žaidimo kūrimą. Tiesiog mums pasirodė, kad tai iš tiesų neblogai tinka mūsų komandai bei tipui žaidimų, kuriuos mums patinka kurti.
Galbūt Bethesda yra paruošusi kokių nors siurprizų „Fallout 3“ žaidimui? Kodėl tokiam sėkmingam žaidimui buvo apsiribota tik ties 5-iais parsisiunčiamais turinio papildymais (DLC)?
Na, 5 tokio dydžio parsiunčiami turinio papildymai yra daug daugiau nei kiti daro. Siaubingai daug laiko ir pastangų buvo praleista darant juos. Kažkuriuo metu pasijauti taip tarsi metas keliauti toliau ir paskirti žmonių dirbti kitiems projektams. Mes jaučiamės taip tarsi su šiais penkiais pateikėme pakankamai daug turinio ir naujų dalykų, todėl metas žmones perskirstyti nuo DLC kūrimo prie kitų darbų.
Kiek žmonių dirbo prie „Fallout 3“ žaidimo kūrimo?
Na, komanda skirtingose kūrimo fazėse buvo skirtingo dydžio. Daugiausia vienu metu prie žaidimo kūrimo greičiausiai dirbo 85 žmonės ar panašiai, bet kai dar pridedi testuotojų komandą šis skaičius peržengia ir 100 žmonių ribą.
Kodėl pačios įdomiausios žaidimo dalys yra tokios trumpos? Kalbu apie herojaus vaikystę. Nepamenu jokio kito žaidimo, kuriame galima buvo būti vaiku. Fallout’e tai buvo nepakartojama… bet apgailėtinai trumpai… Mes norėtume daugiau! ?
Mes supratome, kad dauguma žmonių norės eiti į pasaulį ir daryti dalykus, kurių jie nori. Taigi, mes bandėme subalansuoti jausmus, kuriuos sukelia slėptuvės vieta. Davėme idėją, ką reiškia ten užaugti, tačiau kartu taip pat padėti išmokėme atlikti tam tikrus pagrindinius veiksmus žaidime. Bet tuo pat metu bandėme ją palikti judančią, nes būtent žaidimo širdis palieka visa tai ir iškeliauja į sunaikintą šiukšlyną ir keliauja savo keliu, nuspręsdama kaip Jūs norite žaisti žaidimą.
Noriu paklausti apie herojaus tėvą – James. Žaidimo pradžioje žaidėjas mato jį labai trumpai. Tuomet tėvas išbėga iš slėptuvės. Po to žaidėjas randa jį jau nebegyvą. Kodėl taip? Kodėl nėra jokių galimybių sutrukdyti tėvo mirčiai?
Taigi, gyvenime ne viskas priklauso nuo tavo pasirinkimų. James pasirinko tave palikti už savęs, nes norėjo sugrįžti prie šio projekto ir bandyti jį pabaigti. Taip gražindamas žmonėms švarų vandenį. Tu taip pat turi kelis pasirinkimus. Gali pasirinkti neiti ieškoti tėvo. Gali pasirinkti kaip elgsiesi su juo kai jį rasi, tačiau visgi tai jo pasirinkimas, ką jis padarė.
Kas pavaizduota žemiau pateiktame paveiksliuke? Tai kažkokia slėptuvės imitacija?

Iš tiesų tai yra nuotrauką, kurią padarėme su visa „Fallout 3“ komanda, užsidėję jų žaidimo marškinėlius. Mes padarėme šią nuotrauką eidami į krovimo dokus pastate čia darbe taip tarsi grupelė žmonių eitų į slėptuvę.
Bethesda ne taip seniai paskelbė apie „Fallout: New Vegas“. Ar šis žaidimas bus panašus į „Fallout 3“? Ko mes iš jo galėtume tikėtis?
Teks šiek tiek dar palaukti, kad pamatytumėte, ką sugalvojome kartu su Obsidian žmonėmis. Šiuo metu mes nepasiruošę dar šia tema kalbėti.
Apie G.E.C.K. – žaidimo modifikacijos ir kūrimo programą. Ar Bethesda dar planuoja išleisti kažkokių pataisymų jam? Kol kas atrodo, jis vis dar turi gana rimtų klaidų.
Šiuo metu dar nežinau ar mes dar darysime kažkokių papildomų pakeitimų su G.E.C.K.
Ar „Fallout 3“ komanda, įskaitant ir Jūs, peržiūri/testuoja kai kurias žaidimo fanų sukurtas modifikacijas? Galbūt kažkokių patarimų turite šiems fanams?
