„Treyarch“ teigė norintys atsiprašyti už netinkamą komentarą apie „Brothers in Arms: Hell‘s Highway“, kuris buvo pavadintas „niekam tikusiu karo žaidimu“.
„Call of Duty: World at War“ kūrėjas pareiškė, jog vieno „Activision“ atstovo išsakytos mintys yra iš tikrųjų „įžeidžiančios“, o jų įmonė labai pagarbiai žiūri į savo konkurentus „Gearbox“.
„Praėjusį savaitgalį viename interviu mes radome netinkamą „Activision“ atstovo komentarą. Norime, kad visi žinotų, jog nė vienas iš mūsų studijos darbuotojų nejaučia jokių panašių jausmų, o panašūs įžeidžiantys komentarai mums yra nepriimtini“, – buvo rašoma vieno iš įmonės darbuotojo „Xbox“ forume.
Minėtąjį komentarą paskelbė vyresnysis „COD5“ prodiuseris Noah Heller, kuris pamatęs „Hell‘s Highway“ filmuką pareiškė, kad žaidimas nėra „vienoje lygoje“ su jų produktu.
„Tai nėra žaidimas, apie kurį mes galvotume ar žaistume. Mes mąstome apie geriausias šaudykles, mes žaidžiame „Call of Duty 4“, mes žaidžiame „Gears of War“, mes žaidžiame „Halo“. Tai yra varžybos. Mes lygiuojamės į žaidimus, kurie sugeba įdomiai papasakoti istoriją“, – Heller teigė savo interviu „Eurogamer German“ tinklalapiui.
„Mes nenorime žiūrėti į tuos, kurie gamina niekam tikusius karo žaidimus“.
15 Komentarai
CrossFire
BIA daug geresnis žaidimas už COD 3 kurtą Treyarch…
babanius34
CrossFire sutinku su tavimi, bet baisu, kad COD 5 nebus š…
Pinky
Brothers in Arms: Hell‘s Highway a kartais ne sita geima us armija rem kad daugiau savanoriu y armija ateitu :):V
tautvas123
na man „BIA“ zaidimai tikra nuobodybe sutinku su jo nuomone 🙂
L--Theory
BIA turi kazka savito, kazka unikalaus kas isskiria si zaidima is kitu saudykliu. Gal tai norejimas kuo tikroviskiau, kuo autentiskiau perteikti WWII atmosferą. Tikra istorija, autentiski sųvių garsai, vietovės, pastatai… Ir damn it, Gearbox tai padaro nerelei gerai. o COD gal ir gera saudykle, bet nera tokia idomi ir tokia tikroviska..
Ryuk
Man atrodo America’s Army turi galvoje.
naksvau
gerai kad atsipraso man visaliak molonu kaip korporacijos sitaip bendrauja:D
Sarka
Nepasakyciau kad COD serija yra labai netikroviska isvisu COd daliu man nepatiko tik 3 nes ten matesi ideta mazai darbo o kitose dalyse tiek pirmoje antroje ketvirtoje man labai patiko jos gan itraukia i zaidima, o kai kurie susiremimai taip itraukia kad pasijauti sekunde kad tai vyksta istikruju o ne ekrane. Taciau pazaidus COD4 ten buvo tikra sensacija nuo pat pirmos misijos jautesi malonus jaudulys o kai isvis isijausdavau tai net ir adrenalinas kartais plustelejo i krauja, istorija istiesu yra ispudinga ir jos pateikimas dar labiau padaro ja ispudingesne, aplinkos nuostabios. O kai zaisdamas matai kad mirsta tavo draugai su kuriais draugavai nuo pat pirmos misijos istiesu apima pyktis juk jie yra ne karta isgelbeja tau gyvybe o juos visus uzmusa kazkoks pinigingas ukrainietis teroristas ir kai ji nusauna apima palaima kad viskas jau baigta bet kartu ir liudna istikruju pasidaro kad visi draugai mire ir tu tik vienas likai gyvas… tai kad nereikia sakyti tokiu dalyku kad COd serijoj truksta tikroviskumo ir idomumo. Tiesiog kiekviena dalyka reikia vertinti vis skirtingu kampu ir poziuriu 😉
babanius34
Sarka:
Priminei man COD 4 pabaigą… Geresnės pabaigos nebus jokiame video žaidime dar ilgai… Respect tau
Akumas
o kjp mafia ten ir gera pabaiga 😀
jicku
BIA žaidimui reikia smegenų. O COD tai tik paprasta šaudyklė „bėk ir šaudyk“
KakavosPupele
Isjunk easy mode ir ant betkokio zaidimo prireiks pilkosios mases :]
KakavosPupele
Pamirsai parasyti „mano nuomone“ nes daug kas gali priestarauti, pvz man geriause pabaiga buvo Half-Life 2 Episode Two tikrai liudna.
proDJ
tai kad isviso man Cod tik COD – UO patiko , poto visos serijos totaliai gedo. O BIA tai kazkas iskirtinio. Tikrau daug aukstesnio lygio ziadimas nei visos Cod serijos kartu sudejus… Kategoriskai NE pries COD, o uz BIA. Cia net nera ka svarstyti. Argumentai butu tokie.
1.BIA vienas is karo zaidimu kur nera tipinio NAIVUMO kuri turi COD arba MOH. Ten neisbegsi kaip HEROUSAS ir neistaskysi visus.
2.Visi BIA zaidimai pasizymejo labai miela WW stilistika,estetika ir kaip viskas yra pateikiama zaidejams !
3. Vienintelis argumentas pries tai ko truksta BIA tai GARSO. Kaip WW pasaulis galetu buti daugiau aprupintas garsais. Nera fono – nera erdves pojucio. Itikinamiau zaidziasi su COD arba MOH foniniu garsu kai girdisi tolumoje sporgimai automatu garsai ir kt. As nesakau kad BIA to nera yra ir dar kaip, bet zaidimas vistiek lieka statiskas garso prasme.
Redstorm
Su BIA o ypac HH , niekas negali lygintis , tiek siuzetu , tiek veiksmu , tiek viskuo kitu … zaidziau ir COD 4 , COD 5 ir aisku BIA HH … galiu pasakyt kad COD iki BIA dar toli 😐