Interviu metu Valve darbuotojai Gabe Newell ir Doug Lombardi aptarė žaidimą, kuris taip ir neišvydo dienos šviesos.

Interviu minima, kad prieš „Left 4 Dead“ žaidimą buvo kuriamas RPG žaidimas. Žaidime buvo skraidančių fėjų ir įvairių sugebėjimų, tačiau žaidimas buvo tiesiog baisiai nevykęs. Viskas buvo paremta judėjimu ir pelės judesiais, tačiau visi iki vieno Valve darbuotojo kartoja, kad žaidimas buvo tragiškas. Gabe Newell net užduodavo sau klausimą:

„Kaip mes galėjome sukurti tokį blogą žaidimą?“
Gabe taipogi patikslina, kad žaidimas nebuvo tiesiog RPG, jis galbūt buvo daugiau fantastinis veiksmo žaidimas, kuris neturėjo jokios istorijos.

Laimei, Gabe mano, kad šis ir kiti nevykę ekspermentai tik padės sukurti geresnius žaidimus ateityje. Puikus pavyzdys yra „Left 4 Dead“, išleistas 2008 metais.