Capcom pristatė naują DMC4 pristatomajį filmuką, taipogi pateikė naują demonstracinę versiją. Kartu jie parodo, ką gero nuveikė kūrėjai per laiką nuo praeito Tokyo Game Show. Bet apie viską po truputi.

Dažniausiai fanams kilęs klausimas po praeito demonstracinio filmo buvo „Kur Dante ?“. Taigi Dante visgi bus. Ir šįkart jis stipresnis nei bet kada, bei atrodantis kaip visada stilingai. Jis turės visus savo kovos stilius iš Devil May Cry 3, tačiau šįkart stilių eis keisti realiu laiku, kas padarys kovas dar dinamiškesnes. Tiesa, vis dar nėra tikslių detalių kokiu žaidimo momentu bus galima žaisti už Dante.


Aišku, nepamirštas buvo ir šios dalies pagrindinis herojus Nero. Pačios kovos iš esmės nepasikeitusios, tačiau buvo parodyta keletas naujų judesių naudojant Nero demonišką ranką. Tarp jų galimybė pritraukti priešą prie savęs, įvairūs permetimai, bei galimybė „užkrauti“ kardą, laikinai sustiprinant jo atakas.

Buvo parodyta ir pora naujų vietovių. Viena iš jų tai apsnigta pilis, kurią buvo galima pamatyti 2005 metais E3 parodytame pristatomajame filmuke. Šiame lygyje reikia nusigauti iki pilies, besikaunant su atsigaunančiais lediniais demonais, kuriuos galima užmušti tik išsukus ir mętant vieną į kitą, pasinaudojus Nero ranka.

Kita parodyta vietovė buvo kova su bosu Berial. Taip taip, kova vyko nedideliame miestelyje, o ne kokiamnors uždarame kambaryje. Pagrindinė to priežastis ta, jog bosas tarsi atklydęs iš Shadow of The Colossus žaidimo, t.y. gigantiškas. Apsikeitus keliomis frazėmis, prasideda kova. Pirma reikia išvengti jo bandymų jus sutrypti, bei į šonus skraidančių namelių. Po to reikia sugalvoti, kaip užgesinti bosą saugančią ugnį, vėliau reikia perprasti jo atakų struktūrą. Kaip ir praeituose DMC dalyse, bosas turi ką parodyti, taigi sulauksite daugybės ugninių stulpų, smūgių kardu bei ekraną užpildančių sprogimų.

Dėja papildomų detalių apie siužetą nebuvo atskleista, taigi vis dar tėra žinoma tiek, kad Nero priklauso Order of the Sword demonų medžiotojų ordinui, kuris pasiunčia jį sutvarkyti keletos problemų, ir kad ankščiau ar vėliau jis sutinka Dante. Įdomu, kaip tas susitikimas praeina.

Grafine prasme taipogi matomas pasistūmėjimas. Visos scenos puikiai apdirbtos, vietovės pasižymėjo detalumu, o bosas savo dydžiu. Taipogi įspūdi darė tai, kad visą laiką išsilaikė pastovus kadrų skaičius.

Garsas taipogi padarytas puikiai, visi šūvių, smūgių, bei mirčių garsai puikiai parinkti ir kokybiškai atlikti. Muzikine prasme žaidimas nenutolsta nuo savo tradicinio stiliaus, t.y. pagrinde sunkios roko/metalo muzikos. Balsai irgi neatsilieka, atitaikant reikiamas intonacijas bei kalbos manieras.

Belieka laukti tolimesnių žinių, bei paties žaidimo išėjimo PS3 bei Xbox360 konsolėse ir PC.

Info iš www.gamespot.com