Po pataisos „Xbox One“ skirta „The Witcher 3: Wild Hunt“ versija bus atkuriama fiksuotu 30 kadrų per sekundę dažniu, kokiu nuo pat išleidimo pasižymėjo „PlayStation 4″ versija. Tai savo oficialioje „Twitter“ paskyroje patvirtino studijos „CD Projekt RED“ atstovas ryšiams su bendruomene Marcin Momot.

Jo teigimu, pataisa perduota sertifikavimui, o studija jau ruošia kitą.

Puslapio „Eurogamer“ duomenimis, „Xbox One“ versijos kadrų kaita didžiąją laiko dalį svyruoja nuo 30 iki 40 kadrų per sekundę, juntamas trūkčiojimas. „PlayStation 4″ versija, kurios kadrų kaita fiksuota ties 30 kadrų per sekundę, veikia stabiliau, tačiau, kaip pažymi „Eurogamer“, stresiniais momentais ji nukrinta ir užsifiksuoja ties 20 kadrų sekundę riba, ko nepastebima „Xbox One“ versijoje su laisvai kintančia kadrų kaita.

Kadrų kaita – ne vienintelis kintamasis „Xbox One“ versijoje. Ji taip pat išsiskiria dinamine rezoliucija, svyruojančia nuo 900p (1600×900) iki 1080p (1920×1080) raiškos. „Euogamer“ rašo, kad aukštesnė iš dviejų rezoliucijų rodoma tik pradiniame „Xbox One“ versijos lange. „PlayStation 4″ versija visuomet atkuriama 1080p raiška. Apie galimą „Xbox One“ versijos rezoliucijos užfiksavimą ties kuria nors raiškų „CD Projekt RED“ neužsimena.