2012 metų gale PS Vita bei PlayStation 3 žaidimų kompiuterius pasiekė naujas„BigSky“ serijos žaidimas pramintas „Big Sky Infinity“ vardu. Mes savo ruožtu, ta proga nusprendėme pakalbinti James Whitehead, mažos žaidimų studijos „Boss Baddie“ vadovą bei pagrindinį kūrėją (t.y., atsakingiausią žmogų dirbusį prie šio projekto).

Įsivaizduokite. Netyčia patekote į kažkokio žaidimus nežaidžiančio diktatoriaus rankas, kuris nužudys jus, jei aiškiai per 2 minutes jam nepapasakosite, ką veikiate. Ką šiam diktatoriui sakytumėte? Kaip jam pristatytumėte žaidimą?

Manau, kad kalbėčiau taip:
O šlovingasis Diktatoriau, mano paskutinis žaidimas – „Big Sky Infinity“. Tai dviem lazdelėmis valdoma šaudyklė su besikeičiančiu žaidimu! Jūs niekada nežaisite to paties žaidimo dar kartą! Skriskite per kosminę erdvę šaudydami blogiukus, veržkitės per meteorus bei planetas ir sutikite milžiniškus bosus! O žiūrėkite Diktatoriau: Jūs jau taškų lentelės viršuje ir net nepaisant to, kad dar nežaidėte šio žaidimo!

Na, o dabar šiek tiek rimčiau… „Boss Baddie“ ilgą laiką kurė savarankiškai PC žaidimus, tačiau naujasis „BigSky Infinity“ kurtas kartu su „Voofoo Studios“ PlayStation žaidimų kompiuteriams. Kodėl nuspredėte suvienityti savo jėgas? Kodėl pasirinkote būtent BigSky serijos žaidimą?

Būtent konsolėms aš iš pat pradžių planavau šią seriją, bet, negalėjau to padaryti dėl mano kompanijos dydžio. Mes pradėjom bendradarbiauti su Ripstone ir VooFoo dėl jų didelės patirties ties konsolėmis ir išprotėjusiai nuostabių gebėjimų.

„Voofoo Studios“ anksčiau kūrė žaidimus, kurie atkartoja tam tikrus individualaus sporto žaidimus. Tuo tarpu „Boss Baddie“ darė kažką, ką būtų galima pavadinti dvimačiais atmosferiniais žaidimais. Iš pirmo žvilgsnio atrodo mažai kas bendro… bet gal bendras projektas išmokino?

Aš išmokau naudotis 3D šiek tiek daugiau! Atrodo, yra išties labai daug, ką su tuo galima padaryti! Aš visa savo širdimi vis dar 2D, nes su tuo užaugau kurdamas ir žaisdamas. Aš nesu tikras, ar kada pilnai pereisiu prie 3D. Dar nemažai dalykų yra su kuriais noriu paeksperimentuoti 2D plokštumoje… Bet gal ten kada nukeliausiu!

Ar planuojate ateityje dar kažką daryti bendrai? Ar tuo viską ir pabaigsite?

Jūs turėtumėte sekti šią erdvę (šypsosi).

Naujame BigSky žaidimo pavadinime yra keistas žodis „Infinity“. Ar tai reiškia, kad ankstesnėje dalyje buvo kažkokių apribojimų, kurių dabar nebeliko?

Mes pasirinkome „Infinity“, nes dabar galima varžytis prieš draugus ar bet ką iš pasaulio. Dabar gali žaisti taip pat ir keliaudamas Vita dėka. Yra nesuskaičiuojamas skaičius vietų, kur gali nesuskaičiuojamais būdais naikinti ateivius!

Kokia naujove lyginant su ankstesnėmis dalimis labiausiai didžiuojatės?

Daugelio žaidėjų režimu PS Vita nešiojamoje žaidimų konsolėje. Man labai patiko testuoti šią galimybę žaidimo kūrimo metu. Ji tokia nereikli, nes leidžia žaidėjams varžytis savo asmeniniu tempu. Norėčiau kažką panašaus pamatyti ir kituose žaidimuose.

Visai tikiu, jog vienas iš mūsų komentatorių pamatęs šį interviu ims ir pasakys kažką panašaus į „Meh… dar viena dvimatė kosminė šaudyklė…“. Ar bent iš dalies sutinkate su tokia nuomone? Kodel?

Visiškai nesutinku! „Big Sky Infinity“ – būtent tai, ką mes padarėme, kad žmonės negalėtų taip sakyti! Žaidimas turi elementus iš daugelio šaudyklių žanrų bei kartu su unikalia gręžimo sistema ir net dinozaurus! Tai beprotiška!

Ko manote dar panašiems žaidimams trūksta, kad jie taptų idealūs? Iš vis ar tai įmanoma? O gal jau sukūrėte idealų kūrinį?

„Really Big Sky“ buvo sukurtas kaip ideali šaudyklė mano akimis. Tai yra būtent tai, ką aš noriu matyti šiame žanre. „Big Sky Infinity“ tęsia tai. Negalėjau pasirinkti kažkokio grynesnio šaudyklės žanro, todėl pasirinkau „Suvalgyk bufete viską, ką randi“ stilių „Big Sky“ serijos žaidimams.

Aš užaugau su mylimais R-Type 1 bei 2, UN Squadron ir Project X. Taip pat mano vaikystėje buvo ir daug daugiau kitų iš šono rodomų šaudyklių nei kulkų pragare ir manau tai matosi kai žaidi „Big Sky Infinity“.

Ar idealus kūrinys galėtų vėl sukelti daugumos žaidėjų susidomėjimą Shoot ’em up žanru koks buvo prieš kelis dešimtmečius?

Manau mes visi dar džiaugėmės tuo pačiu žaidimu iš tų dienų, bet mes dabar esame laimingesni nes turime gerą tinklo palaikymą ir taip galima pamatyti didžiausius planetos taškus, siųsti iššūkius draugams ar atsitiktiniams žaidėjams. Tai vis dar gana populiarus žanras!

Šis interviu daromas prieš metų pabaigos šventes. Dėl to paklausiu Jūsų dar vieno sukto klausimo? Ar vertėtų laisvas švenčių dienas paaukoti pasišaudymui „BigSky Infinity“ žaidime ar ir kažkam kitam?

Visada geras laikas žaisti „Big Sky Infinity“! Na nebent tu tikrai esi kosmose bei tokiu atveju greičiausiai skrendi su nuosavu kosminiu laiveliu.