Yra snobų, kurie laikosi savo principų ir nepasiduoda tokioms madingoms nesąmonėms kaip twitter. Vis dėlto jei norės gauti šviežiausias naujienas apie žaidimų pasaulį, teks įsilieti į socialinius tinklus.

Šiandien turim dar vieną jų populiarumo ir svarbos įrodymą: David Jaffe, Twisted Metal serijos tėvas šiandien „pačiulbėjo“, kad šis E3 konferenciją užbaigęs ir į PS3 sugrįžtantis žaidimas nepalaikys 3D vaizdo dėl paprastos priežasties: žaidimas neveiks 60 kadrų per sekundę sparta. Žinoma, iš karto buvo užtikrinta kad vis dėl to stabilus kadrų dažnis bus t.y. žaidimas „nelagins“.

Prie to pačio pridurta, kad Move taip pat neatrodo kaip įrenginys, kuris galėtų derėti su naujuoju žaidimu. Visa ši informacija – iš 160 ženklų limito.

Išvadas galim pasidaryti patys: jei žaidimas neveiks 60 FPS režimu, 3D vargiai tikėtinas. Ką tuomet turim? Dauguma šiuolaikinių žaidimų veikia tik 30 kadrų režimu, reiškia naujos technologijos „nusės“ daugiausiai paprastuose ( boulingo, šaudymo iš lanko ir pan. ) žaidimuose.