Pernai kompanijos Epic Games pristatytas ketvirtos kartos Unreal Engine variklis gali veikti pačiose įvairiausiose platformose, pradedant visokių konfigūracijų staliniais ir nešiojamais kompiuteriais, baigiant interneto naršyklėmis ir mobiliaisiais telefonais.

Į Unreal Engine 4 palaikysiančių įrenginių sąrašą nepateko tik dabartinės kartos konsolės ir mažiau nei prieš pusę metų išleista Nintendo Wii U sistema.

Nors apie tai buvo kalbėta jau anksčiau, Unreal Engine 4 ir Wii U nesuderinamumas labai sudomino į GDC 2013 konferenciją atvykusius žurnalistus. Jie paprašė Epic Games vadovo Mark Rein patikslinti, ar Wii U išties nesulauks Unreal Engine 4 pagrindu sukurtų žaidimų.

„Konsolei Wii U mes turime Unreal Engine 3, ar ne taip? – retoriškai klausė Mark Rein. –  Visokie nuostabūs žaidimai naudoja Unreal Engine 3. Daugelis žaidimų vis dar kuriami Unreal Engine 3 varikliu. Šiandien pristatėme naują Unreal Engine 3 licenciją. Unreal Engine 3 neišnyks vien todėl, kad pasirodys Unreal Engine 4. Mūsų tikslas su Unreal Engine 4 yra naujos kartos konsolės. Mes dabar koncentruojamės į tai. Jei norite kurti Wii U žaidimą, mes jums turime Unreal Engine 3. Jau dabar šiuo varikliu veikia vieni geriausių Wii U žaidimų.“

Anksčiau Mark Rein nebuvo toks kategoriškas. Duodamas interviu puslapiui Videogamer jis teigė, kad esant reikiamai paklausai būtų įmanoma perkelti Unreal Engine 4 žaidimus į Wii U.

Jei Unreal Engine 4 iš tiesų neveiks Wii U konsolėje, tai nebus pirmasis šią platformą aplenkęs naujos kartos žaidimų variklis. Neseniai leidėjui EA Games priklausanti švedų studija DICE oficialiai patvirtino, kad jų naujasis variklis Frostbite 3 nebus suderinamas su Wii U, nors jį palaikys Xbox 360 ir PlayStation 3 konsolės. Jau paskelbta, kad Frostbite 3 variklį naudos artimiausioje ateityje pasirodysiantys naujausi Battlefield, Need for Speed, Mass Effect bei Dragon Age žaidimai.

Kotaku, Videogamer, Eurogamer