Kaip reikalai su beta? Ar viskas tvarkoj?
T.C. Reikalai klostosi labai gerai. Sulaukėm daug atsiliepimų betos metu. Darome daug pakeitimų, pagerinimų ir taisome klaidas, taigi pagrinde viskas klostosi labai gerai.

Betos serveriai buvo nestabilūs pastarosiomis dienomis, ar yra kokių naujienų apie tai?
J.A.B Turime grupę žmonių, kurie analizuoja šias problemas, betos metu norime išsiaiškinti visas serveriu problemas ir ištaisyti, kad jų nebūtų kai expansion’as bus išleistas.

Ar yra planų paleisti daugiau beta serverių? [šiuo metu yra vienas serveris skirtas JAV ir vienas Europai]
T.C. Turime planų paleisti beta serverį, kuriame bus galima startuoti iš karto nuo 80 lygio. Jis bus skirtas vėliausiam turiniui testuoti. Tikriausiai tą padarysime į betos pabaigą, tačiau tai nėra oficialiai patvirtinta.

Kada planuojate atidaryti daugiau instance’ų [angl. Instance] ir pakelti beta lygį iki 80? [šiuo metu aukščiausias lygis yra 77]
T.C. Kiekvieną kart kai išleidžiame atnaujinimą mes bandome pridėti daugiau turinį. Nežinau ar išleisime naują atnaujinimą šią savaitę, bet to galima tikėtis labai greitai.
J.A.B Prieš paleidžiant kiekvieną atnaujinimą, bandome įvertinti kiek turinio turime ir ar laikas žaidėjams duoti tam tikrą atnaujinimo dalį. Mes tariamės, kada būtų geriausias metas pakelti beta lygį iki 80, manau greitai turėtume sutarti.

Kodėl neatskyrėte PvE nuo PvP aprangą [angl. Gear]?
T.C. Mes taip nusprendėm, nes prieš “The Burning Crusade” [toliau BC] mes pastebėjome, kad žaidėjai miršta daug greičiau su PvE apranga. Pavyzdžiui, DPS klasių apranga buvo sukurta taip, kad darytų daugiausia žalos per trumpiausią laiką koks galėjo būti įmanomas, bet tuo pat metu ta apranga nesuteikė žaidėjams išlikimo galimybių. Jei ta apranga yra geriausia, ką žaidėjas turi, jis ją naudoja per PvP ir todėl jie greičiau miršta, tokiu atveju jie neprogresuoja strateginiam PvP mąstyme. PvP žaidimams sukūrėme aprangą su subalansuotomis puolimo ir išgyvenimo galimybėmis ir dėl to turėjome sukurti stangrumą [angl. Resilience], kad kovos truktų ilgiau. […] Norime pagerinti šį perėjimą (iš PvE į PvP ir atvirkščiai) WotLK išplėtime, kad žaidėjai, kurie žaidžia PvE galėtų sukaupti šiek tiek PvP skirtos aprangos tam atvejui jei ateity nuspręstų išmėginti PvP. Panašiai ir PvP entuziastams, jie gali tikėtis šiek tiek PvE skirtos aprangos. Aišku, tokia apranga nebus pati geriausia, kurią galima bus gauti.

Kas liečia Paladinus, ar planuojate “nerfinti” [sumažinti] dabar esančioje betoje DPS Paladinų daromą žalą?
T.C. Neseniai pradėjome, kas bus ateity, stipri derinimo fazė, kurios įprastai nepradedame iki betos testavimo pabaigos. Šios fazės metu mes stengsimės subalansuoti visas klases ir kol kas nėra jokių abejonių, kad Retribution Paladinai daro daugiau žalos, negu mes tikimės.

Ar jus patenkinti Mirties Riterio [angl. Death Knight] klase šiuo metu?
T.C. Taip, Mirties Riterio klasė per pastarąjį laiką yra labai sėkminga, gavome daug gerų atsiliepimų iš žaidėjų, žaidėjams labai patinka ši klasė, jos pradinės užduotys bei bendra patirtis. Mes įdėjome daug pastangų į Mirties Riterį ir tikimės mūsų pastangos pasiteisins.

