Konsolė „Xbox One“ ir toliau sulaukia mažesnės raiškos multiplatforminių žaidimų versijų negu konkurentė „PlayStation 4″. Naujausias toks žaidimas – „Pro Evolution Soccer 2015″.

Leidėja „Konami“ patvirtino, jog „Xbox One“ versija bus atkuriama tokia pačia raiška ir kadrų kaita kaip ir „PlayStation 3″ – 720p 30 FPS 60 FPS. Vienintelė „PlayStation 4″ versija bus ir 1080p raiškos, ir veiks 60 kadrų per sekundę greičiu.

Tai vos antrasis sporto žaidimas naujos kartos konsolėms po „Golf Club“, tarp jų besiskiriantis raiška. Tokie iki šiol išleisti žaidimai kaip „NBA 2K14″, „FIFA 14″, „EA Sports UFC“, „Madden NFL 15″ ir „FIFA 15″ abiejose konsolėse yra tokios pačios raiškos bei kadrų kaitos. Tačiau nei vienas iš jų nenaudoja „Fox Engine“.

Naujasis „Fox Engine“ variklis debiutavo praėjusį rugsėjį su „Pro Evolution Soccer 2014″. Žaidimas nepasirodė nei „Xbox One“, nei „PlayStation 4″ konsolėms. Pirmasis jas pasiekęs „Fox Engine“ projektas buvo šių metų kovą išleistas „Metal Gear Solid V: Ground Zeroes“. Penktosios „Metal Gear Solid“ dalies prologas „Xbox One“ konsolėje buvo atkuriamas tokia pačia kadrų kaita kaip ir „PlayStation 4″ versija, tačiau mažesne raiška – 720p vietoje 1080p.

Ar tai reiškia, kad kiti du „Fox Engine“ varikliu šiuo metu kuriami žaidimai – „Metal Gear Solid V: Phantom Pain“ ir „Silent Hills“ – „Microsoft“ konsolėje bus mažesnės raiškos nei „Sony“, galima tik spėlioti, bet prielaidų tam daugėja.

Papildyta:

Regis, „Konami“ puslapyje pasirodžiusi informacija gali būti netiksli. Kilus pasipiktinimo bangai po to, kai buvo pranešta apie 720p raiškos „Xbox One“ versiją, iš jo dingo lentelė su techniniais žaidimo duomenimis. Apie tai pranešė „Pro Evolution Soccer“ serijos atstovas Europai Adam Bhatti. Jo teigimu, vyksta pokalbiai su „Microsoft“ atstovais. A. Bhatti žadėjo pranešti, kai bus aiški informacija dėl „Xbox One“ versijos. Kol kas jis šia tema tyli.