Counter-strike: Condition Zero

Bendrosios taisyklės:

[li]Komandoje galima keisti ne daugiau kaip du žaidėjus, ir visi keitimai turi būti daromi likus dienai iki žaidynių pradžios. Žaidimo dieną keitimai draudžiami. (Tuo atveju, jeigu komanda prašo daugiau keitimų, kiekvienas prašymas gali būti apsvarstytas individualiai).[/li]
[li]Raundai: Viso žaidžiama 24 raundai (Maxrounds): kiekviena komanda 12 raundų žaidžia Teroristus (T) ir 12 raundų Kontrteroristus (KT).[/li]
[li]Raundo trukmė – 3 minutės. [/li]
[li]Už ką pirmiausia pradės žaisti komanda, nustatoma burtų keliu – metama moneta. Burto laimėtojas renkasi, už ką pradės žaisti jo komanda: už T arba už KT.[/li]
[li]Nugalėtoju skelbiama komanda, laimėjusi 13 raundų.[/li]
[li]Esant lygiosioms, žaidžiami 6 papildomi raundai (3 už T ir 3 už KT). Ir po 6 papildomų raundų esant lygiosioms, toliau žaidžiama po 6 raundus, kol paaiškės nugalėtojas.[/li]
[li]Oficialūs žemėlapiai: De­­_Aztec, De_Cbble, De_Dust2, De_Inferno, De_Nuke, De_Train (vietoj “CZ” naudojamos paprastos “de”).[/li]
[li]Rungtynių metu viešai komentuoti žaidimą (messagemode1) leidžiama tik komandos kapitonui. Ši taisyklė galioja ir “žuvusiems”. Bet kuris kitas žaidėjas, pasinaudojęs (messagemode l), susilaukia įspėjimo. Kiti komandos nariai gali naudotis tik komandiniais pasikalbėjimais (messagemode 2).[/li]
[li]Žaidimo metu žaidėjai gali kontaktuoti verbaliai tik tada, kol jie “gyvi” arba visi komandos nariai “žuvę”. Kiekvienas “žuvusysis” su kitais komandos nariais negali kalbėtis iki kito raundo. [/li]
[li]Varžybų metu nutrūkus jungčiai (disconect):
jeigu žaidėjas negali žaisti dėl netyčinio, nenumatyto nelaimingo atsitikimo, pvz., jei sustoja stoties darbas, bus užskaitytas ne galutinis, o tik iki to momento pasiektas rezultatas;

jeigu nutrūko ne daugiau kaip 2 žaidėjų ryšys, tai šis raundas neužskaitomas. Žaidimas tęsiamas prisijungus visiems žaidėjams ir abiem pusėms susitarus, administratorius skelbia “unpause”;

jeigu žaidėjas nesutinka su teisėjo sprendimu, pasibaigus varžyboms jis turi teisė parašyti protestą. Jeigu ryšys buvo nutrauktas sąmoningai, teisėjas turi teisę sustabdyti žaidimą ir užskaityti pralaimėjimą tai komandai, dėl kurios žaidėjo kaltės įvyko atsijungimas.[/li]

[li]Administratorius privalo įrašyti žaidimo eigą.[/li]

[li]Vieno raundo metu leistinas granatų skaičius:
1)Fleš-granatos – 2;
2)Granata – 1;
3)Dūminė granata – 1.[/li]

[li]Leistinos konsolinės komandos:
1)sensitivity
2)Fast Weapon Switch
3)Adjust crosshair
4)m_filter 1/0
5)galima naudoti Activate In-Game-VGUI komandą (pvz., left hand, adjust crosshait ir kt.).[/li]

[li]Leidžiama naudoti komandą „bind“.[/li]
[li]Turi būti naudojami originalūs modeliai.[/li]
[li]Granatų svaidymas visose žemėlapiuose ledžiamas.[/li]
[li]De nuke žemėlapyje the sky box bug draudžiama. Komandai, panaudojusiai bet kurį senovinį bagą de noke žemėlapyje (šuolis ant durų, durys atsiveria su stipriu garsu, visi prie serverio prisijungę žaidėjai atsijungia), bus užskaitytas pralaimėjimas arba ispėjimas.[/li]
[li]Dėl bet kokio fleš bagų (de_cbble, de_dust2, de_aztec) panaudojimo bus įspėjama arba užskaitomas pralaimėjimas[/li]
[li]Bus įspėjama dėl kitų žemėlapių arba programų panaudojimo arba nedelsiant skelbiamas pralaimėjimas. Kiekvieną atvejį teisėjai nagrinės individualiai.[/li]
[li]
[li]Serverio nustatymai:[/li]
mp_autokick 0 mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0 mp_buytime 0.25
mp_consistency 1 mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 1 mp_flashlight 1
mp_forcechasecam 2 mp_forcecamera 2
mp_footsteps 1 mp_freezetime 7
mp_friendlyfire 1 mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 10 mp_logecho 1
mp_logdetail 3 mp_logfile 1
mp_logmessages 1 mp_maxrounds 0
mp_playerid 1 mp_roundtime 3
mp_timelimit 0 mp_tkpunish 0
sv_aim 0 sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1 sv_allowdownload 0
sv_allowupload 0 sv_alltalk 0
sv_cheats 0 sv_clienttrace 1
sv_clipmode 0 sv_contact (admin E-mail address)
sv_friction 4 sv_gravity 800
sv_maxrate 25000 sv_maxspeed 320
sv_maxunlag 0.5 sv_maxupdaterate 101
sv_minupdaterate 20 sv_minrate 0
sv_proxies 1 sv_send_logos 1
sv_send_resources 1 sv_stepsize 18
sv_stopspeed 75 sv_unlag 1
sv_voiceenable 1 sv_unlagsamples 1
sv_unlagpush 0 sys_ticrate 10000
allow_spectators 1 decalfrequency 60
edgefriction 2 host_framerate 0
log on pausable 1[/li]

