Turbūt nereikėtų ir Šerloko Holmso pagalbos, kad suprastume, jog World of Warcraft iš tikrųjų yra vienas iš populiariausių ir sėkmingiausių žaidimų projektu per visą istorija. Vakar JAV Blizzard išplatino spaudos pranešimą, kuriame kukliai užsiminė apie tai, kad WoW jau sugebėjo pasiekti 4 milijonus mokamų vartotojų.

„Matyti naujai ateinančius ir senus grįžtančius žaidėjus į World of Warcraft pasaulį kasdien, yra nepaprasta malonumą teikiantis dalykas“, – savo pasitenkinimo šaltinį atskleidė Mike Morhaime, Blizzard Entertainment įkūrėjas ir direktorius. „Po nepertraukiamos prekybos, dėl kurios itin pasitarnavo mūsų prekybos partneriai, WoW Šiaurės Amerikoje, nepraėjus nė metams nuo išleidimo (WoW Š.Amerikoje išleistas 2004 lapkritį), jau pasiekė 1 milijoną vartotojų“.

Blizzard, norėdama išlaikyti vartotojus, iki šiol visus nusipirkusius žaidimą ir noriai žaidžiančius toliau, nuolat pamalonina įvairiomis pataisomis ir patobuliniamsi žaidime. Vienas didžiausių visai neseniai buvo Kovos laukų įdiegimas.

World of Warcraft savo debiutą pasaulyje pradėjo Šiaurės Amerikoje, kur pasirodė pirmiausia praeitų metų lapkričio mėnesį. Vėliau žaidimą galėjo išbandyti Australijos, Naujosios Zelandijos, Korėjos ir galiausiai Europos žaidėjai. Šis žaidimas ir Lietuvoje buvo sutiktas tiesiog išskėstomis rankomis. Pirmoji žaidimo partija buvo išpirkta labai greitai. WoW tai pat visai neseniai pasirodė ir Kinijoje, bei Singapūre, kur jau turi 1,5 milijono vartotojų. O greitu laiku pasieks ir Taivano gyventojus.