Kompanija „Microsoft“ ir studija „Turn 10″ anonsavo „Forza Motorsport 6: Apex“ – šį pavasarį „Windows 10″ operacinei sistemai nemokamai pasirodysiančią pernai „Xbox One“ išleisto „Forza Motorsport 6″ versiją.

Žaidimas bus platinamas per „Windows Store“. Jame bus 63 automobiliai, 20 trasų 6 vietovėse, specialiai jam sukurtų režimų, nauja užduočių ir taškų skaičiavimo sistema.

Esant techninėms galimybėms, per „DirectX 12″ varomas „ForzaTech“ varikliu „Forza Motorsport 6: Apex“ galės būti atvaizduojamas 4K raiška. Pademonstruoti ja atkuriamai žaidimo alpha versijai 60-ies kadrų per sekundę dažniu „Turn 10″ naudojo kompiuterį su „Intel i7-6700k“ CPU, 32 GB RAM, „Nvidia GeForce GTX 980 Ti“ GPU ir SSD. 

„Turn 10″ puslapiui „IGN“ patvirtino, kad būsimi frančizės žaidimai bus kuriami ir kompiuteriams. Iki šiol jie pasirodydavo tik „Microsoft“ konsolėms.

Gandai apie „Forza Motorsport 6: Apex“ pasklido prieš dvi savaites. Tarp kitų išskirtinių „Xbox One“ žaidimų, galinčių pasirodyti kompiuteriams, tada minėti ir „Gears of War 4″ bei „Scalebound“.

„Gears of War 4″ šiandien trumpai sušmėžavo tarp „IGN“ išvardintų būsimų „Windows 10″ žaidimų, tačiau buvo greitai pašalintas, panašiai kaip tai prieš kelias savaites nutiko puslapyje „Gamespot“.

„Kaip žinoma, „Xbox One“ konsolei „Forza 6″ pabaigėme šį rudenį. Tada komanda ėmė žiūrėti, ar su turimomis medžiagomis galėtų sukurti 4K „Forza“ versiją, kadangi ji fiksuoja ir konstruoja automobilius ir trasas labai aukštoje rezoliucijoje. Turėdama „DirectX“ palaikantį variklį, žinoma, paimtą iš „Xbox“, ji galėjo persikelti jį su medžiagomis ir pademonstruoti tai, kas, atvirai kalbant, atrodo tiesiog iki kvailumo stulbinančiai.

Žaidimas atrodo puikiai, bet mes nemanome, jog „Forza 6″ yra tai, ką kompiuteriams skirtų lenktynių žaidimų gerbėjai laiko lenktynių frančize. Jei pažvelgtumėte į lenktynių žaidimų frančizes kompiuteriams, kurioms sekasi neįtikėtinai gerai, jos nėra, kaip čia pasakius, į 60 dolerių vertės paketėlius suvynioti produktai, kokiu „Forza 6″ yra sukurtas“, – „PC Gamer“ sakė „Xbox“ padalinio vadovas Philas Spenceris, paklaustas, kodėl kompiuteriams pasirinkta išleisti būtent tokią nemokamą žaidimo versiją, o ne tiesiog perleisti pasirodžiusią „Xbox One“.