Mes žaidžiame ir žiūrime į modifikacijas ir priedus. Jų yra tiek daug, kad visų jų nepažaisi. Labai patinka nuostabiai funkcionuojanti „The Elder Scrolls“ žaidimo modifikacijų bendruomenė su žmonėmis, kurie praleido DAUG laiko naudodamiesi mūsų įrankiais ir kurdami modifikacijas ir priedus. Taigi, matyti juos bandant padėti „Fallout 3“ bendruomenei žengti į modifikacijų pasaulį yra išties nuostabu. Tai išties nuostabi bendruomenė ir labai šaunu matyti kai labiau patyrę padeda kitiems.
Patarimai? Jei esate naujas tame reikale, greičiausiai pirmiausia bandysite įkasti daugiau nei galite sukramtyti. Manau bandant nuo mažų dalykų aiškinantis kaip dalykai veikia yra puikus būdas. O tuomet galima konstruoti ant to kažką. Svarbiausia daryti tai, kas malonu ir ką darant jauti malonumą.
18 Komentarai
/VitaliS\
Idomu ar bus Fallout 4(s)
FarkemanLT
jai ir bus tai tik uz poros meteliu…
gaila kad toks trumpas interviu 🙁
Anck
Fallout: new vegas artimiausia stotele, bet bus zinoma ir 4 dalis, tik labai negreit 🙂
Xanthus
Buvo pora kiek įdomesnių klausimų, bet visi atsakymai – nuviliančios šabloniškos PR frazės. Kaip PR galva Hines’as tikrai gerai dirba :).
Artojas
Na nežinau, gal čia vertimo klaidos, bet tokios pastabos kaip „nuspręsdama kaip Jūs norite žaisti žaidimą“, atseit open world RPG žaidimui šlovės nedaro :). Man kaip tik šiuo atžvilgiu patiko tai, kad jis nors ir su PR dirba, nebando nuslėpti niuansų kuriuos naudodami jie tiesiog mulkina žaidėjus. Nors, kaip minėjau, gal čia tik aš savaip interpretuoju tekstą ;).
R3p1cn
Na klausinėju dabar šiuo metu žmonių, kokių pageidavimų jie turi.. iš kokių dev’u jie nori interviu ? Beje kaip tik tam, dabar sukūriau bloge įrašą:
NeoNaz
As irgi noreciau tokiu marskineliu 😀 smagiai toje foto jie atrodo ;] Siaip galima tik pagirti sita firma, kai taip atgaivino Fallout serija. Ir beto dabar nera kazko panasaus rinkoje 🙂 nebent STALKER 😀
R3p1cn
Na pirmam kartui aš nenorėjau rašyt daug klausimų….. ateityje, kituose savo interviu su žaidimų kūrėjais, klausimų bus daugiau 🙂
Šiaip tikėjausi, jog interviu bus įdėtas originalia kalba (anglų). 🙁
Tačiau… jis buvo išverstas 😐
R3p1cn
Jeigu turi pretenzijų, dėl vertimo – tai čia sakyk ne man.
O šiaip, čia gali pasiskaityt originalų interview
Getro
Hm…idomiai, kokius dar dev’us planuoji ateiti apklaust, arba kokius noretum? (Jei tai darysi zinoma).
crooked
ar truputi nepervelu tokius interviu det?:)
Domenique
Pritariu, geriau anglų k. dėtų, nors vistik – lietuviškas puslapis, negalima nieko prikišt, jei lietuviškas tai lietuviškai reikia naujienas ir interviu rašyt.
R3p1cn
Savo bloge įdėjau originalų interview 🙂 ( anglų kalba )
R3p1cn
Nepatinka – neskaityk 😉 Nieks tavęs neverčia. Šiaip iki šiol dar ima interviu iš Fallout 3 žaidimo komandos apie šią žaidimo dalį.
Gokas777
Na, idomu buvo paskaityti sia tema. 🙂 Bet nemazai rasybos ir skyrybos klaidu tekste (!)
Lukas_
Saunuolis , patiko paskaityt kadangi labai megstamas zaidimas ir pati jo firma 🙂
Eon
Dėl tų modifikacijų, tai man visad idomu kad Pete Hines ar Todd Howard sako jog jie žaidžia ir atsižvelgia į žaidėjų sukurtus patobulinimus, tačiau kai išleidžia naują žaidimą paaiškėja kad nei velnio nesugebėjo pasimokyt iš tų modifikacijų. Kai kurios problemos kurios buvo modintojų jau ištaisytos Oblivione buvo perkeltos su tuo pačiu pasenusiu varikliu į Fallout 3..
Pasiilgau tu laikų kai žaidimų kūrėjai nuoširdžiau kalbėdavo, o ne tiesiog „kaip reikia sakyt“.
pule25
as is vis apie Fallout serija suzinojau tik kaip isgirdau apie f3 ir mane jis taip uzkablavio db jau antra karta einu GOTY Edition