Po to kai naujoji Microsoft žaidimų konsolė pasiekė Šiaurės Amerikos ir Europos rinkas, jos dar laukė paskutinysis žingsnis – Japonijos rinka. Jei pirmieji du buvo palyginti lengvi žingsniai, kuriuose Microsoft rimtai galėjo tikėtis sėkmės, tai paskutinysis gali tapti tokia pačia opia problema, kaip ir pirmasis Xbox. Tenka pripažinti, Japonija yra labai savita valstybė, kurioje kitų šalių produktams labai sunku. Microsoft su savo kūriniu irgi ne išimtis.

„Shibuya Tsutaya“ prekybos centras Tokijuje visados buvo populiari naujų produktų pristatymo vieta. Ten pat 2002 metų vasario mėnesį pasirodė ir pirmasis Xbox. Microsoft nenoras laužyti tradicijas, leido išvysti Xbox 360 lygiai toje pačioje vietoje kaip ir jo pirmtaką. Norisi tikėti, kad identiškas pasirodymas Japonijos rinkoje, nereikš identiškos sėkmės.

Xbox 360 pasirodymo renginio prekybos centre pagrindiniu vedėju tapo populiarios radijo stoties didžėjus Hisanori Yoshida, kuris prisipažino namuose turintis ir pirmąjį Xbox. Jis teigė negalėjęs sustoti žaisti Halo 2 paskutiniąją naktį prieš savo pasirodymą (suprask, koks puikus yra pastarasis žaidimas).

Vėliau savo kalbą pradėjo Microsoft Japan Xbox operacijų vadovas Yoshihiro Maruyama, kuris sakė: „Mes džiaugiamės, jog pagaliau Xbox 360 atkeliavo ir į Japoniją. Mes darysime viską ką galime, kad tik atsakytume į kiekvieno iš jūsų klausimus susijusius su naująją konsole. Tikimės, jog ji jums tikrai patiks“.

Tačiau turbūt labiausiai laukiamas asmuo, gruodžio 10 dienos rytą, šiame renginyje buvo Microsoft kompanijos marketingo vice prezidentas Peter Moore. Ištaręs „Ohayougozaimasu”, kas Japoniškai reiškia labas rytas. Daugybės pastangų pareikalavęs Moore darbas neliko be aplodismentų, kurių jis sulaukė išties nemažai.

Po užvedančios kalbos, už Moore nugaros pasirodė didelis ekranas, kuris pradėjo skaičiuoti laiką iki Xbox 360 pasirodymo – lygiai 360 sekundžių – kol pirmieji Japonijos gyventojai pagaliau galės įsigyti konsolę.

Laiminguoju lankytoju, kuris pirmasis įsigijo konsolę, tapo 22 metų grafikos dizaino specialistas, kuris į prekybos centrą atvyko 4 valandą ryto, kad užsiimtų vietą eilėje. Kadangi tokių metu nedirba beveik joks viešasis transportas, tai jam teko nakvoti savo darbo vietoje, kuri yra netoli šio centro.

Įdomiausiu faktu gali tapti ir tai, jog minėtasis vaikinas namuose neturėjo pirmojo Xbox. „Aš labai norėjau geros grafikos“, – sakė jis. „Aš girdėjau jog būsimosios konsolės grafika bus viena iš geriausių, o išbandęs konsolę susidariau labai teigiamą nuomonę apie ją“.

Vėlesnės svarbių asmenų kalbos iškilmėse buvo ir įdomesnių nuomonių, kaip antai Moore: „Kaip jau žinote iš Istorijos, kiekviena didi imperija kada nors priėjo savo galą. Dažniausiai tam turėjo įtakos visiškai nauja kultūra. Šiuo atveju Sony PlayStation yra ta didinga imperija ir aš norėčiau tikėti, jog Xbox 360 kartu su Xbox Live paslauga taps ta naujoji kultūra, kuriai bus lemta nugalėti senąją imperiją“.

„Mūsų tikslas Japonijoje – tapti konsolių rinkos lydere. Aš tikiu jog tai yra pasiekiamas dalykas, nes pirmas didelis dalykas jau pasiektas – tai visokeriopas palaikymas iš didžiųjų Japonijos leidėjų“, – kalbėjo jis.

„Gera pradžia, puse darbo“, – būtent taip sakydavo mūsų senoliai. Tačiau kaipgi atpažinti tą gerą pradžią? Ir ar Xbox 360 pasirodymas visgi virto gera pradžia? Aišku vien faktas, jog minėtame prekybos centre, visos įmanomos konsolės buvo užsakytos dar prieš kelias dienas, jau pasako kai ką. Įdomiausia ir tai, jog labai didelė dalis pastarųjų Xbox 360 pirkėjų neturėjo pirmojo Xbox.