Kooperatyvinė pirmojo asmens šaudyklė „Killing Floor 2“ pasirodys ne tik asmeniniams kompiuteriams, bet ir „PlayStation 4“ konsolei, „PlayStation Experience“ renginio metu Las Vegase paskelbė „Tripwire Interactive“ kartu su „Sony“.

Tai sukėlė šiokį tokį asmeninių kompiuterių turėtojų nepasitenkinimą ir jie pasijautė išduoti. Tačiau „Tripwire Interactive“ suskubo raminti „PC“ žaidėjus, teigdama, jog „PC“ versija netaps antrarūše bei toliau liks pagrindine kuriamų žaidimų platforma.

„Mes mylime „PC“ kaip platformą ir gynėme ją metų metus, net tamsiomis 2005-ųjų dienomis, kai visa spauda kalbėjo apie tai kaip „PC yra miręs“, – kompanijos forume rašė „Tripwire Interactive“ prezidentas John’as Gibson’as. „Mes buvome labai sėkmingi parduodami milijonus žaidimų ant „PC“, ir mes neketiname palikti „PC“ ar paversti „PC“ antros klasės gyventoju.“

Gibson’as nurodė tris pagrindines priežastis, kodėl „Killing Floor 2“ taps pirmuoju kompanijos žaidimu, pasirodančiu konsolėje. Pirmoji priežastis yra ta, jog dabartinės kartos konsolės yra kur kas galingesnės bei architektūra artimesnės asmeniniams kompiuteriams.

Antra, pasak Gibson’o, „Sony“ leido „Tripwire Interactive“ išleisti žaidimą šioje konsolėje bei tuo pat metu išlikti pakankamai nepriklausomais. Kiti gi konsolių gamintojai tikrai nesutiktų bendradarbiauti, nebent būtų einama per didesnį leidėją.

Galiausiai, Gibson’as sako, jog šiais laikais sukurti žaidimą yra kur kas brangiau. „Red Orchestra“ buvo sukurtas turint vos 4 darbuotojus, „Killing Floor“ sukūrė 11 žmonių, „Red Orchestra 2“ iš pradžių kūrė 7, paskui komanda išaugo iki 25 žmonių. „Killing Floor 2“ kuriamas 50 žmonių. Augant kūrimo išlaidoms bei didėjant kūrėjų komandai labai svarbu padaryti žaidimą prieinamu kuo didesnei žmonių auditorijai.

„Killing Floor 2“ pasirodys 2015 metais asmeniniams kompiuteriams bei „PlayStation 4“ konsolei. Kaip ir žadėjo „Tripwire Interactive“, pirmiausiai žaidimas taps prieinamu „PC“ platformoje, o tik po konsolėje. Asmeninių kompiuterių savininkai žaidimą galės išbandyti ir dar anksčiau, jei tik to norės, per „Steam Early Access“ programą.