Studijos „Firaxis“ vadovas ir strateginių žaidimų serijos „Civilization“ tėvas Sid’as Meier’is „Gameinformer“ duoto interviu metu pareiškė, jog šiuo metu jo studijos kuriamas „XCOM: Enemy Unknown“ nėra tik „Civilization“ su ateiviais. Ir jis tikisi, jog žaidėjams patiks nestrateginiai elementai.

„Mes norime, kad žaidimas patiktų ne tik strategijų gerbėjams, bet ir žaidžiantiems veiksmo ir vaidmenų žaidimus. „XCOM: Enemy Unknown“ turės ir šių žanrų elementų“ teigė S. Meier’is.

„Mes maišome žanrų miksą, kuriame jūs gaunate vaidmenų (RPG), veiksmo ir strategijos derinį. Mes norime, kad „XCOM: Enemy Unknown“ žaidėjams atskleistų visą grožį to žanro, kuris jiems buvo neįdomus. Tai reiškia, kad veiksmo žaidimų gerbėjai turės progą pažinti strategijos žanrą ir suprasti, kad jis taip pat smagus.“

Naujosios „XCOM“ dalies išleidimas žadamas šį rudenį AK, X360 ir PS3 paltformoms.