„Ubisoft“ nusprendė šiais metais nerengti savo nuosavo renginio „UbiDays“, o verčiau sukoncentruoti savo dėmesį į didžiausias rinkos parodas: „E3“, „GamesCom“ ir „Tokyo Game Show“.

Pastaruosius dvejus metus, „Ubisoft“ nuolat sukviesdavo žurnalistus ir prekybininkus į Paryžių, kur žymiose vietose (2008 m. vyko Luvre), demonstruodavo visiems savo būsimus žaidimus ir dosniai dalindavo interviu.

Idėja rengti šį „pasisėdėjimą“ „Ubisoft“ kilo po to, kai „E3“ paroda buvo smarkiai sumažinta. „E3 tapo renginiu tik JAV rinkai, taigi mes norėjome padėti visiems išvysti mūsų produktus, mes norėjome nuosavos „E3“, tik jau Europoje“, – kalbėjo kompanijos prezidentas Yves Guillemot.

Tačiau šiais metais grįžtant „E3“, o Europoje „GamesCom“ žadant būti kaip niekad dideliu, atrodo ir didžiosios kompanijos nusprendė grįžti į bendras parodas.