Didelis JAV žaidėjų noras įsigyti naujausią „Nintendo“ konsolę „Wii“ ir didelės eilės prie parduotuvių turi ir kitą priežastį – naują žaidimą iš „Zeldos“ serijos. Tačiau daugelis kritikų abejoja, ar tokia paklausa išsilaikys ir toliau.

„Nintendo“ pasistengė užbaigti vienos iš savo populiariausių frančizių žaidimą specialiai „Wii“ startui, taip užsitikrindama geresnius pardavimus išleidimo pradžioje prieš kitus savo varžovus – „Microsoft Xbox 360“ ir „Sony PlayStation 3“.

„Legend of Zelda“ žaidimų serija daugiau nei 20 metų buvo viena iš populiariausių visoje žaidimų industrijoje. Iki šiol buvo parduota beveik 47 milijonai šios frančziės žaidimų kopijų.

Naujasis „The Legend of Zelda: Twilight Princess“ buvo kurtas specialiai „Wii“ konsolei ir išnaudoja visus jos valdymo pultelio privalumus. Žaidėjui reikės mosikuoti pultelį įvairiausiomis trajektorijomis, norint kovoti su kardu, šaudyti ir net žvejoti.

Nepaslaptis, jog su naujuoju „Wii“ „Nintendo“ bandys visiškai kitaip perdalyti žaidimų rinką. O šioje vietoje ji tikrai turi vietos kur stengtis. Jos „GameCube“ turėjo vos 14 procentų pasaulinės konsolių rinkos ir tai buvo net mažiau už „Microsoft’o Xbox“ 16 procentų. Tuo tarpu „PlayStation 2“ ir „Sony“ valdo 70 procentų.

Tuo tarpu naujai išėjęs „Zelda“ jau spėjo susilaukti daugyės teigiamų atsiliepimų iš žaidimų kritikų. Kai kurie šią dalį netgi vadina geriausia iš visų. Tinklalapio „GameRankings.com“ teigimu, vidutinis žaidimo vertinimas sudaro 97 procentus iš šimto.

Bet šitas ilgai lauktas „Zelda“ serijos žaidimas yra tik vienas iš dviejų pačios „Nintendo“ išleistas žaidimas skirtas „Wii“ konsolei iš visų 30 numatytų žaidimų šiai konsolei.

Daugelis kritikų mano, jog šįkart pasirodęs itin didelis dėmesys iš trečiosios šalies leidėjų yra geras požymis pačiai „Nintendo“, kurios ankstesnėm konsolėms to ypatingai trūkdavo.