Antrasis iš Codemasters stende žaistų žaidimų, apie kurį niekaip neprisiruošiau parašyti. Turning Point pasakoja alternatyvią Antrojo pasaulinio karo istoriją, kuomet Vinstonas Čerčilis žuvo auto avarijoje, Vokietija laimėjo karą ir praėjus dešimčiai metų įsiveržė į JAV.

Žaidimo demo, kurioje galima pabandyti pirmuosius Turning Point epizodus, būtent ir prasideda nuo nacių įsiveržimo į Niu Jorką. Žaidimo pradžia sklandžiai pereina iš įvadinio filmuko. Taip sklandžiai, kad keliolika sekundžių žiūrėjau į didingą Niu Jorko peizažą ir skraidančius vokiečių lėktuvus, kol susivokiau, kad žaidimas jau prasidėjo ir herojų galima valdyti.

Triukas tas, kad šiame FPS žaidime visiškai nėra jokios informacijos ekrane, kas, jau ne kartą minėjau, dabar labai populiaru. Tačiau čia tai pateisina pati idėja – valdome ne kariškį, o eilinį civilkį žmogų, statybininką, kuris nacių įsiveržimo metu yra vieno iš statomų dangoraižių viršuje.

Pirmasis tikslas, be abejo, nusigauti iki žemės ir bandyti išsigelbėti iš šios situacijos. Tenka įveikti keletą aukštų vaikštant metaliniais pastato karkasais. Vaizdas išties įspūdingas, erdvės ir aukščio pojūtis gerai perteiktas. Prie efekto tikrai prisideda visiškas vartotojo sąsajos nebuvimas.

Pasikarstę dangoraižio griaučiais ir atsižiūrėję lėktuvų dūmuose paskendusio Niu Jorko peizažo, išlendame ant jungiamojo tunelio tarp pastatų, kur sutinkame pirmuosius priešus. Kaip ir buvo žadėta kūrėjų, neturėdami ginklų su priešais kovojame trečiojo asmens režimu, tiesiog puldami juos ir bandydami atimti ginklą ir kitaip pakenkti. Tokiais atvejais valdome herojų ne tiesiogiai, o spausdami specialius ekrane pasirodančius mygtukus – kaip įprasta interaktyvioms animacijos scenoms.

Paėmus į rankas pirmąjį ginklą, žaidimas tampa kur kas panašesnis į įprastą šaudyklę. Atsiranda šovinių žymeklis, tačiau jokia kita informacija ekrane nepateikiama. Apie susišaudymus kažko ypatingo negaliu pasakyti – tiesiog kaip eilinėje šaudyklėje. Yra taikymasis nuo peties, galima keisti ginklus, žodžiu, standartiniai dalykai.

Braudamiesi per įvairias statybų užkardas turime nemažai laipioti kopėčiomis ar kabarotis vamzdžiais. Tokiais atvejais vaizdas taip pat persijungia į trečiojo asmens.

Turning Point: Fall of Liberty demo buvo labai trumpa ir per daug kažko ypatingo apie žaidimą neatskleidė. Idėja įdomi, į nuvalkiotą Antrojo pasaulinio temą pažiūrėta bent šiek tiek originaliau. Viskas priklausys nuo žaidimo siužeto ir žaidėjo įtraukimo, idėjos „civilis prieš karius“ vystymo. Žaidimas pasirodys PC, PS3 ir X360 platformoms kitų metų vasarį.