Jerry Moore būtų įprastis žaidimų kūrėjas, esantis su šia rinka nuo pat jos pradžios ir prisidėjęs prie tokių projektų kaip King’s Quest ir Command & Conquer serijų, tačiau vienas bruožas jį išskiria iš kitų. Jis labiausiai bijo nespėti sukurti žaidimo iki pabaigos. Ne! Ne iki leidėjų nustatyto termino, o iki pasaulio pabaigos.

Jo naujasis darbas vadinasi Progress 21. Tai pagal populiaraus amerikiečių rašytojo John Bunyan’s knygą Pilgrim’s Progress kuriamas žaidimas, kuriame žaidėjams bus moderniai ir šiuolaikiškai pateikta išganimo versija. Šį žaidimas Mooras pristatė praėjusį savaitgalį vykusiame „Fourth Annual Christian Game Developer’s Conference“ renginyje Portlande. Kartu Mooras tikėjosi rasti ir rėmėjų, kad žaidimas tikrai pasirodytų prieš paskutiniojo teismo dieną.

„Laiko liko mažai. Mes nežinome kiek laiko liko iki mūsų Išganytojo sugrįžimo“,- kalbėjo jis. „Tačiau jei lauksime tris ar net daugiau metus, bijau, kad žaidimas taip ir liks nepasirodęs, bei neįvykdęs pagrindinės savo funkcijos – atversti žmones į tikėjimą“.

Iš viso parodoje dalyvavo 85 dalyviai, kurie susirinko čia diskusijai apie itin mažą savo bendruomenę. Atėję su skirtingomis pažiūromis į tikėjimą ir galbūt savo darbą, jie visi sutartinai nubrėžė savo būsimo ir esamo kelio gaires – kurti žaidimus su krikščioniškomis vertybėmis, kuriuos laisvai galėtų žaisti visi vaikai.

CGDC konferencija buvo šiek tiek kitokia, nei mums visiems įprasta. Renginys vyko ne atskirose konferencijų patalpose, o Portlando Cascade Kolegijoje. Kadangi į renginyje tarp dalyvių tikrai nebuvo tokių kompanijų kaip Sony ar Microsoft, tai pamatyti stendo merginų išvis nebuvo galimybės. Apskritai, renginyje vyravo vien vyriška auditorija.

Tačiau renginio dalyvams nerūpėjo šie trūkumai (o gal privalumai?), jie visi ten susirinko vedami vieno tikslo – atlikti Dievo darbą. Na o pati publika buvo tikrai marga. Į Portlandą sugužėjo daltviai iš Brazilijos, Indijos, Australijos, Kinijos ir visos Šiaurės Amerikos.

Pačių žaidimų buvo paminėta ganėtinai daug, tačiau daugelis jų – tikriausiai ir liks tik kūrėjų fantazijose. Kiek realesni darbai, buvo ne tokie grandioziški ir galbūt įveikiami, net ir mažą biudžetą turintiems kūrėjams.

Dance Praise – tai labai panašus žaidimas į Dance Revoliution AK versiją, tačiau vietoj įrpastos muzikos, čia išgirsite krikščioniškus skambesius. Projekto vadovui Peter Fokos, sumanymą sukurtį šį žaidimą pakišo jo duktė, kuri yra didelė krikščioniškos muzikos gerbėja. Iš pradžių tai atrodė gal kiek ir sunkoka užduotis, tačiau sudarius sutartį su Christian Music Group organizacija, darbai pajudėjo neįtikėtinu greičiu.

Konsolėms yra kuriamas žaidimas The Bible Game. Jis bus paruoštas Game Boy Advance, Xbox ir PS2 konsolėms. Pirmasis variantas bus daugiau nuotykių žaidimas su kvestų elementais, kurių pagrindinė užduotis – atspėti užduotis iš Biblijos knygos. PS2 ir Xbox versijos siūlys daugiau užduočių sprendimo nei nuotykių ir žada turėti išties patrauklų scenarijų.

Didžioji dauguma čia atėjusių kūrėjų, pradžioje buivo sumanę sukurti žaidimą savo vaikams, o vėliau pradėję darbą suvokė, kad tai galbūt gali būti įdomu ir plačiajai rinkai. Juk net ir uoliam krikščioniui keli papildomi doleriai tikrai pravers.

Daugelis kūrėjų parodoje nori sukurti žaidimą kurį galėtų žaisti visi vaikai. „Aš manau krikščioniški žaidimai yra daug labiau pritaikyti vaikams, nei bet kurie kiti“, – kalbėjo Kathe Bucklin, The Bible Game kūrėja.

Kaip ir Mooras, Jesse Rapczak galvoja apie Apokalipsės žaidimą. Tačiau šįkart tai us nebe vaikams skirtas atvertimų vadovėlis, o tikrų tikriausia pirmojo asmens šaudyklė. Šaudyklė būtų panaši į dabartinę Battlefield seriją, bet joje kautusi žydai, krikščionis ir antikristo pajėgos. Taip, tai tikrų tikriausias krikščioniškas žaidimas paženklintas 18+ ženklu.

O kompanijos BigWorld ir Micro Forte, ketina kurti ir viena krikščionišką vaidmenų žaidimą, kurio jokių detalių neatskleidžiama, tačiau aiškus vienas dalykas – ten ir vėl dominuos panaši istorija į krikščionių ir antikristo kovas.

Apskritai krikščioniškų žaidimų kūrėjus būtų galima pavadinti dveim žodžiais: maži, bet ambicingi. Neturėdami beevik jokio biudžeto jie ruošiasi užkariauti žaidimų pasaulį ir sėkmingai čia įsitvirtinti. Tačiau Greg Schumsky, kompanijos Covenant Studios vadovas mano jog tikrasis krikščioniškų žaidimų bumas prasidės jau per ateinančius penkerius metus. O šiuo jo optimizmu, konferencijoje užsikrėtė ir daugelis kitų dalyvių.

„Aš esu atsiųstas čia tam, kad skleisčiau Dievo žinia ir aš tai padarysiu“, – užbaigė Gregas.