Kurį Mirties Riterio talentų medį labiau mėgstate? [Šiuo metu yra Blood, Frost ir Unholy]
T.C. Asmeniškai man labiausiai patinka Frost talentai, tačiau aš manau, kad visi trys talentų medžiai yra pakankamai stiprūs.

Kokių dar planų turite? Ar atskleisite daugiau instance’ų?
T.C. Be abejo, yra daugiau instance’ų, kuriuos mes planuojame atskleisti, CoT: Strath instance’as ir Ulduar yra tik dalis, ką mes planuojame duoti žaidėjams pratestuoti. Šie instance’ai bus įtraukti į atnaujinimus, kurie pasieks beta žaidėjus jau greitai.

Visi instance’ai yra labai gerai suprojektuoti, tačiau labai gaila, kad pavyzdžiui Azjol-Nerub instance’as turi tik tris bosus, jis labai trumpas laiko atžvilgiu. [30-45min]
T.C. Dauguma žaidėjų šį faktą laikytų sėkmingu, nes esame gavę atsiliepimų, kad keletas instance’ų trunka labai ilgai, todėl norime turėti šiek tiek įvairumo tarp instance’ų. Yra daug žaidėjai, kurie pasiilgo naršymo po senuosius požemius, tokius kaip BRD [Blackrock Depths]. Bandysime duoti ilgesnius instance’us žaidėjams, bet manau pagrinde žaidėjai turėtų pereiti instance’ą per mažiau nei valandą. Mes bandome atsižvelgti į šį dizainą WotLK kūrimo metu, nes BC metu turėjome didvyriškus [angl. Heroic] instance’us, kurie trūkdavo labai ilgai, nuo 3 iki 5 valandų priklausomai nuo žaidėjų aprangos. Mes bandysime užtikrinti, kad žaidžiant didvyriškus WotLK instance’us žaidėjai neužtrūks tiek daug laiko.

Tačiau mes norime epiškų pojūčių kaip ir BRD.
T.C. Mes taip pat stengiamės suteikti šiuos pojūčius žaidėjams tiek, kiek galime.

Kaip planuojate subalansuoti 10-ies ir 25-ių žaidėjų reidų instance’us? Ar yra kokių nors pasikeitimų bosų dizaine?
T.C. Be abejo, darome keletą pakeitimų, pavyzdžiui turime pakeisti bosų dizainą, kad būtų galima reidinti su 25-iais žaidėjais Naxxramas instance [seniau reikėjo 40-ies žaidėju] ir nereikėtų aštuonių atskirų “tankų”. Tačiau susidūrimas su bosais liks vienodas, išliks tie patys keturi raiteliai. Pasikeis žaidimo mechanika, žaidėjams reikės “tankinti” bosus kitaip nei anksčiau, bus netgi naudingos klasės, kurios neskirtos “tankinimui”, panašiai kaip ir anksčiau mes turėjome raganius [angl. Warlock] “tankus”. Mes turime tokią mechaniką kai kuriuose vietose tam, kad galima būtų palaikyti susidurimų su bosais principą, tuo metu kai mechanika pasikeis.

Ar Naxx [Naxxramas] vis dar bus vienas instance’as?
T.C. Taip, jis vis dar bus pavienis instance’as ir vis dar turi tą epišką pojūtį.

Kada bus išleistas WotLK?
T.C. Kada bus paruoštas. Tiksliau sakant, 5-ą [diena?], kai WotLK bus paruoštas.

Originalus interviu (www.mmo-champion.com, deathknight.info)

Eilinį kartą – neaišku. Tomas Čiltonas (Tom Chilton) interviu metu pasakė, kad Wrath of the Lich King (WotLK) bus išleistas 5-ą kai expansion’as bus gatavas. Ar tikrai WotLK bus išleistas kažkurio mėnesio 5-ą dieną, ar Tomas tiktai juokauja ar kalba mįslėmis, galima tik spėlioti. Tikslios išleidimo datos galima tikėtis Blizzcon konvencijos metu Spalio 10-11 dieną. Žvelgiant į praeitį, “The Burning Crusade” (BC) kinematografinis filmukas (cinematic trailer) buvo išleistas mėnesį prieš BC išleidimą. O Wrath of the Lich King traileris buvo išleistas šiandien. Ką bando mums pasakyti Blizzard’as?