Techniškai pažangesni „Xbox“ konsolių modeliai nebus pristatomi taip dažnai kaip telefonų, o maždaug kas 4-5 metus, bet viskas galiausiai priklausys nuo technologinių naujovių, tikina už žaidimus ir žaidimų konsoles atsakingo kompanijos „Microsoft“ padalinio vadovas Phil Spencer.

Duodamas interviu puslapiui „GiantBomb“ jis pakomentavo ir daugiau žiniasklaidoje po „Xbox One S“ ir „Xbox One Scorpio“ („Project Scorpio“) anonso paskleistos informacijos.

P. Spencer pabrėžė, jog „Xbox One Scorpio“ nesulauks išskirtinių žaidimų – visi jie bus suderinami tiek su „Xbox One“, tiek su „Xbox One S“. Jis taip pat sakė, kad žaidimai „Xbox One“ ir „Xbox One S“ konsolėse veiks vienodai, taip paneigdamas anksčiau pasirodžiusią informaciją, jog naujoji konsolės versija bus galingesnė už senąją, ir pridūrė, kad visi trys modeliai bus suderinami su tais pačiais aksesuarais.

Kalbėdamas apie „Xbox One Scorpio“, „Xbox“ padalinio vadovas teigė, jog būsimųjų žaidimų kūrėjai nebus verčiami optimizuoti jų 4K vaizdo rezoliucijai, o dinamine rezoliucija atvaizduojami senieji žaidimai bus stabiliau atkuriami aukštesnėmis rezoliucijomis.

P. Spencer įsitikinęs, jog atgalinis suderinamumas nuo šiol bus absoliuti norma – „Xbox One“ konsolės jau suderinamos su dalimi pirmtakės „Xbox 360″ žaidimų.

Anot „Xbox“ padalinio vadovo, net konkurentę „Sony“ nustebinęs sprendimas anonsuoti „Xbox One Scorpio“ likus pusantrų metų iki pasirodymo, buvo priimtas siekiant skaidrumo, idant žaidėjai vėliau nesijaustų apgauti investavę į „Xbox One S“.