Xbox 360 ir PlayStation 3 konsolės šiandien tegali pasigirti 512 MB RAM atminties, tačiau sklinda gandai, jog naujos kartos konsolės turės bent 8GB RAM atminties, o „Crytek“ generalinis direktorius Cevat Yerli mažomis užuominomis patvirtina šią teoriją.
Yerli paklaustas apie tai, kiek darbinės atminties jis norėtų matyti naujos kartos konsolėse, jis teatsakė, jog “to niekada nebus gana“. Dabartinėse konsolėse jis būtent ir pasigenda šios darbinės atminties, kas, anot jo, paverčia jas nesubalansuotomis, tačiau čia kartu jis suvokia, jog būtent darbinė atmintis konsolėse yra brangiausia dalis.
„Jeigu jie ras išeitį, kaip sumažinti kainą iki tokios ribos, kur jie galės patrigubinti ar net paketurgubinti darbinę atmintį<…>’Ei, mes turėsime 32 GB RAM.’ Tai būtų iš tikrųjų šaunu, kadangi darbinė atmintis gali atlikti tiek daug įvairiausių technologijų ir triukų.
Panašių norų anksčiau buvo išreiškusi ir „Gears of War“ kūrėja „Epic Games“. Šie teigė, jog dabartinės konsolės yra tiesiog nesutvertos jų gigantiškiems projektams ir planams, todėl reikia daugiau ‘galios’.
11 Komentarai
CallOfDutyPro
Bet kad ir 8gb ram yra gan daug. P.S. Kiek daug apzvalgu siandien parasei,saunuolis. 🙂 😀
Mindaugaszxx
Niekad nesuprasiu, kaip konsolės su šitokia geležim vis dar paneša visus naujausius žaidimus? Su 512MB RAM PC šiais laikais nieko žaist negalėtum 😐
v1ncelis
Neabejoju, kad jie jau kuris laikas turi PS Orbis/Omni Xbox720/3/Durango kurimo irankius, todel konsoliu galimybes mazdaug zinomos o ir specifikacijos mazai tepasikeis iki ju isleidimo, bet del 32 smarkiai abejoju, 8GB labiau tiketina. Juk kuriant konsoles atsizvelgiama, kad ne tik jos butu kaip imanoma galingesnes, bet ir, kad ju savikaina liktu proto ribose. Niekas nebenori joms skirti 500-600 zaliu/svaru/euru.
Dowydas
PC 512MB RAM ir konsolių 512MB RAM nesutapatinami dalykai, visa žaidimų architektūra kitokia, todėl lygint niekaip negalima, + PC rinkoje komponentai yra labai didelis verslas.. Todėl ir norint žaisti su PC komponentus turi atnaujinti labai dažnai.
FanTaz
ogi labai paprastai, zaidimai kuremi ant konsoliu, o kai portina i pc, vysai nededa pastangu optimizuoti, beja reik skirti kur buna naujausi pc zaidimai kur buna naujausi konsoles zaidimas ir kur buna multiplatforminiai zaidimai kur pc gauna geresne versija.
negana to pc pac is saves ryja ramus, pas mane 1.5gb uzima win, skype ir t.t.. net wow retai 1gb ramo ryja, as kazko manau kad jai uzdetum naujam konsole zaidimiui su geru portu i pc be jokiu priedu 512gb ramu limita, jis ir eitu be rimtu bedu 🙂
Frostas
PC naudoja daug atminties, nes tai pilnavertė sistema galinti atlikti įvairias užduotis t.y nėra sukurta tik žaidimams:
1. PC RAM stipriai apkraunamas OS, bei kitu papildomu modulių Pvz antivirusinės, skype ir t.t.;
2. PC nėra apribojimų ir triukų Pvz. dabartinės konsolės pagrinde naudoja 720p rezoliucija, sumažintas matomumo nuotolis (paprastai dengiamas blur) ir t.t.
3. Konsolių architektūra pritaikyta konkrečiai užduočiai.
Crembo
Frostas – praktiškai nė vienas normalus AAA žaidimas nėra renderinamas 720p rezoliucija. Black Ops 2 ant x360 rezoliucija yra vos vos 880×720, o PS3 versija dar juokingiau – 832×624.
Tleno
Na, šiais laikais taip dažnai kaip prieš šešis metus atnaujint nereikia, jeigu nori superkompiuterio, skirto žaidimams, atnaujink kas du metus, jei esi biudžetininkas, tai gal ir atnaujint nors ir kas aštuonis-šešis, nors tada vis tiek reiktų keisti kai kuruos komponentus laikui begant.
marulis
puse cia ka parasiai nusisnekejai,6 metu PC senuma,siom dienom zaidimais atrodytu dar juokingiau,tiksliau tragiskai |)
Svecias007
(u) Na as su 7900gtx kuri yra 6-7 metu senumo sugebu dar ir metro 2033 ant 1024×768 rez, medium pazaisti 🙂
sig
Viskas ką jis parašė yra visiška tiesa, kalbant apie konsoles. Iš tiesų nemažai konsolinių AAA žaidimų nepalaiko net tikros 720p rezoliuciją, ką jau bekalbėti apie 1080p. Viskas yra „uždengiama“ įvairiais filtrais ir efektais, ir tai yra suprantama, turint galvoje jog kūrėjai laikui einant nori padaryti savo žaidimus vis labiau grafiškai įspūdingus, tačiau konsolių geležis lieka ta pati, taigi tenka žiūrėti kur būtų galima sutaupyti resursų. Dažniausiai yra taupoma rezoliucijos sąskaita.
O jei netiki kad BO2 eina tokiomis rezoliucijomis, yra neblogas palyginantis abiejų konsolių ir PC versijas. Ir to straipsnio išvados tinka daugimai šių dienų multiplatforminių žaidimų.