[li]Dalyviams leidžiamos komandos:[/li]
cl_updaterate (MAX 101) cl_cmdrate (MAX 101)
rate (MAX 25000) m_filter 1/0
hud_fastswitch “1” zoom_sensitivity_ratio
fps_max (MAX 100) cl_dynamiccrosshair 1/0
gamma (MAX 3) vgui_menus 1/0
brightness (MAX 3)
ex_interp 0.1 (Default value must be used)

Baudžiama:

[li]už savo modelių/skinų naudojimą;[/li]
[li]už savo žemėlapių tekstūrų naudojimą;[/li]
[li]už bet kokių čiterių programų naudojimą;[/li]
[li]už žaidime naudojamus žemėlapių bagus (map swimming, auto aim…);
už nesąžiningų, bet leistinų skriptų (silentrun, attack+use, centerview script, norecoil script…) naudojimą;[/li]
[li] kiekvieno žaidimo metu administratorius tikrins neleistinų skriptų, net jeigu jie aukščiau neišvardinti, naudojimą;[/li]
[li] HLTV Proxy prisijungimas prie transliavimo stoties.[/li]

Jeigu atsijungiama žaidimo metu:

[li]Jeigu visi žaidėjai nebegali žaisti dėl netyčinio, nenumatyto atsitikimo, pvz., stoties darbo sustojimo:

jeigu sužaista mažiau nei 3 raundai, žaidimas pradedamas iš naujo;

jeigu sužaista daugiau nei 3 raundai, iki to laiko pasiektas rezultatas fiksuojamas, bet neįtraukiamas į galutinį rezultatą;

jeigu netyčia atsijungia 2 žaidėjai, šis raundas neužskaitomas. Žaidimas tęsiamas tik prisijungus visiems žaidėjams ir abiem pusėms susitarus administratorius skelbia “unpause”. Visų žaidėjų pinigai nukrinta iki 800 $.[/li]

[li]Jeigu teisėjas pastebi tyčinį atsijungimą, jis gali komandai užskaityti pralaimėjimą.[/li]
[li]Protestą gali rašyti tik komandos kapitonas.[/li]
[li]Jeigu žaidėjas nesutinka su žaidimo taisyklėmis, apie tai jis gali pasiskusti teisėjui iki žaidimo pradžios. Bet koks sąmoningas atsisakymas prisijungti prie serverio gali būti traktuojamas kaip komandos pralaimėjimas.[/li]
[li]Du įspėjimai gali būti diskvalifikacijos ir pašalinimo iš turnyro priežastimi.[/li]

WarCraft III : Frozen Throne
Bendrosios taisyklės:

[li]Varžybų būdas: 1 prieš 1.[/li]
[li] Žaidimo trukmė: kol paaiškės nugalėtojas.[/li]
[li]Žaidimo nugalėtojas: žaidėjas, kuris visiškai nugalėjo varžovą, arba kuriam varžovas pasidavė.[/li]

Žaidimo nuostatos:

[li]Rasė: pagal pasirinkimą.[/li]
[li]Žaidimo greitis: maksimalus.[/li]
[li]Žemėlapiai: Galima keisti Lost Temple, Turtle Rock, Gnoll Wood, Twvisted Meadows Customkeyinfo.txt.[/li]

Serverio nustatymai:
Lock Teams: Yes
Teams Together: No
Full shared unit control: No
Random races: No
Observers: Full Observers
Visibility: Default

Atsijungimas (disconnections):

[li]Bet koks atsijungimas tarp dviejų žaidimo dalyvių dėl klaidų tinkle, trikdžių sistemoje arba betarpiškų elektros tinklo ir kompiuterio problemų.[/li]
[li]Tyčinis atsijungimas: pastebėjęs tyčinį atsijungimą, teisėjas dėl to kaltam žaidėjui gali skirti pralaimėjimą.[/li]

Jeigu įvyko atsijungimas:

[li]per pirmąsias 5 žaidimo minutes – žaidimas pradedamas iš naujo;[/li]
[li]po 5 pirmųjų žaidimo minučių, tai:
jeigu sutinka abu žaidėjai, žaidimas pradedamas iš naujo;
jeigu abu žaidėjai nesutinka, nugalėtoją skelbia teisėjas, išnagrinėjęs pakartotines rungtynes.[/li]

