Atviro pasaulio veiksmo žaidimas „Assassin‘s Creed: Unity“ tiek vienoje, tiek kitoje dabartinės kartos konsolėje bus atkuriamas 900p raiška veiks 30 kadrų per sekundę greičiu. Leidėja „Ubisoft“ šį sprendimą grindžia noru išlaikyti žaidimą identišku abiejose platformose, taip išvengiant galimų palyginimų.

„Nusprendėme „užrakinti“ abi versijas ties šiomis specifikacijos norėdami išvengti diskusijų ir kitų panašių dalykų. Techniškai mus riboja centriniai procesoriai. Grafikos procesoriai tikrai galingi, grafika pakankamai gera, bet centrinis procesorius turi apdoroti dirbtinį intelektą, ekrane matomus žaidėjo nekontroliuojamus veikėjus, visas šias paraleliai veikiančias sistemas.

Greitai pasiekėme galimybių ribas ir tai šiek tiek suerzino, nes dirbtinio intelekto prasme tikėjomės dešimteriopos pažangos. Suvokėme, kad tai pasiekti bus ganėtinai sudėtinga. Ne daugiakampių skaičius veikia kadrų kaitą. Galėtume paleisti žaidimą 100 kadrų per sekundę greičiu, jei tai būtų tik tai grafika, bet dėl dirbtinio intelekto esame apriboti iki 30-ies kadrų per sekundę“, – puslapiui videogamer.com sakė vyresnysis „Assassin‘s Creed: Unity“ prodiuseris Vincentas Pontbriandas.

„Assassin‘s Creed IV: Black Flag“ dabartinės kartos konsolėse debiutavo būdamas tos pačios raiškos ir kadrų kaitos, bet vėliau, „Ubisoft“ išleidus pataisą, „PlayStation 4″ versijos raiška padidėjo iki 1080p. „Xbox One“ versija tokios pataisos nesulaukė ir liko su 900p.