„Tom Clancy’s The Division“ kurianti studija „Massive Entertainment“ interviu metu su „Open World Games“ sakė, kad kiekviena versija sulauks vienodo dėmesio iš kūrėjų. Žaidėjai šiek tiek nerimauja, jog „Xbox One“ bei „PS4“ versijos bus supaprastintos iš grafinės pusės, tačiau „Massive Entertainment“ sako, kad žodis „supaprastinta“ nelabai tinka apibūdinti procesą, kaip yra kuriamas „The Division“.

„Supaprastinimas yra keista sąvoka“, – sakė studijos darbuotojas Martin’as Hulberg’as. „Mes norime sukurti žaidimą, kuris atrodytų geriausiai kiekviename iš formatų, tai „Xbox One“, „PlayStation 4“ ir „PC“. Taigi, manau terminas supaprastinimas yra šiek tiek klaidinantis ir keistas, nes iš kiekvienos sistemos mes bandome išgauti kuo daugiau. Tad „Xbox“ gaus dėmesį. „PlayStation“ gaus savo dėmesį ir „PC“ žinoma galės sukramsnoti kur kas daugiau priklausomai nuo to, kokią geležį turite“.

Paklaustas apie tai, ar visos versijos pasižymės, pavyzdžiui vienoda raiška ir kadrų kaita, Hulberg’as sakė, kad kiekviena žaidimo versija bus vertinama atskirai.

Interviu metu Hulberg’as pridėjo, kad „Ubisoft“ gali leisti žaidėjams išbandyti žaidimą prieš jo išleidimą kitais metais, kai projektas pasieks alpha arba beta fazę.

„The Division“ sulauksim 2015 metais. Tikslesnė išleidimo data šiuo metu nėra žinoma.