„BioWare“ dizaineris Jon’as Perry, pasirodęs Edmonton Comic & Entertainment Expo renginyje, atskleidė, jog žaidime „Dragon Age III: Inquisition“ žaidėjai vėl galės visiškai nevaržomai tobulinti savo valdomą veikėją.
Taip pat atstovo žodžiais, trečiosios dalies vietovės bus kur kas didesnės, nei iki šiol. Pavyzdžiui, žaidime yra vienas lygis, kurio teritorija prilygsta visam „Dragon Age II“ pasaulio plotui.
Kūrybos direktoriaus Mike’o Laidlaw’o teigimu, pagal vystymą šis žaidimas net aplenks „Dragon Age: Origins“. Be to žaidėjai patys galės keisti juos lydinčių NPC charakteristikas.
Taip pat žaidėjai šį kartą galės valdyti nuosavas pilis. O jei vis dar turite ankstesnių dalių išsaugojimus – pasilikite juos. Tiek pirmojoje dalyje, tiek antrojoje priimti sprendimai turės įtakos trečiosios dalies siužetui. „Dragon Age III“ prodiuseris Mark’as Darrah teigia, jog kūrėjai ieško būdų, kad ši sistema veiktų net ir tiems, kurie nebeturi savo išsaugojimų. Galbūt tam bus skirtas interkatyvus komiksas?
Na ir pabaigai – pirmieji vaizdai. Tiesa, tai tik koncepciniai piešiniai.
„Dragon Age III: Inquisition“ dar nepaskelbtoms platformoms pasirodys kitų metų rudenį.
22 Komentarai
zygisx2
Atrodo, kad BioWare gali išpirkti savo nesekmę su Dragon Age II.
faskalis11
Tai dabar rodys po kelis pic(kuriuose matosi tik kraštovaizdis ir palieka vietos žmonėms spėliot?), kaip GTA 5? O, kad kitą met rudenį pasirodys čia patvirtinta info?
Tagio
Anonso metu buvo paskelbta, jog žaidimas pasirodys 2013-ųjų pabaigoje.
Burundis
Toks nuotrauku dejimas zmones privercia dar labiau noreti zaidimo. Kaip sakant – uzhypina.
DuelDogg
Na jeigu iki 2013 pabaigos, tai dar galima bus spėt pereit visiems norintiems turėt savo seivus.
Appci
Realiai teisybe. Tik, kad pirmaja dali pereit buvo vienas malonumas. O antraja – kancia. Praktiskai 3 chapteriai ir visuos po tas pacias vietas esi priverstas lakstyt. Ziiiiiaaaauuuuriai pabaigoi igriso viskas.
jeezzuitas
[img]http://cdn.memegenerator.net/images/160x/5115240.jpg[/img]
O man antra dalis buvo labiau kabliuojanti nei pirmoji ir pasirodė geresnė…
DuelDogg
Taigi, pirmą dalį perėjau tris kartus, o antros niekaip neprisiruošiu pereit iš naujo, nes visi seivai dingo su nusprogusiu hardu. Gal kaip nors, kai nebus ką veikt vasarą 😀
Linas20
man patiko ir pirmoji ir antroji dalys. antrojo nevykusiu nepavadinčiau. 🙂
Grauzikas
S jie ispirks. Atsimink ka jie kalbejo apie ME3 , kad tipo bus pns kaip ir ME1, bet kad nlb ko ir buvo.
aeval
Laukiamausias žaidimas (i) Tikiuosi, kad bus to vertas. Origins man labai patiko. DA2 buvo nemenkas nusivylimas.
T3rror
as jo net nezaides 😀 jei ME serija patiko kazi verta ir DA suzaist ?
mino
aeval ir man laukiamiausias zaidimas(i):)“Dragon Age III: Inquisition Tikiuosi, kad bus to vertas (smart) laukiant 2013
drakas
Galiu paantrinti, kiek jie me3 stebuklu zadejo ir kaip praktiskai niekas ka jie pasake nebuvo zaidime
titanusas
cia mados reikalas stumti ant antros dalies,nes ale wisad pirma geriausia buna?Nematau kuom jau bloga ta antroji,abi buvo puikios.
Gosuglow
DA 2 tai copy/paste dungeon’ai
aeval
DA2 turėjo daug mažiau pasirinkimų – pradžia tik viena, pabaiga galima sakyti irgi. Pati idėja – vienas miestas, kiekvienas naujas veiksmas prasideda prėjus keliems metas- visai šauni. Bet nebuvo to jausmo, kad mano sprendimai kažką lemia. Šalutiniai veikėjai pilnai neišvystyti. Vienas labiausiai erzinusių dalykų – negalėjau bendrauti su grupės nariais kada norėjau, o tik tada kada leido žaidimas.Kaip minėjo kolega, dungeons copy/paste, o apie dalykus, prasilenkiančius su logika visai nekalbėsiu. Grafika ir veikėjo valdymas be priekaištų. Jei tau užteko tik to….
drakas
Papildysiu, iš kur buvo ištraukta idėja neleisti pakeist companions šarvų. Beje juodai supaprastintas dialogas, padaryta, kaip penkiamečiam. Bendrai paėmus antra dalis supopsinta, kad daugiau auditorijos turėtų paaukojant sudėtingesnius dalykus, kurie patinka rimtesniems rpg žaidėjams.
Pjovejas
Asmeniškai man antra dalis nepatiko, nes:
1. Pirmoj aš tikrai jaučiausi, kad dalyvauju epiniuose įvykiuose. O antroj? Na įspūdis kaip maždaug „ei, aš ten į sostus sodinau karalius ir gelbėjau pasaulį, o čia kažkokios eilinio miesto gaujų peštynės???“ 🙂
2. Dialogai. Gal ir skonio dalykas, bet nepatinka, kai renkiesi tarp „būk mandagus, būk neutralus, būk piktas“ ir paskui tik išgirsti kokių nesąmonių prišneki. 🙂 be kita ko, teoriškai tai net atima žaidimo kūrėjams prigalvot daugybę „pilkų“ variantrų, kurie gali turėt įtakos ir siužetui.
3. Mūšis. Na nepatinka man, kai vizualiai viską išpjauni, o čia tau tiesiog šiaip iš niekur pažeria antrą bangą… neaišku nei iš kur, nei kaip… (čia antram taip). Kažkaip „flavoriškai“ tas netinka ir tiek.
aeval
Àčiū drakui ir Pjovėjui, puikiai papildė. Atsakymų variantai niekam tikę. Kai kažką panašaus pamačiau SWTOR – gyriau, nes vis tik online žaidimas, kiti ir to neturi. Bet offline RPG turėtų būt sudėtingiau. Ne tik, kad patys dialogai tapo nuobodūs, bet paspaudei keletą kartų širdelę, surinkai atitinkamą „reputacijos“ su grupės nariu kiekį ir ši/šis jau tavo visa dūšia ir kūnu. Tokie dalykai kaip pasaulėžiūrų skirtumai neegzistuoja. DAO kiekvieną kartą darant pasirinkimą reikėjo gerai pasvert – vieno teisingo ir moralaus kelio nėra. Tuo tarpu DA2 tokių problemų man nekilo.