Viena iš populiaresnių žaidimų pasaulio temų – „World of Warcraft“ sėkmė. „New York Times“ irgi tą patį pabrėžia, ir užduoda galbūt net ne visai retorinį klausimą „Ar galėtų WoW tapti nauju didžiausiu hitu nuo Pac-Man’o laikų?“. Nuo Kinijos su trimis milijonais žaidėjų, iki JAV, su dviem milijonais „WoW tapo tikrai globaliu žaidimu nuo Pac-man’o laikų“, teigia „NY Times“. Šiuo metu „WoW“ galima žaisti šešiomis skirtingomis kalbomis: anglų, supaprastinta ir tradicine kinų kalbomis, korėjietiškai, vokiškai, prancūziškai ir jau greit ispaniškai.

Prie tokio žaidimo populiarumo prisideda „daug galimybių ir didelis pasirinkimas ka veikti, taip pat ir visko paprastumas – sėdi ir žaidi“. Ir visiškai nesvarbu, ar žaidėjas yra mėgėjas, ar profesionalas, „WoW tinka visiems“.

Žaidimas buvo išleistas 2004 lapkritį, ir prognozuojama kad šiais metais, žaidėjų skaičiui sparčiai artėjant prie 7 milijonų, Blizzard iš „WoW“ gaus daugiau nei 1 milijardą JAV dolerių pajamų.