Netrukus po naujo konsolės „Xbox One“ modelio pristatymo paskleista, o paskui greitai paneigta informacija, kad papildoma techninė galia jam leis atkurti žaidimus geriau negu senajai, paaiškėjo esanti iš dalies teisinga – žaidimus „Xbox One S“ iš tiesų atkuria kokybiškiau, tačiau ne visus, o pats skirtumas toks mažas, kad „Microsoft“ nusprendė jo net nereklamuoti.
„Xbox One S“ naudoja 16 nm technologinio proceso pagrindu sukurtą sisteminį lustą. Jis užima mažiau vietos, suvartoja mažiau energijos ir išskiria mažiau šilumos negu senasis 28 nm, tačiau dėl sumažėjusio korpuso dydžio ir pasikeitusios aušinimo sistemos konsolė skleidžia vidutiniškai 3 dB daugiau triukšmo.
Idant plačiu dinaminiu spalvų diapazonu atkuriami žaidimai būtų suderinami su vaizdo įrašymu, fiksavimu ir transliavimu neeikvojant papildomų galios resursų, sisteminiame luste esančio grafikos procesoriaus taktinis dažnis buvo padidintas nuo 853 iki 914 MHz, tuo pačiu pagerinant ESRAM atminties pralaidumą nuo 204 iki 219 GB/s. Tai išaugino bendrą skaičiuojamąją galią nuo 1,31 iki 1,4 TF.
Nors visos likusios esminės techninės specifikacijos – centrinio procesoriaus taktinis dažnis, vaizdo procesoriaus skaičiavimo vienetų skaičius, darbinės atminties pralaidumas ir kiekis – išliko tos pačios, o papildomos galios suteikta tik 6 % daugiau, ji leidžia „Xbox One S“ atkurti kai kuriuos „Xbox One“ žaidimus pastebimai geriau, rodo puslapio „Eurogamer“ rubrikos „Digital Foundry“ atlikti bandymai.
Testuotuose žaidimuose, kuriuose kadrų kaita neribojama, skirtumas tarp „Xbox One S“ ir „Xbox One“ siekia iki 9 kadrų per sekundę. Ten, kur ji ribojama ties 30 ar 60 kadrų per sekundę, skirtumas priklauso nuo „Xbox One“ gebėjimo laikytis tikslinės kadrų kaitos – „Xbox One S“ tai visais atvejais sekasi geriau. Kadrų kaitos prieaugis mažiausias tuose žaidimuose, kuriems labiausiai nepakanka centrinio procesoriaus našumo.
Pirmoji „Xbox One“ konfigūracija su 2 TB talpos kietuoju disku pasirodė rugpjūčio 2 d. Kitų dviejų su mažesnės talpos – 1 TB ir 500 GB – kietaisiais diskais laukiama rugpjūčio 23 d.
7 Komentarai
Žiurkinis
Mikroskopiniai skaičiai. Net scorpio turėtu prilygti tik vidutiniam PC, šitie tai išvis telefono galingumo.
Mickys
Galėjo ir nuo pat Xbox One išleidimo tokio dydžio konsolę išleist. Galbūt būtų jiems labiau pasisekę prieš Sony kalbant apie dydžio ir dizaino konkurenciją. Labiausiai tikėtina, kad jie specialiai taip pasielgė, kad ateityje galėtų pasipelnyti dar labiau (pažiūrėkite kiek laisvos vietos buvo palikta konsolėje, galėjo bent jau čia įkišti tą nežmoniškai didelį power brick’ą). Arba tiesiog Sony perdaug užspaudė ir nebespėjo sumažinti pačios konsolės tūrio.
JustBee
o čia dar rūpi žaidimai? 4K uhd blueray player už 300$…geresnio dealo nerą kol kas!
rokis13
Aš tai tiesiog savo pc prie teliko prijungiu….
Špyžius
Sakyčiau originalusis Xbox One buvo toks didelis, nes MS labai nebenorėjo turėti problemų su perkaitimais, kas buvo didžiulė X360 bėda. Visgi mano galva buvo persistengta. Dabar situacija ištaisyta ir mano akyse Xbox One patrauklumas išaugo keliskart.
Žiurkinis
Dėja per vėlai. Xbox iš geriausios platformos tapo pajuokos objektu.
MS to nusipelnė. Svarbiausia, kad prieš išleidimą buvo suplanuoti visiškai nesuvokiami ir žaisti praktiškai neleidžiantys apribojimai.
Talwar
mestu lauk jie sita siuksledeze ir pilnai prie pc pereitu, bent tikra gaming platforma, ne lagolendas.