Paskutiniuoju metu išgirsti ir sužinoti apie aktorius, paskolinusius savo balsus žaidimams, nebuvo jokia staigmena ar netikėtumas. Daugelis kūrėjų naudodavosi tuo, kad įžymūs aktoriai dalyvavo kuriant jų žaidimą ir dažnai reklamuodavo tai, patiems aktoriams nieko nenutuokiant.

Daugelis būsimų žaidimų jau spėjo sudaryti sutartis su aktoriais, dėl veikėjų įgarsinimo. Tai ir Akademinės Premijos laureatas Čarlizas Teronas, paskolinęs balsą Majesco žaidimui „Aeon Flux“, o Deivido Dukovnio ir Manrilio Mansono balsus galėsime išgirsti būsimame Midway žaidime „Area 51“. Šonas Koneris mielai sudalyvavo kuriant dar vieną šnipų žaidimą „From Russia With Love“. EA galiausiai įrodė, kad net ir mire aktoriai gali skolinti balsus, kaip, kad padarė Marlonas Brando žaidimui „The Godfather“.

Bet, jau artimiausiu metu aktorių balsai žaidimuose gali tapti tikra retenybe. Kadangi kaip visai neseniai paskelbė Variety.com, jau šiandien baigiasi sutartis tarp „Screen Actors Guild“, „American Federation of Television and Radio Artists“ ir žaidimų leidėjų.

Įprastu atveju, pasibaigus sutarčiai, tiesiog būtų sudaryta nauja, galbūt su naujais punktais, tačiau sudaryta. Bet dabar ir dėl nekokiu santykių ir dėl pačių leidėjų kaltės, tokių sutarčių gali būti vienetai. O patiems susirasti aktorių, sudaryti jau kitokias sutartis (nes senųjų pavydžių SAG gali nepatvirtinti) reikia nemažai jėgų ir patirties, kurios deja žaidimų pasaulyje nėra.

Pasak tinklalapio, dabartiniai kontraktai, kai aktoriams yra pasiūlomi vienkartiniai kontraktai, t.y. ateina, įgarsina, gauna pinigus ir išeina, niekaip nesiderina su filmų bizniu. Paskutiniasis duomenimis, Holivudas buvo išties pavydus (kai Microsoft per pirmą Halo 2 pardavimo dieną uždirbo 100 milijonų dolerių, o aktoriams neteko nieko papildomo) ir įsakė savo aktoriams prašyti atitinkamo atlyginimo už savo darbą.