Pete Hines šiuo metu yra „Bethesda Softworks“ viceprezidentas, atsakingas už viešuosius ryšius ir marketingą. Galima teigti, jog jis yra vienas iš trijų įtakingiausių šios kompanijos darbuotojų. Galima teigti, kad tai vienas iš daugiausiai apie „Fallout 3“ galinčių papasakoti žmonių! Pasitaikė puiki proga ir mes, žinoma, nepasikuklinom ir uždavėm krūvą klausimų!

Kodėl Bethesda nusprendė įsigyti Fallout fračizę ir pradėti „Fallout 3“ žaidimo kūrimą? Ar tam buvo kažkokių rimtų priežasčių?

Tuo metu mes ieškojome antrojo projekto „Bethesda Game Studios“ komandai. Tuo metu ji jau dirbo ties „The Elder Scrolls IV: Oblivion“ žaidimo kūrimu. Tiesiog pasakėme, kad jei ir kurti ką nors ko geriau didingiausias dalykas būtų kažkas susijusio su „Fallout“, todėl mes susiradome tą licenziją, ją įsigijome ir pradėjome jos pagrindu paremto žaidimo kūrimą. Tiesiog mums pasirodė, kad tai iš tiesų neblogai tinka mūsų komandai bei tipui žaidimų, kuriuos mums patinka kurti.

Galbūt Bethesda yra paruošusi kokių nors siurprizų „Fallout 3“ žaidimui? Kodėl tokiam sėkmingam žaidimui buvo apsiribota tik ties 5-iais parsisiunčiamais turinio papildymais (DLC)?

Na, 5 tokio dydžio parsiunčiami turinio papildymai yra daug daugiau nei kiti daro. Siaubingai daug laiko ir pastangų buvo praleista darant juos. Kažkuriuo metu pasijauti taip tarsi metas keliauti toliau ir paskirti žmonių dirbti kitiems projektams. Mes jaučiamės taip tarsi su šiais penkiais pateikėme pakankamai daug turinio ir naujų dalykų, todėl metas žmones perskirstyti nuo DLC kūrimo prie kitų darbų.

Kiek žmonių dirbo prie „Fallout 3“ žaidimo kūrimo?

Na, komanda skirtingose kūrimo fazėse buvo skirtingo dydžio. Daugiausia vienu metu prie žaidimo kūrimo greičiausiai dirbo 85 žmonės ar panašiai, bet kai dar pridedi testuotojų komandą šis skaičius peržengia ir 100 žmonių ribą.

Kodėl pačios įdomiausios žaidimo dalys yra tokios trumpos? Kalbu apie herojaus vaikystę. Nepamenu jokio kito žaidimo, kuriame galima buvo būti vaiku. Fallout’e tai buvo nepakartojama… bet apgailėtinai trumpai… Mes norėtume daugiau! 🙂

Mes supratome, kad dauguma žmonių norės eiti į pasaulį ir daryti dalykus, kurių jie nori. Taigi, mes bandėme subalansuoti jausmus, kuriuos sukelia slėptuvės vieta. Davėme idėją, ką reiškia ten užaugti, tačiau kartu taip pat padėti išmokėme atlikti tam tikrus pagrindinius veiksmus žaidime. Bet tuo pat metu bandėme ją palikti judančią, nes būtent žaidimo širdis palieka visa tai ir iškeliauja į sunaikintą šiukšlyną ir keliauja savo keliu, nuspręsdama kaip Jūs norite žaisti žaidimą.

Noriu paklausti apie herojaus tėvą – James. Žaidimo pradžioje žaidėjas mato jį labai trumpai. Tuomet tėvas išbėga iš slėptuvės. Po to žaidėjas randa jį jau nebegyvą. Kodėl taip? Kodėl nėra jokių galimybių sutrukdyti tėvo mirčiai?

Taigi, gyvenime ne viskas priklauso nuo tavo pasirinkimų. James pasirinko tave palikti už savęs, nes norėjo sugrįžti prie šio projekto ir bandyti jį pabaigti. Taip gražindamas žmonėms švarų vandenį. Tu taip pat turi kelis pasirinkimus. Gali pasirinkti neiti ieškoti tėvo. Gali pasirinkti kaip elgsiesi su juo kai jį rasi, tačiau visgi tai jo pasirinkimas, ką jis padarė.

Kas pavaizduota žemiau pateiktame paveiksliuke? Tai kažkokia slėptuvės imitacija?

Iš tiesų tai yra nuotrauką, kurią padarėme su visa „Fallout 3“ komanda, užsidėję jų žaidimo marškinėlius. Mes padarėme šią nuotrauką eidami į krovimo dokus pastate čia darbe taip tarsi grupelė žmonių eitų į slėptuvę.

Bethesda ne taip seniai paskelbė apie „Fallout: New Vegas“. Ar šis žaidimas bus panašus į „Fallout 3“? Ko mes iš jo galėtume tikėtis?

Teks šiek tiek dar palaukti, kad pamatytumėte, ką sugalvojome kartu su Obsidian žmonėmis. Šiuo metu mes nepasiruošę dar šia tema kalbėti.

Apie G.E.C.K. – žaidimo modifikacijos ir kūrimo programą. Ar Bethesda dar planuoja išleisti kažkokių pataisymų jam? Kol kas atrodo, jis vis dar turi gana rimtų klaidų.

Šiuo metu dar nežinau ar mes dar darysime kažkokių papildomų pakeitimų su G.E.C.K.

Ar „Fallout 3“ komanda, įskaitant ir Jūs, peržiūri/testuoja kai kurias žaidimo fanų sukurtas modifikacijas? Galbūt kažkokių patarimų turite šiems fanams?

Mes žaidžiame ir žiūrime į modifikacijas ir priedus. Jų yra tiek daug, kad visų jų nepažaisi. Labai patinka nuostabiai funkcionuojanti „The Elder Scrolls“ žaidimo modifikacijų bendruomenė su žmonėmis, kurie praleido DAUG laiko naudodamiesi mūsų įrankiais ir kurdami modifikacijas ir priedus. Taigi, matyti juos bandant padėti „Fallout 3“ bendruomenei žengti į modifikacijų pasaulį yra išties nuostabu. Tai išties nuostabi bendruomenė ir labai šaunu matyti kai labiau patyrę padeda kitiems.

Patarimai? Jei esate naujas tame reikale, greičiausiai pirmiausia bandysite įkasti daugiau nei galite sukramtyti. Manau bandant nuo mažų dalykų aiškinantis kaip dalykai veikia yra puikus būdas. O tuomet galima konstruoti ant to kažką. Svarbiausia daryti tai, kas malonu ir ką darant jauti malonumą.