Apie žaidimus, skirtus jaunesnio amžiaus žaidėjams, Games.lt rašome labai retai. Norėdami išpirkti šią nuodėmę, nusprendėme pakalbinti vieną iš „Stoned“ žaidimą sukūrusios studijos „3Dgrafix“ darbuotojų Andreas Reimer.

Games.lt: pirmas Jūsų žaidimas buvo „Stoned“. Kas įkvėpė Jus sukurti šį žaidimą?

Andreas Reimer: Mums visada galvoje sukosi mintis, kad reikėtų sukurti savą žaidimą. Sunki dalis buvo rasti tinkamą idėją. Mes pagalvojome, kad būtų visai šaunu, jeigu žaidimas primintų mums laikus, kai mes buvome jaunesni. Tiksliai nežinau, kuris iš mūsų tai sugalvojo, bet kažkuriuo momentu gimė idėja pakartotinai „išrasti“ kažkurį iš tų žaidimų, kuriuos kiekvienas turėtų žinoti iš savo vaikystės.

Tuomet beliko tik sugalvoti žaidimo temą. Kaip grafikos studija mes norėjome sukurti unikalią išvaizdą. Tai, manau, mums pasiekti pavyko.

G.: Kas buvo sudėtingiausia, paverčiant šią idėją į realybę?

A. R.: Piešti žaidimo grafinius elementus nebuvo sudėtinga. Sudėtingiausia dalis buvo perkelti juos į platformą, kuri mums tuo metu buvo visiškai nauja. „Stoned“ žaidimui mes naudojome Flash, o „Stoned 3D“ – iOS. Abiem atvejais turėjom išmokti programavimo kalbų.

G.: Pirmasis Jūsų žaidimas buvo paremtas Flash technologija, tačiau vėliau nusprendėte išleisti šiek tiek patobulintą žaidimo versiją iOS platformai. Kodėl Jūs pasirinkote šią platformą?

A. R.: Flash’as tuo metu buvo moderniausia platforma ir lengviausias būdas platinti žaidimą. Jokio įdiegimo nereikėjo ir kiekvienas tiesiog iš savo naršyklės galėjo jį žaisti. Iš esmės šis veikiantis žaidimas mums buvo koncepcijos naujos įrodymas. Mes norėjome parodyti savo klientams, kad mes galime sukurti ir pilnus žaidimus vietoj to, kad vien ruoštume grafiką produktams, kurie bus pabaigti kitų.

Kalbant apie iPhone versiją, viskas vyko gana panašiai. Rinka dabar telkiasi ties mobiliais žaidimais, todėl visai gera idėja žengti taip pat ten.

G.: Koks skirtumas tarp „Stoned“ ir „Stoned 3D“ žaidimų?

A.R.: Jei atvirai, nėra jokių didelių skirtumų. Pagrindinė priežastis, kodėl mes pasirinkome „Stoned 3D“, buvo ta, kad „Stoned“ buvo jau pasiimta kitos kompanijos 😉

„Stoned 3D“ yra labiau nudailintas nei Flash’inė versija: pagerintas žaidimo žaidimas, pasiekimai, nauji garsai…

G.: Ar yra šansų, kad „Stoned“ žaidimai pasirodys kitose platformose?

A.R.: Manau, bent ne artimiausioje ateityje. Šiuo metu mes teikiame pirmenybę iOS platformai.

G.: Vienas iš paskutinių „Stoned 3D“ žaidimo atnaujinimų buvo pristatytas, kaip dar labiau padarantis žaidimą tinkamesniu jaunesniems vaikams. Ką tai reiškia? Ar tai reiškia, kad dabar pats laikas tėvams dalintis savo iPhone’ais su vaikais?

A.R.: Senesnėse žaidimo versijose dinozaurų galvos sproginėjo, kai palieti… Nežinau, kodėl mes įgyvendinome šią idėją, kai kūrėme Flash’inę žaidimo versiją… Galbūt galvojome, kad tai bus juokinga… Tačiau dabar iOS platformoje su platesne auditorija tai nėra tinkama ir mes pakeitėme tai į labiau animacinių filmukų stilių, kuriame skraido žvaigždės apie dinozauro galvą, kai ši yra paliečiama.

Kalbant apie vaikų žaidimą su mobiliais telefonais, aš manau, kad viskas priklauso nuo žaidimų. Yra tikrai gerų mokomųjų žaidimų, kurie manau, gali būti tikrai tikti vaikams. Visgi, tėvai turėtų domėtis kaip dažnai ir ką žaidžia jų vaikai.

G.: Ar turite kokių nors planų naujam žaidimų?

A.R.: Žinoma, ateityje tikrai bus kitų žaidimų. Visgi, tai šiek tiek gali užtrukti, nes mes šiuo metu pagrinde esame grafikos studija.