Baudiniai už nesąžiningą žaidimą:
[li] Nesąžiningu žaidimas laikomas, kai:[/li]
[li]naudojamas Map Hack programa,[/li]
[li]tyčinis atsijungimas,[/li]
[li]teisėjas, įvertinęs žaidimo situaciją, gali nuspręsti, kad žaidimas buvo nesąžiningas.[/li]
[li]Nustačius tokią situaciją, žaidėjas diskvalifikuojamas.
Teisėjas gali įspėti žaidėjus, po antrojo įspėjimo žaidėjas diskvalifikuojamas. [/li]
[li]Sąmoningai pasinaudojant programos ir žaidimo klaidomis, žaidėjui užskaitomas šio žaidimo pralaimėjimas arba jis įspėjamas.[/li]
[li]Šios taisyklės yra WCG 2004 atrankinių žaidynių taisyklėmis, kurios, esant reikalui, gali būti keičiamos.[/li]

Unreal ® Tournament 2004
Pagrindinės nuostatos:

[li] Varžybų būdas: 1 prieš 1[/li]
[li]Susitikimo trukmė: 15 minučių[/li]
[li]Esant lygiosioms žaidimas tęsiamas iki pirmojo frago (sudden death)[/li]
[li]No Superweapons[/li]
[li]No Adrenaline[/li]
[li]No Doubledamage[/li]
[li] Čempionato žemėlapiai: DM-1on1-Roughinery, DM-DE-Ironic, DM-Rankin, DM-Deck17[/li]

Serverio nustatymai :

– Gametype=Deathmatch
– GoalScore=0
– TimeLimit=15
– GameSpeed=1.000000
– MaxClientRate=25000.0
– AllowDownloads=False
– MinigunLockDownFactor=0
– LinkLockDownFactor=0
– NetServerMaxTickRate=30
– Serverlog=on
– SpawnProtectionTime=0.0
– bTournament=True
– bPlayersMustBeReady=True
– bAllowTaunts=False
– bForceRespawn=True
– bWeaponStay=False
– bAllowBehindView=False
– bAllowWeaponThrowing=False
– bWeaponShouldViewShake=False
– bTranslocator=False
– Anti-TCC
– UTSecure2004
– TTM

TTM nustatymai :
– Voting Map=Enabled
– Warm-up=10 min
– Hud & Scoreboard Improvements=Enabled
– Brightskins=Enabled
– Hitsounds=On
– Record server-side demo in every match=Enabled
– Force clients to record client-side demos=Enabled

Kliento nustatymai :
– TTM
– Take After Games Screenshot=Enabled
– Record a Demo in each match=Enabled
– Track Personal Weapon Stats=Enabled
– Display Personal Weapon Stats=Enabled
– Use TTM’s Brightskins=Enabled

Draudžiami kliento nustatymai :
– DetailTexMipBias
– DefaultTexMipBias
– MaxTimeMargin
– Behindview

Baudiniai už nesąžiningą žaidimą:

Nesąžiningas žaidimas:

[li] Kai panaudojamos programos, galinčios sugriauti žaidimą ir/arba žemėlapiai ((map hack, trainer ir pan.);[/li]
[li]Sąmoningas atjungimas;[/li]
[li]Naudojimasis įvairiomis įrangomis, išskyrus standartines ir leistinas;[/li]
[li]Varžybų metu linijos teisėjai ir Vyriausiasis teisėjas turi visišką teisę elgtis taip, kad būtų išaiškintas nesąžiningas žaidimas;[/li]
[li] paaiškėjus bet kokiems žaidėjo veiksmas, kurie gali būti traktuojami kaip nesąžiningas žaidimas, žaidėjas diskvalifikuojamas;[/li]
[li]po pakartotinio įspėjimo žaidėjas pašalinamas iš varžybų.[/li]

Atsijungimai:

[li]Atsijungimu laikomas bet koks ryšio nutrūkimas rungtynių metu dėl sistemos, tinklų, kompiuterio gedimų, maitinimo problemų ir pan. Nustačius tyčinį atsijungimą, teisėjas nusikaltusiam žaidėjui skiria pralaimėjimą.[/li]

Atsijungimo atveju:

[li]Jeigu atsijungimas įvyksta per pirmąsias 10 žaidimo minučių – žaidimas pakartojamas;[/li]
[li] Jeigu atsijungimas įvyksta po 10 žaidimo minučių:[/li]
[li]abiejų žaidėjų susitarimu žaidimas pakartojamas;[/li]
[li]žaidėjams nesutarus, teisėjas skelbia nugalėtoją išanalizavęs žaidimo įrašą (replay file).[/li]

Šios taisyklės yra World Cyber Games Latvin Preliminary 2004 taisyklėmis ir gali būti keičiamos dėl šių priežasčių:

Kiekvienose oficialiose rungtynėse naudojantis paskutinėmis versijomis.

Naudojant žaidimo, o taip pat ir tokią įrangą, kuri būtina, kad gerai dirbtų paskutinės pataisos.

Įvairios modifikacijos, kurių reikalauja čempionato organizatoriai.